SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik de enige die kijkt?
Dat vond ik vaak ook bij series als Masterchef Australie vs Masterchef US. In de US zijn ze veel harder, en er op uit elkaar onderuit te halen, ook vinden ze zichzelf vaak de beste. Deze week eens beginnen met Traitors US. Was er niet ook nog een traitors NZ serie op i-player?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:02 schreef linebear het volgende:
Ik kijk ook. Vind de meeste deelnemers irritant, grote bek.
Vind de UK versie veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral technisch beter en mooier.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:06 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels ook begonnen aan UK S3.
Dit is zoveel beter gemaakt dan de NL versie.
Welke internationale versies zijn ook de moeite waard om te kijken?
UK is wel de allerbeste, Australië vond ik ook tof.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:06 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels ook begonnen aan UK S3.
Dit is zoveel beter gemaakt dan de NL versie.
Welke internationale versies zijn ook de moeite waard om te kijken?
Australië vond ik superslecht. Terecht gecanceld na twee seizoenen. De programmamakers verneukten de hele format. Van montage tot spelregels.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
UK is wel de allerbeste, Australië vond ik ook tof.
USA is meer prima vermaak, vond ik ietwat hysterisch
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 01:19 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bbc.co.uk/programmes/m002csng
Woensdag 8 oktober is het eerste srizoen van de nieuwe BBC serie The Celebrity Traitors begonnen.
Presentatie weer Claudia Winkleman.
Het gewonnen geld gaat naar een charity.
Morgen donderdag 9 oktober om 22:00 uur aflevering 2, BBC1.
Meteen aansluitend op BBC2 om 23:00 uur het bijbehorende Uncloaked, waar de gebande en de vermoorde deelnemers elkaar ontmoeten en er achter komen wie de verraders zijn.
Aflevering 3 woensdag 15 oktober, aflevering 4 donderdag 16 oktober.
Het wordt meestal twee of drie achtereenvolgende avonden uitgezonden. Opnemen!
Helaas heb ik de eerste aflevering gemist, niet zo'n ramp.
Misschien komt er nog een late night sign language herhaling.
Vannacht begint dus de sign language herhaling met de eerste aflevering.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:23 schreef Meke het volgende:
Ja.
Ja! Middenin de nacht op BBC2, volgens mij de 15e
Ik heb die nu ingesteld om op te nemen en de volgende reeks op BBC1, dus haak vanaf volgende week aan
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Herkansing (om op te nemen) voor mensen zoals ik die geen Videoland hebben.
In de praktijk volg ik alleen wat door de BBC hier uitgezonden wordt, dus de UK- en de US-versie.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:40 schreef Cirilico het volgende:
Dus NL, BE, AUS, US, UK kijk jij allemaal live?
Door drukte deze week pas kunnen kijken tot Episode 7.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:18 schreef svann het volgende:
Ik heb toch ook maar gewacht met kijken tot deze herhaalde eerste aflevering, daarna gewoon de opgenomen episodes kijken tot ik weer bij ben.
Yep. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze beginnen gelijk weer goed bij de BBC met 2 twists, waarvan de eerste het spel flink gaat beïnvloeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |