Ja, op BBC2! Waarschijnlijk ergens komende week middenin de nachtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:30 schreef XMN8R het volgende:
Hopelijk is deze serie ook weer snel op Videoland te zien. Tot nu toe nog geen aankondiging helaas.
Ik heb de eerste aflevering helaas gemist. Zend de BBC ook herhalingen uit? Zo op het eerst gezicht te zien niet, maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Ah, top! dankjewel!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, op BBC2! Waarschijnlijk ergens komende week middenin de nacht
Edit: maandag 5 januari, om 2.30. Ik hoopte niet dat je van plan was ervoor wakker te blijven![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ah, top! dankjewel!(ik had gezocht tot zondag 4 januari, nét gemist dus
)
Ik ben in andere tijdzones dan in Nederland, dus ik hoef er waarschijnlijk niet midden in de nacht voor op te staan
mjah, nou heb ik de herhaling op BBC2 dus ook gemistquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, op BBC2! Waarschijnlijk ergens komende week middenin de nacht
Edit: maandag 5 januari, om 2.30. Ik hoopte niet dat je van plan was ervoor wakker te blijven![]()
(BBC S4E5)quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat een fantastische aflevering. De laatste 10 minuten waren gewone pure chaos!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Geweldige finalequote:
Heb op die manier die UK Celebs versie gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:22 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het altijd leuk alles in één keer te bingen. Dan onthoud je de verhoudingen en gebeurtenissen beter. En je hebt geen last van cliffhangers.
Het reguliere seizoen loopt volgens mij morgen af. Dus die kan je ook gaan bingen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb op die manier die UK Celebs versie gezien.
Leuke groep trouwens, Britse humor altijd lachen, opdrachten ook veel beter dan wat ik hier in NL zie.
Vorige week alquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het reguliere seizoen loopt volgens mij morgen af. Dus die kan je ook gaan bingen.
Oh, kijk eens aan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Vorige week al![]()
En ik kan dit seizoen warm aanbevelen
Ik wacht nog even, met al die varianten die momenteel op dit programma lopen moet het wel leuk blijvenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het reguliere seizoen loopt volgens mij morgen af. Dus die kan je ook gaan bingen.
RTÉ Player (Ierland): De serie is gratis te streamen op het RTÉ Player-platform.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:18 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bbc.co.uk/programmes/m002q8sr
Vanavond Episode 5 en 6 van The Traitors Ireland op BBC1.
Volgende week maandag Episode 7en 8
Er is zelfs een Uncloaked, maar die komt niet op BBC1.
Helaas de start gemist.
Waar zou ik als niet in de UK-inwoner zijnde de eerdere afleveringen kijken (of allemaal)?
Ik heb vanmiddag de eerste twee afleveringen gezien van The Traitors USA, serie 4.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:01 schreef XMN8R het volgende:
Nu snel door naar serie 4 van The Traitors USA, want die staat inmiddels ook op Videoland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook van The Traitors NZ komt er een nieuw seizoen en deze start eind deze maand al(!). Geen celebrity-cast en dezelfde locatie als het laatste seizoen, maar wel met een nieuwe host: Madeleine Sami zal Paul Henry vervangen.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste seizoen van The Traitors AU was in 2023. Die komt dit jaar ook terug, wanneer is nog niet bekend. NZ & AU worden door hetzelfde productiebedrijf gemaakt en wordt dan ook op dezelfde locatie als NZ opgenomen. De cast zal uit Australische celebs bestaan en ook daar komt een nieuwe host: Gretel Killeen ipv Rodger Corser.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik heb heeeel veel zin in Miranda Hartquote:Op maandag 11 mei 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
In het najaar wordt een nieuw seizoen van de The Celebrity Traitors UK verwacht. Kan de namen wel opsommen maar een foto erbij zegt misschien meer dus bij deze:
Ik hoop met je mee dat dat niet gebeurt danquote:Op maandag 11 mei 2026 15:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb heeeel veel zin in Miranda Hart(Zul je zien dat zij iets doet waardoor ze als eerste verbannen wordt
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |