Begrijp ik maar dan nog zou ik het vreemd vinden als ze nu opeens blijven, dan lijkt het op een vies spelletje en dat is niks voor Fred.quote:
Nee, daar heb je wel een punt. Maar de spelers hebben zich vierkant achter Fred geschaard.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar dan nog zou ik het vreemd vinden als ze nu opeens blijven, dan lijkt het op een vies spelletje en dat is niks voor Fred.
Ja, dan heeft Ajax het in retroperspectief nog best beschaafd gehouden.quote:
Als het waar is (dat een deel van de spelersgroep meer vertrouwen in Rutten heeft) dan zou het natuurlijk ook de goede kant op werken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederlaag is gegarandeerd zondag met Fred op de bank.
Nou dat was met Ruud ook wel gebeurd. Teze en Madueke tegen de beste linkerkant van de eredivisie, misschien wel van Europa.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fred zat elke week al op de bank?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jeetje ruud is niet echt soepeltjes in de heupenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
3 weken geleden:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoop
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jeetje ruud is niet echt soepeltjes in de heupen
Veelzeggend over hoe lang het al rommelde daar in Eindhoven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:52 schreef GGMM het volgende:
Wat zielig van hem om niet op z'n minst even het seizoen af te maken.
Dan laat je je kennen zeg.
Fred is toch een geboren loser, als het moet gebeuren faalt hij. Zie ook 2015 met Feyenoord, lachwekkend was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het waar is (dat een deel van de spelersgroep meer vertrouwen in Rutten heeft) dan zou het natuurlijk ook de goede kant op werken.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook gigantisch fout gaan en ga je met 0-5 terug richting Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |