Overdrijven is ook watquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef DemonRage het volgende:
En in de vooruitzichten niets anders dan die steriele wind uit noordelijke richtingen.
Het begint zo steeds meer te lijken op de zomer van 2018, toen het gras overal bruin was en de bomen van ellende bladeren verloren. In sommige bermen zie ik het gras al verkleuren.
Vergeet Assen niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weertechnisch is dat echt het ergste stukje NL. Geen wonder dat ze in Brabant en Limburg altijd zo vrolijk zijn.
Je bedoelt 2018 én afgelopen zomer?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef DemonRage het volgende:
En in de vooruitzichten niets anders dan die steriele wind uit noordelijke richtingen.
Het begint zo steeds meer te lijken op de zomer van 2018, toen het gras overal bruin was en de bomen van ellende bladeren verloren. In sommige bermen zie ik het gras al verkleuren.
Je zou het bijna gaan denken ja met dat overdrijven hierquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:11 schreef dick_laurent het volgende:
Goeiemorgen! Hoe staat het ervoor in Saoudi Hollandia?
- Iedereen zijn auto al ingeruild voor een kameel?
- Worden er al ontziltingsfabrieken gebouwd om water van de Noordzee drinkbaar te maken?
- Kan je op de eindeloze dorre vlakte van de veluwe al zandstormen waarnemen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:11 schreef dick_laurent het volgende:
Goeiemorgen! Hoe staat het ervoor in Saoudi Hollandia?
- Iedereen zijn auto schoonmoeder al ingeruild voor een kameel?
- Worden er al ontziltingsfabrieken gebouwd om water van de Noordzee drinkbaar te maken de gehele Randstad in de Noordzee te duwen?
- Kan je op de eindeloze dorre vlakte van de veluwe al zandstormen waarnemen lekker aan het water zitten?
Er is zo veel mis met dit plaatje dat ik gewoon 20 seconden nodig had om erachter te komen waar ik naar zit te kijken. Klopt echt geen bal van.quote:
Uit het noord-oosten?quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Geloof het of niet, dit gaat jullie verrassen:
Het waait weer eens
Ik word echt schijtziek van die windquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uit het noord-oosten?
Neeeeeee echt? *Surprised picachu*
Ben ook echt helemaal klaar met die kutwind. Gewoon ook geen zin meer om ook maar iets te doen buiten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van die wind
Het enige voordeel is dat het lokale hitte-eiland waar ik woon af en toe nog wat koude lucht krijgt nu. Het is bij het knmi station 5km verderop 5 graden kouder dan hier in de schaduw
Door die grafwind.quote:
Gewoon zonnig en 21 graden hier hoorquote:
3 graden kouder dan al de koude 15 graden waar men het gisteren over had.quote:
Hou je mond!quote:
Motregen genot hier.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:12 schreef Haags het volgende:
16 graden en zwaar bewolkt. Lijkt alsof het ieder moment keihard kan gaan regenen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |