Galaxy Tab van Sony?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is verschrikkelijk hooikoortsweer. Net een tweede tablet genomen.
Mooi dat precies vandaag de inmiddels 33 jaar oude ramen worden vervangen danquote:
Als dit maar lang genoeg door gaat, krijgen we vanzelf wel warme lucht uit het noorden dat aan de andere kant van het hoog die kant op geblazen wordtquote:
Ligt er aan waar je zit grote verschillen tussen noord en zuid.quote:
Gelukkig zit ik daar nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je zit grote verschillen tussen noord en zuid.
Groningen zal waarschijnlijk de 20 nog niet aantikken.
Hier 14 graden. 20 tinten grijs en WIND.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag wel warmer dan voorzien. Lekker hoor! Hier was het 22 vanmiddag.
Wat een onzin. Heerlijk rauw waddenweer man, straffe zeewind, letterlijk het zeezout proeven op je huid. Huilende wind s'avonds in bed, prachtig oud hollandsch tafereel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
De wadden en deels het noorden treffen het al tijden niet. Nog steeds herfstige temperaturen. 11-14 graden eind mei, bijna juni, is echt gewoon koud. Poh
In oktober of november misschienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heerlijk rauw waddenweer man, straffe zeewind, letterlijk het zeezout proeven op je huid. Huilende wind s'avonds in bed, prachtig oud hollandsch tafereel.
Ik wil ook wel in dat mooie huis van Jort op Terschelling zitten, beetje zeehonden kijken, beetje Jeep rijden, beetje uitwaaien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heerlijk rauw waddenweer man, straffe zeewind, letterlijk het zeezout proeven op je huid. Huilende wind s'avonds in bed, prachtig oud hollandsch tafereel.
Met of zonder Jort bij de houtkachel?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in dat mooie huis van Jort op Terschelling zitten, beetje zeehonden kijken, beetje Jeep rijden, beetje uitwaaien.
Met.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met of zonder Jort bij de houtkachel?
Voor de wadden niet heel abnormaal geloof ik. Ben ooit eens in de zomer op zo'n eiland geweest. Loeiharde wind en 15 graden. In juli.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
De wadden en deels het noorden treffen het al tijden niet. Nog steeds herfstige temperaturen. 11-14 graden eind mei, bijna juni, is echt gewoon koud. Poh
Zo'n eiland is wel leuk voor een weekend, maar zou er absoluut nooit willen wonenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor de wadden niet heel abnormaal geloof ik. Ben ooit eens in de zomer op zo'n eiland geweest. Loeiharde wind en 15 graden. In juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |