Voor mij persoonlijk is dit wel fijn, maar ik woon dan ook in een kas die met alle wil van de wereld niet koel te houden is als het buiten warmer is dan 18 gradenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:03 schreef DemonRage het volgende:
Voor overdag is dit weertype wel aardig, maar omdat bij luchtstromen uit noordelijke richtingen de lucht zo gruwelijk schraal is blijft er niets van de warmte over zodra de zon ondergaat, zeker in het voorjaar en de vroege zomer. Niet geweldig voor buitenactiviteiten in de late avonduren.
-edit-
[ afbeelding ]
Ja, ik klaag, ookal woon ik dan in Eindhoven dat in de zomer toch vaak wel een warmte-eiland is.
Hooikoortsweer voor veel mensen.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Zitten we hier eens een keer goed. Nu nog wat warmer en iets minder wind
[ twitter ]
Fijn voor jullie, lekker zonnig!quote:Op zondag 28 mei 2023 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Zitten we hier eens een keer goed. Nu nog wat warmer en iets minder wind
[ twitter ]
Kleinigheidje hou je toch. Jaarlijks terugkerend probleemquote:
Dat heet een mediaan.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:47 schreef aloa het volgende:
We gaan richting het gemiddelde, ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
[ afbeelding ]
Dat heet zomer. Het wordt pas een probleem als het nu 3 maanden droog blijft. En itt 2018 hebben we nu goed gevulde meren en grondwaterbergingen.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja.
En daarna gelijk op met het droge jaar 2018.
Daarom ben ik benieuwd. Ze verwachten wederom veel hogedruk deze zomer.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet zomer. Het wordt pas een probleem als het nu 3 maanden droog blijft. En itt 2018 hebben we nu goed gevulde meren en grondwaterbergingen.
Wel fijn dat het eindelijk eens langer stabiel en droog weer is.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:25 schreef cherrycoke het volgende:
Dit gaat weer een langere periode met ongekende droogte worden,
Daar gaan we weer.
Hier is alles intens groen. Afgelopen maandag nog bijna 20 mm gehad, dus voorlopig is het hier nog lang niet droog. laat het maar eens een paar weken stabiel droog en zonnig blijvenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef Coelho het volgende:
Jaren terug dat mijn gazon zo groen was half mei. Inmiddels komen de gele plekken er alweer door na 16 dagen op een rij droog.
Die moet je idd wegdenken.quote:
En een beetje te noordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |