Ik ben er nogquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:33 schreef Frummelie het volgende:
En toen was het stil... maar Marciano en Babette kleppen nog even door..
Gezellie...quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Maar het gaat ook maar door en door. Ik kan het moeilijk volgen en het gaat ook wel nergens overmaar hun snappen elkaar wel heel goed blijkbaar.
Ja is echt zo... Jeff viel me zo tegen... hij ging echt voor eigen gewin..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:36 schreef engine het volgende:
Is Jeff vanmiddag bij de opdracht gewoon weggerend zonder Babbel te willen helpen? Zo zegt Babbel het.
Dat is toch wel apart. Er valt apart niks te winnen, alleen te verliezen. Ik krijg het idee dat het ergens anders om gaat want ik heb Babbel ook al horen zeggen vannacht dat ze verwacht dat Jeff morgen oorlog met haar gaat voeren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is echt zo... jeff viel me zo tegen... hij ging echt voor eigen gewin..
Oh dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net ook gelezen dat Jeff en Babette woorden hebben gehad.. hoop dat daar straks filmpjes over te vinden zijn..
Ja klopt, Jef kuurde zich weer uit op degene die meestal voor hem klaar staat..was ook in een keer klaar met zijn gedrag..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net ook gelezen dat Jeff en Babette woorden hebben gehad.. hoop dat daar straks filmpjes over te vinden zijn..
Ja is ook apart... en ik had het ook helemaal niet verwacht van Jeff... en inderdaad er valt in je 1tje niks te winnen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Er valt apart niks te winnen, alleen te verliezen. Ik krijg het idee dat het ergens anders om gaat want ik heb Babbel ook al horen zeggen vannacht dat ze verwacht dat Jeff morgen oorlog met haar gaat voeren.
Ja lullig, Babette is er altijd voor Jeff... hij heeft bij mij ook een paar minpunten gescoord.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, Jef kuurde zich weer uit op degene die meestal voor hem klaar staat..was ook in een keer klaar met zijn gedrag..
Jaloers op?quote:
Dat hij dan op een andere kamer wil slapen . Maar volgens mij is dat een grapquote:
Ah zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hij dan op een andere kamer wil slapen . Maar volgens mij is dat een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |