SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Poetin morgen lekker kan uitslapen, goed eten heeft en veilig in zijn bunker zit. Er zullen weer een hele lading Oekraners sneuvelen en de lopende zeer kleinschalige trolactie waar we vandaag heel weinig nieuwe beelden van hebben gezien zal nog verder uitdoven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:21 schreef Starhopper het volgende:
Dat gaat morgen een toffe dag worden denk ik
Echt concrete beelden heb ik de hele dag nog niet gezien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:25 schreef ExTec het volgende:
Het schijnt op andere plekken toch ook te rommelen.
[ afbeelding ]
Eens, maar het komt nu wel uit een aantal hoeken die niet echt bekend staan als klakkeloze napraters.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Echt concrete beelden heb ik de hele dag nog niet gezien.
Orbn en co zitten alleen in de EU voor de centen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Aether het volgende:
Orbn: 'Oekrane kan de oorlog niet winnen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69545078
Maar de beelden die de Russen delen zijn allemaal twijfelachtig tot nu toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Echt concrete beelden heb ik de hele dag nog niet gezien.
Natuurlijk, maar nu 3 magazijnen leegschieten op een stelling zal al snel groter gemaakt worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens, maar het komt nu wel uit een aantal hoeken die niet echt bekend staan als klakkeloze napraters.
""Ik spreek als een politicus die levens moet redden".quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Aether het volgende:
Orbn: 'Oekrane kan de oorlog niet winnen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69545078
er zal zeker een keer een eind aan komen of ze duiken onder?quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:00 schreef theguyver het volgende:
Ok, lekker onduidelijk.
Wat is nu gaande want ik zie 2 verschillende dingen.
1 de Russen hebben een paar van de wagens opgeblazen, zonder beschadigingen en met stof aan de binnen kant van een van de autos.
En aan de andere kant zie ik een kaartje met 3 aanvals punten.
Maar verder geen beelden meer van de groepjes.
Wat is nu loos?
Jij gelooft in die verzetsgroep?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga pitten. Veel succes Russische helden
En dan heb ik het natuurlijk over deze Russen:
[ afbeelding ]
Ik geloof in ze jaquote:
Zijn wel een flink aantal nogal dubieuze figuren toch? Maar goed, desondanks wel mooi om de Russische chaos te aanschouwenquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik geloof in ze jaMet een paar man enorme chaos en paniek veroorzaken. Dan ben je een held hoor!
Er zijn meerdere clubjesquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zijn wel een flink aantal nogal dubieuze figuren toch? Maar goed, desondanks wel mooi om de Russische chaos te aanschouwen
Dat is toch juist logisch? De oekrainese legerleiding zoekt afleiding voor het offensief en vraagt vrijwilligers die stennis willen schoppen. De Russen willen dat graag doen want die willen af van Poetin, ook al weten ze dat ze toch niet kunnen winnen dan hebben ze er in ieder geval alles aan gedaan em helpen ze mee met het verslaan van het Russische leger. De Oekrainse legerleiding is blij want die willen geen oekrainers over de grens sturen en ze zijn dan gelijk af van een dubieuze groep.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Teveel toeval. De oprichter van wotanjugend whtite rex en vele andere neonazis zitten toevallig allemaal in een sucide clubje in missie in Rusland.
Dit verhaal wordt met de dag vreemder.
Die zit niet bij Freedom of Russia.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Teveel toeval. De oprichter van wotanjugend whtite rex en vele andere neonazis zitten toevallig allemaal in een sucide clubje in missie in Rusland.
plus is de vraag of echt betrokken is bij de onrust in Belgrod of het net als die voorman Tjetjen, hard je zoon mee laten vechten aan het front in je super beveiligde achtertuin. En dus poging van Russische propoganda / misinformatiequote:Op woensdag 24 mei 2023 08:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zit niet bij Freedom of Russia.
Dat stof aan de binnenkant ziet er ook uit alsof ie al een jaar stilstaat. Dit is geen stof na een ongeluk.quote:
Exact het hele idee van de groep verwarring.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als het een poging van Russische propaganda is waarom sloeg grotendeel van de bevolking op de vlucht?quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
plus is de vraag of echt betrokken is bij de onrust in Belgrod of het net als die voorman Tjetjen, hard je zoon mee laten vechten aan het front in je super beveiligde achtertuin. En dus poging van Russische propoganda / misinformatie
iets met kuil graven voor een ander....quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als het een poging van Russische propaganda is waarom sloeg grotendeel van de bevolking op de vlucht?
Beetje averechts effect.
Bij alles en iedereen die vijand is van Rusland, daar lopen nazi's rond.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
iets met kuil graven voor een ander....
Hond die in zijn eigen staart bijt.m...
Daarbij zijn meerdere groepering actief. Het is (mijn inziens) niet ondenkbaar, dat rusland die nazi's er ook snel laat rond rijden, om de (internationale) publieke opinie te beinvloeden, als zie je nu Oekraine werkt met nazi's samen tegen het fatsoenlijke Rusland.
quote:Kremlin houdt vast aan doelen van aanval op Oekrane
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69553214
Rusland wil pas over de 'voltooiing' van de aanval op Oekrane nadenken als alle doelen zijn bereikt, door oorlogsgeweld of op een andere manier. Dat heeft Kremlinwoordvoerder Peskov tegen het Russische persbureau Tass gezegd op een vraag of Rusland bereid zou zijn om het conflict "te bevriezen".
Peskov zei niet wat de doelen waren, maar president Poetin zei bij het begin van de invasie, op 24 februari 2022, dat Rusland Oekrane wilde 'denazificeren', 'demilitariseren' en de inwoners van de zelfverklaarde volksrepublieken Donetsk (DNR) en Loehansk (LNR) wilde 'bevrijden'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |