SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Poetin morgen lekker kan uitslapen, goed eten heeft en veilig in zijn bunker zit. Er zullen weer een hele lading Oekraïners sneuvelen en de lopende zeer kleinschalige trolactie waar we vandaag heel weinig nieuwe beelden van hebben gezien zal nog verder uitdoven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:21 schreef Starhopper het volgende:
Dat gaat morgen een toffe dag worden denk ik
Echt concrete beelden heb ik de hele dag nog niet gezien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:25 schreef ExTec het volgende:
Het schijnt op andere plekken toch ook te rommelen.
[ afbeelding ]
Eens, maar het komt nu wel uit een aantal hoeken die niet echt bekend staan als klakkeloze napraters.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Echt concrete beelden heb ik de hele dag nog niet gezien.
Orbán en co zitten alleen in de EU voor de centen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Aether het volgende:
Orbán: 'Oekraïne kan de oorlog niet winnen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69545078
Maar de beelden die de Russen delen zijn allemaal twijfelachtig tot nu toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Echt concrete beelden heb ik de hele dag nog niet gezien.
Natuurlijk, maar nu 3 magazijnen leegschieten op een stelling zal al snel groter gemaakt worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens, maar het komt nu wel uit een aantal hoeken die niet echt bekend staan als klakkeloze napraters.
""Ik spreek als een politicus die levens moet redden".quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Aether het volgende:
Orbán: 'Oekraïne kan de oorlog niet winnen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69545078
er zal zeker een keer een eind aan komen of ze duiken onder?quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:00 schreef theguyver het volgende:
Ok, lekker onduidelijk.
Wat is nu gaande want ik zie 2 verschillende dingen.
1 de Russen hebben een paar van de wagens opgeblazen, zonder beschadigingen en met stof aan de binnen kant van een van de autos.
En aan de andere kant zie ik een kaartje met 3 aanvals punten.
Maar verder geen beelden meer van de groepjes.
Wat is nu loos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |