quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zijn statistieken zeggen alles
Hij is gewoon een echte spits
Hij zou het in Italië gewoon goed kunnen doen
quote:
welkom in de entertainmentindustriequote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er trouwens moe van dat de vriendin van Gimenez zoveel aandacht krijgt. Was ze zou uitgenodigd op het balkon voor de huldiging? Dat zou helemaal bespottelijk geweest zijn dus ik hoop dat ik dat verkeerd begrepen heb.
Eerst stond ze in een Cruz Azul shirtje te hossen, nu staat ze in een Feyenoord shirt te hossen en volgend seizoen staat ze eventueel in een AC Milan shirt te hossen. Leuk voor d'r maar wat moeten wij er mee? Geen enkele aanleiding lijkt mij om haar voor de kampioenswedstrijd te interviewen. Dirk Kuyt,Fer Serrano, Regi Blinker, Mario Been. Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Nee, ze was net als alle spelersvrouwen uitgenodigd in de burgerzaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er trouwens moe van dat de vriendin van Gimenez zoveel aandacht krijgt. Was ze zou uitgenodigd op het balkon voor de huldiging? Dat zou helemaal bespottelijk geweest zijn dus ik hoop dat ik dat verkeerd begrepen heb.
Eerst stond ze in een Cruz Azul shirtje te hossen, nu staat ze in een Feyenoord shirt te hossen en volgend seizoen staat ze eventueel in een AC Milan shirt te hossen. Leuk voor d'r maar wat moeten wij er mee? Geen enkele aanleiding lijkt mij om haar voor de kampioenswedstrijd te interviewen. Dirk Kuyt,Fer Serrano, Regi Blinker, Mario Been. Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Laten we hopen van niet. Nooit meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou user @:Lokale_Notabele nog meer van het hart moeten?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zijn statistieken zeggen alles
Hij is gewoon een echte spits
Hij zou het in Italië gewoon goed kunnen doen
quote:
quote:
Hou deze website in de gaten!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
die is thuis heel hard aan het grinniken dat hij uitgescholden wordtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar heb jij het in vredesnaam allemaal over?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
die is thuis heel hard aan het grinniken dat hij uitgescholden wordt
Daar zou @Lokale_Notabele zich eens druk over moeten maken!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb trouwens op de insta van Ignacio gezien dat hij er afgelopen zondag wederom bij was op de vip-plekken!
@:Caland
6 augustusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
Het seizoen is bijna voorbij en het niveau in dit topic daalt tot ongeziene dieptes.
Kan dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
Het seizoen is bijna voorbij en het niveau in dit topic daalt tot ongeziene dieptes.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
Deze lachwekkend smalle selectie in combinatie met de speelwijze van Slot en het dubbele programma tot aan de gaat natuurlijk echt grandioos fout. Op deze manier zijn we rond de kerst kansloos uitgeschakeld in Europa, staan we ergens in de grijze middenmoot in de Eredivisie en ligt de halve selectie aan het infuus.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Slot het seizoen mag afmaken ga je volgend seizoen geen Europees voetbal spelen.
quote:Op zondag 9 december 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Horen we na vandaag nooit meer wat van. Beetje zoals Toure.
Zo hebben we allemaal onze sterke punten onlogisch. Ik bedoel, jij zag het al vrij vroeg zitten in Clasie die Xavi op ging volgen, en ik was (eigenlijk ben) fan van Wouter Burger.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:50 schreef onlogisch het volgende:
Maar ik was behoorlijk kritisch op Kökcü ja. Zeker onder Advocaat. Wat een metamorfose heeft die gast doorgemaakt zeg
Echter kenners als @:Caland en @:Scrummie zagen dat toen al, nitwits zoals ik hadden daar klaarblijkelijk Slotgod voor nodig. De kers op de taart is als ie daadwerkelijk naar Arsenal gaat. @:fetX @:Gurneyisbestoke @:hhh38
Ik wil het niet per sé erger maken voor je, maar vrijwel het gehele topic zag het in hem zitten behalve jij (lol)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:50 schreef onlogisch het volgende:
Maar ik was behoorlijk kritisch op Kökcü ja. Zeker onder Advocaat. Wat een metamorfose heeft die gast doorgemaakt zeg
Echter kenners als @:Caland en @:Scrummie zagen dat toen al, nitwits zoals ik hadden daar klaarblijkelijk Slotgod voor nodig. De kers op de taart is als ie daadwerkelijk naar Arsenal gaat. @:fetX @:Gurneyisbestoke @:hhh38
Jij wordt overal moe vanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eerst stond ze in een Cruz Azul shirtje te hossen, nu staat ze in een Feyenoord shirt te hossen en volgend seizoen staat ze eventueel in een AC Milan shirt te hossen. Leuk voor d'r maar wat moeten wij er mee? Geen enkele aanleiding lijkt mij om haar voor de kampioenswedstrijd te interviewen. Dirk Kuyt, Fer Serrano, Regi Blinker, Mario Been. Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Ook @Caland heeft zijn klassiekertjes (Wout Weghorst) en natuurlijk niet te vergeten ; VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze sterke punten onlogisch. Ik bedoel, jij zag het al vrij vroeg zitten in Clasie die Xavi op ging volgen, en ik was (eigenlijk ben) fan van Wouter Burger.
Jou kunnen ze daarentegen beter ergens binnen opsluiten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij wordt overal moe van
Je moet meer naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |