Zou ik geen moeite mee hebben gehad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Rasmussen iets bijgedragen heeft dan hadden ze Bjorkan en Cole Bassett ook uit kunnen nodigen voor de huldiging.
Een houten klaas is het niet hoor. Maar daar zit echt 0 voetbalintelligentie inquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dilrosun is mij het meeste tegengevallen. Daar had ik juist zoveel van verwacht. Houten Klaas.
soepel is het iig niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een houten klaas is het niet hoor. Maar daar zit echt 0 voetbalintelligentie in
Nee want die staan niet meer onder contract bij Feyenoordquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Rasmussen iets bijgedragen heeft dan hadden ze Bjorkan en Cole Bassett ook uit kunnen nodigen voor de huldiging.
quote:Santiago Giménez staat in de serieuze belangstelling van AC Milan, melden Italiaanse media. De 22-jarige spits heeft dit seizoen een belangrijk aandeel in het succes van Feyenoord, dat onlangs de landstitel binnensleepte en nog steeds zicht heeft op een evenaring van het eerdere puntenrecord. Er zou zondag een gesprek hebben plaatsgevonden tussen de directie van de Milanezen en de zaakwaarnemers van Giménez.
Als ze een gesprek willen is het minste wat je kunt doen je oor te luisteren leggen. Hoeft allemaal niks te betekenen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:06 schreef zoekeenleven het volgende:
De zaakwaarnemer van Gimenez is toch gewoon zijn pa? Die vent die vindt dat hij nog een jaar langer bij Feyenoord moet blijven?
En zo'n vrouwtje. Die volgens insta idd in Milan was.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:06 schreef zoekeenleven het volgende:
De zaakwaarnemer van Gimenez is toch gewoon zijn pa? Die vent die vindt dat hij nog een jaar langer bij Feyenoord moet blijven?
Mits de groep redelijk bij elkaar zou blijven toch? Nou, daar heeft het niet de schijn van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:06 schreef zoekeenleven het volgende:
De italiaanse mafia heeft altijd geld op een bepaalde manier...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:11 schreef hhh38 het volgende:
AC Milan heeft helemaal geen geld. Geloof niet dat die 30 miljoen op tafel gaan leggen voor Santi
Waarom zouden die dat willen? Zij willen Gimenez verkopen wanneer zijn waarde op z'n hoogst is, en dat is hij nu zeker nog niet na een half seizoentje basis en 2 mislukte potten tegen Roma. Laat hem zich eerst maar even bewijzen in de CL.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft maar 70 procent van de rechten
die andere 30 procent zijn in handen van andere partijen. Die willen natuurlijk dat Gimenez zo snel mogelijk verkocht wordt zodat ze lekker kunnen cashen....
Betalen die een beetje? Volgens mij geen erg grote bedragen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
En zo'n vrouwtje. Die volgens insta idd in Milan was.
[ twitter ]
Bijlow kan naar Bayern Munchenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Het zou wel frappant zijn als er niemand wilde praten over onze spelers hé
Trauner naar Dortmundquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow kan naar Bayern Munchen
Is waar, maar ik denk dat spelers nog wel hadden willen blijven als Slot ook had gebleven. Bang voor een leegloop.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Het zou wel frappant zijn als er niemand wilde praten over onze spelers hé
Maar Feyenoord heeft ook wat te willen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is waar, maar ik denk dat spelers nog wel hadden willen blijven als Slot ook had gebleven. Bang voor een leegloop.
die gaat mondjes snoeren dit jaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dilrosun is mij het meeste tegengevallen. Daar had ik juist zoveel van verwacht. Houten Klaas.
Ze willen geld zienquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom zouden die dat willen? Zij willen Gimenez verkopen wanneer zijn waarde op z'n hoogst is, en dat is hij nu zeker nog niet na een half seizoentje basis en 2 mislukte potten tegen Roma. Laat hem zich eerst maar even bewijzen in de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |