Je snapt het verschil niet tussen een trainer en een speler? Een trainer die ook nog eens acteert als een technisch directeur. "jA mAAr hIj KaN NaAR eEn gRiJZe miDDenMoteR iN De PrEmIEr LiEk!!!1"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de pijlen zicht richten op Arend Martijn terwijl Kokcu ook in elk interview roept dat hij klaar is voor een stap.
HEEFT OOK GEWOON MET ZUN VOLLE VERSTAND EEN CONTRACT GETEKEND
De Spurs zullen ongetwijfeld gewoon een paar privéjetjes hebben. Kan hij vanaf daar in de omgeving Zwolle landen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slot die wil gewoon weg. Dat lees je tussen de regels. En geef hem eens ongelijk. Het enige argument om nog te blijven zullen zijn kinderen zijn. Dat zal zwaar wegen maar met een goed uur vlieg je van London naar Amsterdam dus dat argument zal ook niet overeind blijven. Zeker niet als je 2 of 3 keer zoveel kan gaan verdienen.
Van Kökcü hangt niet het hele technische beleid af, das echt geen vergelijking.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de pijlen zicht richten op Arend Martijn terwijl Kokcu ook in elk interview roept dat hij klaar is voor een stap.
HEEFT OOK GEWOON MET ZUN VOLLE VERSTAND EEN CONTRACT GETEKEND
Slot wil graag naar Tottenham, maar het zou best kunnen dat die voor een andere trainer kiezen omdat ze dan geen 10-15 miljoen (of nog meer maar dat lijkt mij ook sterk) hoeven te betalen. Als er dan geen andere Europese topploeg komt zie ik hem best blijven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slot die wil gewoon weg. Dat lees je tussen de regels. En geef hem eens ongelijk. Het enige argument om nog te blijven zullen zijn kinderen zijn. Dat zal zwaar wegen maar met een goed uur vlieg je van London naar Amsterdam dus dat argument zal ook niet overeind blijven. Zeker niet als je 2 of 3 keer zoveel kan gaan verdienen.
Ik hoop dat ze daar in Londen gewoon snel een voetbaldirecteur aanstellen die het kale glimmende hoofd van Arend helemaal niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot wil graag naar Tottenham, maar het zou best kunnen dat die voor een andere trainer kiezen omdat ze dan geen 10-15 miljoen (of nog meer maar dat lijkt mij ook sterk) hoeven te betalen. Als er dan geen andere Europese topploeg komt zie ik hem best blijven.
Dit is zo'n onzin, hij is gewoon onderdeel van het team en waarom zou je dan niet mee mogen feesten? Hij ziet er juist uit als gangmaker en daarnaast heeft bijna niemand gezeurd over reserverol.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als ik vierde keeper of Rasmussen was dan zou ik me ingetogen opstellen tijdens dergelijke gelegenheden. Je hebt niks bijgedragen aan de teamprestatie.
Het is iig geen pannenkoek.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Arne Slot zalllllllllllllllllllllllll... voor het spreekwoordelijke scheidennnn vannnnnnnnnnnnnnnnnn de markt... met de spreekwoordelijke noorderzonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn vertrokken zijn.
1908.nlquote:Zaakwaarneemster Slot voedt gerucht Kökcü en Tottenham
Afgelopen vrijdag werd bekend dat Tottenham Hotspur op de komst van Feyenoord-middenvelder Orkun Kökçü aast. Hoofdtrainer Arne Slot, die ook concrete belangstelling geniet van de Spurs, heeft de grote wens om zijn aanvoerder eventueel mee te nemen naar Noord Londen. De belangstelling van de Spurs wordt dinsdag gevoed door Rafaela Pimenta.
De Braziliaanse zaakwaarneemster van Arne Slot heeft Orkun Kökçü recentelijk gevolgd op Instagram. Aanstaande woensdag staat in De Kuip er een meeting ingepland tussen de directie van Feyenoord en de zaakwaarneemster. De kans is groot, zelfs aannemelijk, dat Pimenta in het gesprek aan gaat sturen op een eventuele package-deal. Kökçü zijn belangen worden niet behartigt door Pimenta, al is de kans is zeker aanwezig dat zij óf een andere zaakwaarnemer tussen de mogelijke deal in gaat zitten om alle formaliteiten af te ronden.
Kökçü staat tot medio 2025 onder contract bij Feyenoord. De huidige aanvoerder was tot op heden in 174 officiële duels goed voor 32 goals en 27 assists. Als speler van Feyenoord 1 wist Kökçü één maal de Johan Cruyff Schaal te winnen. Een week geleden sleepte hij met Feyenoord de zestiende landstitel in de wacht.
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik zou zelf alleen niet met een kampioensschaal staan hossen als ik niks bijgedragen heb.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin, hij is gewoon onderdeel van het team en waarom zou je dan niet mee mogen feesten? Hij ziet er juist uit als gangmaker en daarnaast heeft bijna niemand gezeurd over reserverol.
Je hebt ook niets bijgedragen in tegenstelling tot Rasmussen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik zou zelf alleen niet met een kampioensschaal staan hossen als ik niks bijgedragen heb.
Dit niveau aan artikelen is bijna net zo treurig als de dagelijkse 'Feyenoord nog soeverein in pot 1 van de CL!' update.quote:
25 miljoen plus topsalaris neerleggen voor onervaren Arend Martijn uit Bergentheim met zijn honderd eredivisie-wedstrijdjes die ook Kökcü, Geertruida, Idrissi, Pusic en ene Sipke wil meenemen en ook een padelbaan wil aanleggen is toch wel een risico nadat je vier trainers in twee seizoenen hebt versleten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar in Londen gewoon snel een voetbaldirecteur aanstellen die het kale glimmende hoofd van Arend helemaal niet ziet zitten.
Arne ruilen voor 10 miljoen + Danjumaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
25 miljoen plus topsalaris neerleggen voor onervaren Arend Martijn uit Bergentheim met zijn honderd eredivisie-wedstrijdjes die ook Kökcü, Geertruida, Idrissi, Pusic en ene Sipke wil meenemen en ook een padelbaan wil aanleggen is toch wel een risico nadat je vier trainers in twee seizoenen hebt versleten.
Laat dat maar de logica zijn
Dat zou werkelijk de slechtste deal ooit zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Arne ruilen voor 10 miljoen + Danjuma
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Kunnen we niet gewoon Jaap Stam samen met Cor Pot sturen![]()
Niemand die dat door heeft!
Dilrosun >>>>> Danjumaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Arne ruilen voor 10 miljoen + Danjuma
Jij snapt niet zoveel van voetbalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik zou zelf alleen niet met een kampioensschaal staan hossen als ik niks bijgedragen heb.
Dilrosun is mij het meeste tegengevallen. Daar had ik juist zoveel van verwacht. Houten Klaas.quote:
Als Rasmussen iets bijgedragen heeft dan hadden ze Bjorkan en Cole Bassett ook uit kunnen nodigen voor de huldiging.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt ook niets bijgedragen in tegenstelling tot Rasmussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |