Wist niet dat Sar op Fok zat johquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax kan je nu een enorme slag slaan door Heitinga te laten zitten volgend seizoen. Als enige club in de top 3 hoeft de trainer dan niet te wennen of ingewerkt te worden. Hij kent de stad, de spelersgroep.
Sta je eigenlijk al met 1-0 voor
Moet nog maar zien of we bij Twente winnen, en of het vertrek van RvN gunstig is weten we pas na afloopquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Tweede plek cadeau krijgen dankzij de spelersgroep van PSV. Lijkt me een goede reden het contract van Heitinga te verlengen.
Dat is gelukkig bij Ajax altijd duidelijk, ik ga ook uit van een betere transferzomer al was de laatste financieel wel goed en wens Sven veel verstand toe met het kiezen van de nieuwe trainer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:15 schreef Black-Death het volgende:
Sowieso wel interessant nu de top 3 een nieuwe trainer nodig gaat hebben. Waarbij de vervanger van Slot wellicht de hoogste verwachtingen met zich mee neemt; althans, Slot vervangen lijkt me niet gemakkelijk want die heeft echt goed gepresteerd. En uiteraard krijgt de volgende trainer van Ajax ook als doel om kampioen te worden.
Slot is makkelijk te vervangen wat hij is kampioen geworden omdat Ajax en psv erg ondermaats gepresteerd hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:15 schreef Black-Death het volgende:
Sowieso wel interessant nu de top 3 een nieuwe trainer nodig gaat hebben. Waarbij de vervanger van Slot wellicht de hoogste verwachtingen met zich mee neemt; althans, Slot vervangen lijkt me niet gemakkelijk want die heeft echt goed gepresteerd. En uiteraard krijgt de volgende trainer van Ajax ook als doel om kampioen te worden.
Nou, elke vervanger van Slot die géén kampioen wordt, doet het minder dan Slot.. dus lijkt me juist niet makkelijk te vervangen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Slot is makkelijk te vervangen wat hij is kampioen geworden omdat Ajax en psv erg ondermaats gepresteerd hebben.
Mwa, denk dat je hem dan tekort doet. Maar goed, daar is een ander topic voor.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:27 schreef Houniet het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat Slot geen top trainer is en geluk heeft gehad.
Schreuder is dan dus eigenlijk gewoon een pechvogel. Wat stom dat ze hem ontslagen hebben!quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:27 schreef Houniet het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat Slot geen top trainer is en geluk heeft gehad. Dus ik denk niet dat de nieuwe trainer van Feyenoord het doel mee krijgt om kampioen te worden. Maargoed, dit is het Ajax topic.
Klopt, je hebt er kijk op als buitenstaander. Of ben je stiekem een Ajax kenner.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Schreuder is dan dus eigenlijk gewoon een pechvogel. Wat stom dat ze hem ontslagen hebben!
Waarom?quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:27 schreef Houniet het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat Slot geen top trainer is
Omdat Ajax kansloos gefaald heeft.quote:
Dat zijn twee losstaande dingen natuurlijk.quote:
Dat heeft niets met Slot te maken. Wat is jouw beeld van hem als trainer van Feyenoord. Wat doet hij goed, wat doet hij minder goed?quote:
Is een ander topic voorquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Slot te maken. Wat is jouw beeld van hem als trainer van Feyenoord. Wat doet hij goed, wat doet hij minder goed?
Stiekem niet hoor. Feyenoord is altijd afhankelijk van Ajax, dat is juist het probleem in Nederland. En dat maakt het verschil tussen wat we hier op FOK! goed zien in type supporters. Wij als Ajax supporter hebben liefde voor Ajax en Feyenoord supporters hebben een haat richting alles wat met Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn twee losstaande dingen natuurlijk.
Het zijn echt twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stiekem niet hoor. Feyenoord is altijd afhankelijk van Ajax, dat is juist het probleem in Nederland. En dat maakt het verschil tussen wat we hier op FOK! goed zien in type supporters. Wij als Ajax supporter hebben liefde voor Ajax en Feyenoord supporters hebben een haat richting alles wat met Ajax te maken heeft.
Niet met dat eerste eens, ze zijn dankzij hem kampioen geworden, dat zowel Ajax als PSV het hebben laten liggen is een ander verhaal maar als je naar de punten kijkt dan had Feyenoord ook met een goed PSV en of Ajax kampioen kunnen worden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Slot is makkelijk te vervangen wat hij is kampioen geworden omdat Ajax en psv erg ondermaats gepresteerd hebben.
Dat kan ook een goed teken zijn, betekent dat de Telegraaf bronnen weer wat uitgedroogd zijn en waarschijnlijk waarom ze Johnny zo pushen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, denk dat je hem dan tekort doet. Maar goed, daar is een ander topic voor.
Vind wel dat er weinig geruchten zijn over nieuwe spelers en trainer van Ajax. Normaal hoor je toch wel wat meer...
Maar met een goed Ajax hadden ze wel 4 punten minder gehadquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met dat eerste eens, ze zijn dankzij hem kampioen geworden, dat zowel Ajax als PSV het hebben laten liggen is een ander verhaal maar als je naar de punten kijkt dan had Feyenoord ook met een goed PSV en of Ajax kampioen kunnen worden.
Ook met een slecht Ajax want ze winnen eigenlijk nooit, dat zijn toch voor Ajax meestal 4-6 punten, laten we het maar de uitzondering op de regel noemen, ook dat kampioenschap.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:53 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar met een goed Ajax hadden ze wel 4 punten minder gehad
Zo is het. Het gebeurd af en toe dat ze kanpioen worden. Houdt je scherp.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met een slecht Ajax want ze winnen eigenlijk nooit, dat zijn toch voor Ajax meestal 4-6 punten, laten we het maar de uitzondering op de regel noemen, ook dat kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |