Nah, ik acht de kans groter dat Ajax de CL misloopt omdat wij het verkloten tegen FC Twente dan doordat PSV niet verliest bij AZ.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Tweede plek cadeau krijgen dankzij de spelersgroep van PSV. Lijkt me een goede reden het contract van Heitinga te verlengen.
Grappig dat jij meer bezig bent met Ajax dan met Feyenoord.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Tweede plek cadeau krijgen dankzij de spelersgroep van PSV. Lijkt me een goede reden het contract van Heitinga te verlengen.
Klopt, ik ben een veelposter hier.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Grappig dat jij meer bezig bent met Ajax dan met Feyenoord.
Fred Rutten als interim joh.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken maar de kans dat zij winnen van AZ is wel vergroot zonder Ruud.
Laat dit soort jongetjes gaan joh. Ook hier staan wij boven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Grappig dat jij meer bezig bent met Ajax dan met Feyenoord.
Kan alle kanten op zondag, de bal is rond.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Fred Rutten als interim joh.
Maar maakt allemaal ook niet uit, want Ajax wint niet in Enschede.
Laatste keer dat ik je hier ga corrigeren want je post in het Ajax topic. We staan altijd met 3-0 voor.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax kan je nu een enorme slag slaan door Heitinga te laten zitten volgend seizoen. Als enige club in de top 3 hoeft de trainer dan niet te wennen of ingewerkt te worden. Hij kent de stad, de spelersgroep.
Sta je eigenlijk al met 1-0 voor
Twente speelt nergens voor dus wie weet..quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Sorry maatquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je hier ga corrigeren want je post in het Ajax topic. We staan altijd met 3-0 voor.
Černý slaapt nog in zijn Ajax pyjamaquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Twente speelt nergens voor dus wie weet..
Deze gaat alleen niet op bij tegenstanders van Ajax. We kunnen allemaal de Graafschap 2016 herinneren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dachten we ooit ook van De Graafschapquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In hoeveel topica ga je dit nog posten? Ik vind je obsessie een beetje ongezond wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax kan je nu een enorme slag slaan door Heitinga te laten zitten volgend seizoen. Als enige club in de top 3 hoeft de trainer dan niet te wennen of ingewerkt te worden. Hij kent de stad, de spelersgroep.
OBSESSIEquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
In hoeveel topica ga je dit nog posten? Ik vind je obsessie een beetje ongezond worden
als ze maar minimaal gelijk spelen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
ik gok net zo lang tot er op gereageerd wordtquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
In hoeveel topica ga je dit nog posten? Ik vind je obsessie een beetje ongezond worden
Ik weet bij jou nooit zo goed of je Heitinga oprecht een goede optie vind of dat je denkt dat ie ervoor kan zorgen dat Feyenoord nog een titel erachteraan kan plakkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
Dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit zo goed of je Heitinga oprecht een goede optie vind of dat je denkt dat ie ervoor kan zorgen dat Feyenoord nog een titel erachteraan kan plakken
dat laatste. Niet serieus nemen iig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit zo goed of je Heitinga oprecht een goede optie vind of dat je denkt dat ie ervoor kan zorgen dat Feyenoord nog een titel erachteraan kan plakken
Gezien zijn verleden daar zal Feyenoord geen optie zijn. En al helemaal niet op messias Slot op te volgen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:55 schreef TheVulture het volgende:
De vraag is nu natuurlijk of Peter Bosz naar Feyenoord of PSV gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |