Als we toch in die categorie zitten, ik kan me een potje tegen Napoli herinneren, die coach gaat weg daar...quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zou echt een natte droom zijn
Ik denk dat hij voor Ajax wel tijd maakt. Ajax is zijn lievelingsclub omdat daar nog écht puur voetbal gespeeld wordt namelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guardiola maar die heeft het vast te druk in Manchester
Haha, neuzen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En hier in Ajax-shirt kijkt hij heel boos: [ afbeelding ] Is het omdat hij hier scoort tegen zijn ware liefde Feyenoord? Hebben we te maken met een infiltrant? Een mol? Hij heet zelfs John. Ongelooflijk al 25 jaar recht onder onze Neuzen
Lijkt me een zekerheidje iddquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor Ajax wel tijd maakt. Ajax is zijn lievelingsclub omdat daar nog écht puur voetbal gespeeld wordt namelijk.
Het zou me niets verbazen als hij al gebeld heeft.
Ik heb ook geen idee. Maar hoop dat het flinke discussies worden en Sjaak tegen Sar gaat roepen "Hoeveel goals heb jij dan voor Ajax 1 gemaakt snotneus!?" en dat Edwin dan huilend naar huis gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar wat kan er precies gebeuren op die ledenvergadering vanavond? Ik zie allemaal schreeuwende krantenkoppen maar met premiumberichten
Storm in een glas water lijkt me.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar wat kan er precies gebeuren op die ledenvergadering vanavond? Ik zie allemaal schreeuwende krantenkoppen maar met premiumberichten
https://www.ajaxshowtime.(...)roek-krijgt?twit=799quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Kijken hoe Feyenoord het doet werd gezegd, die Te Kloeze is ook altijd op vakantie dus dat is een goed begin.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Hoorde ik nou in de Pantelic Podcast dat Sven Mislintat op zijn eerste werkdag 19 mei, gelijk al op vakantie is gegaan en dat hij er daarom ook niet was bij de wedstrijd zondag? Fake news of echt? Dat zou toch wel ridicuul zijn!
#FOPHEFquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Hoorde ik nou in de Pantelic Podcast dat Sven Mislintat op zijn eerste werkdag 19 mei, gelijk al op vakantie is gegaan en dat hij er daarom ook niet was bij de wedstrijd zondag? Fake news of echt? Dat zou toch wel ridicuul zijn!
Dat van die eerste werkdag is ook maar iets formeels. Hij was al veel eerder rondom de Arena etc te zien dus dat is echt spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Waren er ook maar hulpmiddelen zodat je je werkzaamheden toch kan uitvoeren op vakantie.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat van die eerste werkdag is ook maar iets formeels. Hij was al veel eerder rondom de Arena etc te zien dus dat is echt spijkers op laag water zoeken.
En wellicht had die man al vorig jaar zijn vakantie geboekt. Lekker boeiend.
Verbaast me niet dat hij stopt maar het moment is toch wel weer vreemd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:24 schreef Houniet het volgende:
Ruud van Nistelrooij volgend jaar assistent bij Johnny?
Tsja daar kun je echt weinig uit halen hoor...quote:
Dat moet wel lukken maar de kans dat zij winnen van AZ is wel vergroot zonder Ruud.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in dat jullie winnen van Fc Twente?
De man was op tv te zien op de tribunequote:Op woensdag 24 mei 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |