Leuk van Bernquote:Op maandag 22 mei 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Bern wil dinsdag de film mouline rouge laten zien, en dan daaraan vooraf een frans restaurantje. Hij wil dan de kaartjes voor iedereen betalen
Hij moet dit nog wel met Janet en Sas overleggen. Zoë vindt het een leuk ideetje
Ja leuk idee hij vertelde het tegen Zoë omdat ze nu drank voor een feestje had en er geen feestje isquote:
voor Icie's evenementquote:Op maandag 22 mei 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Wat fruit en 1 kratje bier voor op de dag (bij de brunch denk ik)
Ze vraagt wat hij koud wil hebben staan voor zijn evenement morgenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
zowie vraagt aan haar favorietje ice wat hij morgen wil drinken
dan zet ze dat koud....
en des noods 1 kratje bier in de koelkast zegt zowie
lieve meid is hetquote:Op maandag 22 mei 2023 19:20 schreef humpty het volgende:
Sacha snauwt Bern even af omdat hij niet direct begrijpt wat Jasper bedoelde
het gaat om eten...quote:Op maandag 22 mei 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vraagt wat hij koud wil hebben staan voor zijn evenement morgen
ja dat dusquote:Op maandag 22 mei 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Ice moet de deur dicht doen...bla bla BLA..uiteindelijk komt het verhaal, Ik heb je vandaag niet gesproken en gezien
wat een vervelend mormel is zowiequote:Op maandag 22 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
geef ik desnoods Bern LPQ tijdens het eten
en jij amaretto
Zoe tegen Ice
maar nee het is allemaal echt niet om Jeff dwars te zitten wat Zoe doet hoor
totaal niet
Ja echt he ik zit met stomme verbazing te kijkenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
en Bern is ondertussen komkommer aan het vernaggelen
hoe moeilijk is het om met een dunschiller plakjes te snijden van een komkommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |