Had eigenlijk en weet niet waarom hoge verwachtingen van Jasper in het beginquote:Op maandag 22 mei 2023 11:35 schreef Silves het volgende:
[..]
De schijnheil van een Jappie, gisteren hem nog belachelijk maken met Ice op de blauwe stoel..
Die verstopt zich achter iedereenquote:Op maandag 22 mei 2023 11:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Had eigenlijk en weet niet waarom hoge verwachtingen van Jasper in het begin
maar man wat is die mij tegengevallen
Is te veel met depri meiden om gegaan..Wanda en Sas, daar wordt je wel bleu van, zich verschuilen achter iedereen, nooit opstaan en zijn mond opentrekken..dit mogen de andere voor hem doen.echt een slapjannus en een backstabber 1ste klas.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Had eigenlijk en weet niet waarom hoge verwachtingen van Jasper in het begin
maar man wat is die mij tegengevallen
1 zin meestal positief, en de rest is bagger..dit doet ze over iedereen, zelfs gisteren met Erik, Jef..quote:Op maandag 22 mei 2023 11:43 schreef humpty het volgende:
Mirthe kan er niet over ophouden blijft er maar in hangen
Mirthe heeft niks geleerd van Eunice ze wil stoer en cool doen
zegt ze
Ik verwacht nu een Babette, waar is Babbet, Waar is Babs ....ja Zooi de stalker als het ff moeilijk wordt.quote:
Dit was wel echt.quote:
Als iedereen ziek wil hebben met salmonella moet ze vooral zo doorgaan. Bah bahquote:Op maandag 22 mei 2023 12:02 schreef Clasientje het volgende:
Gadverdamme wat een vieze vrouw is die Janet gaat ze met die gele doekje de snijplank schoonvegen terwijl daarom op een rauwe Kip op lag met bloed, vervolgens maakt ze de aanrecht mee schoon🤮🤢
Ja preciesquote:
Is ook om moe van te wordenquote:
Was echt raarquote:Op maandag 22 mei 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook om moe van te worden
Zoe: "Wat is er nouhou?"
Isaac: "Ey shut the fuck op met je hele tijd wat is er nou, wat denk jij, wat denk je wat er is, dat weet je toch?"
Zoe: "Ja maar als je zo praat .."
Isaac: "Dat weet je toch? Altijd gezeik toch?"
Zoe: "Maar ik vraag toch normaal?!"
Isaac: "Maar dat weet je toch al? Laat me toch lekker"
Zoe: "Ja ok! Maar luister! Ik probeer toch mee te denken, ik..."
Isaac loopt de kamer uit.
Ja heel goor, en dat doekje leg ze ook gewoon weer terug op de aanrecht vliegen gaan eropaf🤢quote:Op maandag 22 mei 2023 12:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Als iedereen ziek wil hebben met salmonella moet ze vooral zo doorgaan. Bah bah
Ice zit zoe gewoon op te naaienquote:Op maandag 22 mei 2023 12:09 schreef Silves het volgende:
Die zakken poeders worden daar sneller genuttigd dan de tabac..ook van de pot, krijgen de andere ook een tegen vergoeding, of vind Ice dit wel normaal deze verslaving?
quote:Op maandag 22 mei 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook om moe van te worden
Zoe: "Wat is er nouhou?"
Isaac: "Ey shut the fuck op met je hele tijd wat is er nou, wat denk jij, wat denk je wat er is, dat weet je toch?"
Zoe: "Ja maar als je zo praat .."
Isaac: "Dat weet je toch? Altijd gezeik toch?"
Zoe: "Maar ik vraag toch normaal?!"
Isaac: "Maar dat weet je toch al? Laat me toch lekker"
Zoe: "Ja ok! Maar luister! Ik probeer toch mee te denken, ik..."
Isaac loopt de kamer uit.
die uitleg na stoppen met dat ding had niet gehoeven hoor, ik snapte je zo welquote:Op maandag 22 mei 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Mss moet Jappie stoppen met die mondharmonica, met al die bactieren in en uit blazen, kan je best wel hoofdpijn van krijgen en een voorhoofdholte ontsteking.
Gisteren lag Ice in bed, hadden ze het over de verliefdheid van zooi, en dat hij een soort hero was..vreselijk die glimlach op zijn gezicht, van heerlijk ik wordt als een god beschouwd..Hij geilt toch wel stiekum om die aandacht.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice zit zoe gewoon op te naaien
En zoe doet alles voor ice
Heeft daarin totaal geen eigen mening
Ik denk inderdaad dat het zijn ego enorm streeltquote:Op maandag 22 mei 2023 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren lag Ice in bed, hadden ze het over de verliefdheid van zooi, en dat hij een soort hero was..vreselijk die glimlach op zijn gezicht, van heerlijk ik wordt als een god beschouwd..Hij geilt toch wel stiekum om die aandacht.
Nah, gewoon Babs in een notendopquote:Op maandag 22 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik snap Babette ff niet meer….
Eerst met Wendy roddelen over Zoë
Doen of ze bestie is van Wendy ….
En nu geroddeld over Wendy met Zoë
En nu bestie met Zoë….
Ik heb wat gemist geloof ik.
bep is een gevaarlijke tante heult met iedereen meequote:Op maandag 22 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
En nu bestie met Zoë….
Eerst zoe maarquote:Op maandag 22 mei 2023 12:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou dat wordt voor mij part Babette exit en dan eens kijken hoe het gaat.
Maar die is “manager” dus is vrijgesteldquote:Op maandag 22 mei 2023 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst zoe maar
Dat scheelt al heeeeel veel
Ja dat is dus de grote vraagquote:Op maandag 22 mei 2023 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar die is “manager” dus is vrijgesteld
Ja kijken wie op staat..dit worden de meest saaie streams, niemand heeft daar gesprekstof, niemand die voor een soort discussie open staat..gezellig de zomer doorgaan met Sas en consorten.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou dat wordt voor mij part Babette exit en dan eens kijken hoe het gaat.
Er is maar 1 vrijstelling per keer als manager dus Zoë kan ook op de stip als er nu eliminatie komtquote:Op maandag 22 mei 2023 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 22 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat is dus de grote vraag
Is ze 1 x vrijgesteld
Of meerdere keren
1x zeggen ze, en die is al geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhh okéquote:Op maandag 22 mei 2023 12:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er is maar 1 vrijstelling per keer als manager dus Zoë kan ook op de stip als er nu eliminatie komt
Niets 1 x , volgens is de manager altijd vrijgesteld.. moet ook maar eens veranderenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er is maar 1 vrijstelling per keer als manager dus Zoë kan ook op de stip als er nu eliminatie komt
Precies, weet ook niet waar dat 1 x keer vandaan komt.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets 1 x , volgens is de manager altijd vrijgesteld.. moet ook maar eens veranderen
Staat ook in het regelementenboek, managers hebben maar 1 keer vrijstellingquote:Op maandag 22 mei 2023 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets 1 x , volgens is de manager altijd vrijgesteld.. moet ook maar eens veranderen
Laat maar zien.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Staat ook in het regelementenboek, managers hebben maar 1 keer vrijstelling
Vraag ff of je het boek mag lenen van hun, er werd ook duidelijk in het begin gezegt 1 keer vrijstelling dus 1 keer is 1 keer en niets geen meerdere malenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Zover bekend is een manager vrijgesteld van nominaties, en dat is meervoud.
Ja een manager kan niet genomineerd worden in de periode dat men manager is volgens mijquote:Op maandag 22 mei 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat maar zien.
De regel schijnt te zijnquote:Op maandag 22 mei 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat maar zien.
quote:Op maandag 22 mei 2023 12:34 schreef engine het volgende:
Ook onder de douche ratelt babbel gewoon door. Ze is er weer druk mee vandaag.
Ik zeg het ook net, erg he en dan zonder zender en met dat gekletter van het waterquote:Op maandag 22 mei 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs onder de douche heeft Babette nog het hoogste woord
Kom net binnen en hoor Isaac zeggen. "Waarom denk je dat we zoveel geld krijgen, euhhh verdienen".
dat was toch met kim? maar die koos er zelf voor om toch maar helemaal te gaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
De manager bepaalt of een bewoner terug mag keren in het huis mocht deze dit willen verlaten voor zeer dringende privé-/familieomstandigheden, zoals bv. een sterfgeval.
Wist ik ook niet.
Jepquote:
toch een riem zo te zienquote:Op maandag 22 mei 2023 12:45 schreef Silves het volgende:
Wat een dillema, wel een riem of geen riem over haar nachtjapon.
nee, hij gaat z'n gangetje. anderen blijven wat hangen in de drama van gisterenquote:
Dat alle gesprekken en gedoe over roken en drank zooo ordinair is…quote:Op maandag 22 mei 2023 12:34 schreef engine het volgende:
Ook onder de douche ratelt babbel gewoon door. Ze is er weer druk mee vandaag.
Ze hoeft helemaal geen eten te maken.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:50 schreef Silves het volgende:
Alles is mijn schuld zegt Babs..Ja zegt Zooi.
Zooi is een ondankbaar k*t wijf, ja Me mezelf and I,
Nu moet Babs haar eten ook nog klaar maken
-knip niet nodig heeft niets met de stream te maken.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
brabbel tegen zowie: en het zijn allemaal futiliteiten in jou ogen he
zowie: en wat betekend dat![]()
![]()
weer een moeilijk woord voor zowiee
Doet Bep echt allemaal zelf.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zoë: ga jij buiten zitten straks
Babbel: ......uuuuuuh ....ja
Zoë: maar ik wil wel naast je zitten...
Ziek.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Nog even en je hoort vanaf de WC roepen: "Babehet, ik ben klaahaaar!"quote:Op maandag 22 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Babette heeft het zelf aangehaald door haar overal in te pamperen. Of ze daar nu mee gebaat is vraag ik mij af.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog even en je hoort vanaf de WC roepen: "Babehet, ik ben klaahaaar!"
Voor de obstakel run denk ikquote:
kunnen ze ook in de cabana leggenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het voer voor de komende dagen is ook binnen
dat gaan we vast zienquote:Op maandag 22 mei 2023 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ziet er stevig uit .. wat kan daar nou mis gaan.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het zelf aangehaald door haar overal in te pamperen. Of ze daar nu mee gebaat is vraag ik mij af.
Totdat ze de kots krijgt van dat wormvormig aanhangsel en ze haar zwart staat te maken bij anderen, je kunt er op wachten.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet Bep echt allemaal zelf.
Zoe was haar vogeltje waar ze goed voor moet zorgen.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:03 schreef pingu66 het volgende:
Daar gaan gewonden bij vallen bij die obstacle run..
Ja klopt, toch vreemd hequote:Op maandag 22 mei 2023 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat gaat al een tijdje zo, Babs heeft er gesprekken over gehad met Isaac maar ze blijft het in stand houden.
worden gebruikt voor de obstacle runquote:Op maandag 22 mei 2023 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ah de hooibalen weg bij het rookhoekje. Ik denk om een hooibrand te voorkomen.
weet niet of die mee gaat doenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:10 schreef Silves het volgende:
Waar is Bern, zeker niet nodig om zijn handen uit de mouwen te steken om ff met de mannen een parcours uit te zetten..?
die gaat rummi kubben nu...hij is wars van meehelpen met opbouwenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:10 schreef Silves het volgende:
Waar is Bern, zeker niet nodig om zijn handen uit de mouwen te steken om ff met de mannen een parcours uit te zetten..?
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet niet of die mee gaat doen
te lui om uit zn ogen te kijken
ja zoiets, mag zeker lekker in bed liggen, wachtend om de finale te spelen..quote:Op maandag 22 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel kan veel tegelijk..quote:Op maandag 22 mei 2023 13:13 schreef engine het volgende:
Lunch op kantoorbenieuwd wanneer Babbel gaat oefenen.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:10 schreef Silves het volgende:
Het is toch zijn evenement helemaal niet? Hij is met zijn corveetaak bezig.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Alleen al in de eerste maand zouden er twee eliminaties zijn geweest mochten er niet zoveel prompt zijn vertrokken. Of het er nou één is of vijf; als je manager bent dan heb je gewoonweg een vrijstelling voor die volledige maand. Ingewikkelder is het allemaal niet. Op dat vlak heb je gewoon geluk. Of je hebt pech. Als je het mij vraagt dan acht ik de kans aanwezig dat er ditmaal eindelijk kan worden afgeweken. Zoiets was begin dit jaar al de bedoeling maar toen gingen er opeens twee binnen een week omdat ze weggestuurd werden. En daarna bij Rupi dus drie achtereenvolgens. In hun systeem zit één eliminatie per maand maar is nu eenmaal zo omdat het zo gelopen is. Buiten eliminaties om zijn er namelijk veertien (35%) deelnemers vertrokken terwijl er dus maar tien mensen (25%) speltechnisch zijn 'weggespeeld'. Er zitten daar een hoop mazzelaars hoor als je deze feiten even oplepelt ter bevestiging. Een zwakke broeder was allang weggestemd en sterke pionnen weggestuurd.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat is dus de grote vraag
Is ze 1 x vrijgesteld
Of meerdere keren
volgens mij hebben ze die banken al erder uit gehaald voor een evenementquote:Op maandag 22 mei 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
ben wel benieuwd of ze van dat parcours weer banken gemaakt krijgen
Oh ik vind het wel een goed idee dat ze het uit elkaar halen en kunnen gebruikenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die banken al erder uit gehaald voor een evenement
Babs being Babbelquote:Op maandag 22 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
En nu bestie met Zoë….
Lekkerquote:Op maandag 22 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
pot pindakaas voor mirthe zodat ze die snachts weer leeg kan bikken
En 12 kratten bier voor Jeff zodat hij kan zuipen en niet hoeft te zeurenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
pot pindakaas voor mirthe zodat ze die snachts weer leeg kan bikken
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En 12 kratten bier voor Jeff zodat hij kan zuipen en niet hoeft te zeuren
Eunice snapt eigenlijk niet zo heel veel van mensen want als er eentje haar doorheeft dan is het Babs welquote:Op maandag 22 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
eunice tegen brabbel: ik ga nu een paar oefeningen doen als jij wil......
brabbel: nee ik ga nu gebarentaal leren
wil ze weer een nieuw protegé
dikke plank voor haar hoofd..quote:Op maandag 22 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice snapt eigenlijk niet zo heel veel van mensen want als er eentje haar doorheeft dan is het Babs wel
Je kunt er een heel verhaal omheen bouwenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al in de eerste maand zouden er twee eliminaties zijn geweest mochten er niet zoveel prompt zijn vertrokken. Of het er nou één is of vijf; als je manager bent dan heb je gewoonweg een vrijstelling voor die volledige maand. Ingewikkelder is het allemaal niet. Op dat vlak heb je gewoon geluk. Of je hebt pech. Als je het mij vraagt dan acht ik de kans aanwezig dat er ditmaal eindelijk kan worden afgeweken. Zoiets was begin dit jaar al de bedoeling maar toen gingen er opeens twee binnen een week omdat ze weggestuurd werden. En daarna bij Rupi dus drie achtereenvolgens. In hun systeem zit één eliminatie per maand maar is nu eenmaal zo omdat het zo gelopen is. Buiten eliminaties om zijn er namelijk veertien (35%) deelnemers vertrokken terwijl er dus maar tien mensen (25%) speltechnisch zijn 'weggespeeld'. Er zitten daar een hoop mazzelaars hoor als je deze feiten even oplepelt ter bevestiging. Een zwakke broeder was allang weggestemd en sterke pionnen weggestuurd.
Als programmamaker alles gooien op die laatste maand zou niet mijn keuze zijn en juist de dynamiek zal op een interessante manier veranderen als de groep steeds kleinschaliger en daarmee intiemer zal worden. Om de twee weken een eliminatie en je hebt in de finalemaand nog steeds de beschikking over tien bewoners dus volop mogelijkheden om gas te gaan geven. Tot op heden is het echter allemaal kinderspel en ligt de keuze op de weg van de minste weerstand en zo schuift iedere deelnemer weer verder op in het spel. Sowieso begrijp ik eigenlijk helemaal niks van dit programma aangezien er 900k op het spel staat maar dat blijkt uit werkelijk waar helemaal niets (!). Voor een winnend staatslot moet je meer moeite doen namelijk.
Bijna iedereen heeft haar al heel lang doorquote:Op maandag 22 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice snapt eigenlijk niet zo heel veel van mensen want als er eentje haar doorheeft dan is het Babs wel
En bij JW speelde dat ie verliefd was en daardoor niet meer logisch kon nadenkenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft haar al heel lang door
Op mirthe en Erik na
Gebruikte zijn andere hoofdquote:Op maandag 22 mei 2023 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En bij JW speelde dat ie verliefd was en daardoor niet meer logisch kon nadenken
Ik denk dat Erik en Mirthe haar ook donders goed doorhebben inmiddels.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft haar al heel lang door
Op mirthe en Erik na
Zou Maddy diezelfde teksten hebben gebezigd dan zou ie het juist belachelijk hebben gemaaktquote:
Heeft ze nu nog steeds muziek ?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
gaat eunice nu serieus naast brabbel haar 'oefeningen' doen.. en haar muziekjes laten luisteren terwijl brabbel wil leren
Loopt ie nou alweer te zagen? Gisteren tegen Zoe toch ook al?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar bemoeien Jeff en Marciano zich eigenlijk mee, is toch niet hun evenement?
ik weet niet wat eunice net had.. maar ze luisterde muziek met een koptelefoontje..quote:
ik hoorde dat Jasper bezig is om van de neusspray af te blijven. Daar hadden ze het over.quote:
Aah okquote:Op maandag 22 mei 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet wat eunice net had.. maar ze luisterde muziek met een koptelefoontje..
denk een mp3 spelertje??
Hij denkt voorhoofsholte ontsteking te hebbenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde dat Jasper bezig is om van de neusspray af te blijven. Daar hadden ze het over.
Zoë: oh dus het zijn drugs?????
Er werd gezegd dat dit niet echt zo is, maar Zoë hield het vol.
ik had er hier niets over teruggelezen, vandaar m'n late opmerking
quote:
oftewel klassiek gevalletje neusspray verslaafdquote:Op maandag 22 mei 2023 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij denkt voorhoofsholte ontsteking te hebben
Maar als hij al jaren elke dag neusspray neemt
En nu niet meer
Snap ik wel waar de hoofdpijn vandaan komt
Was te verwachten.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk even op die stream. Hoor haar meteen vagen of Janet even 5 minuten wil kletsen. Een verhaaltje over haar reizen
Eunice en Erik kunnen het ook nog nietquote:
De Esther smiley.quote:
Erik, rupi en Imi helpen ook niet. Liggen zeker in bed te wachten op de finale.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar bemoeien Jeff en Marciano zich eigenlijk mee, is toch niet hun evenement?
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Erik, rupi en Imi helpen ook niet. Liggen zeker in bed te wachten op de finale.
Jeff heeft gisteren ook al geoefendquote:Op maandag 22 mei 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice en Erik kunnen het ook nog niet
Die gebruiken verkeerde gebaren
Dus als zij moeten …
Maar ze zullen wel een week de tijd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff heeft gisteren ook al geoefendHeeft een uurtje geleden geoefendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verbaast me hoe snel
Sommigen het oppikkenThinking is difficult, that’s why most people judge
Net tijdens het werken stonden ze te geinen en werd ook gebarentaal (letters) gebruikt.... ze riepen Marciano of hij ff spijkers kon gevenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft een uurtje geleden geoefend
Het verbaast me hoe snel
Sommigen het oppikken
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij denkt voorhoofsholte ontsteking te hebben
Maar als hij al jaren elke dag neusspray neemt
En nu niet meer
Snap ik wel waar de hoofdpijn vandaan komt
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff heeft gisteren ook al geoefendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik doe ook mee.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft een uurtje geleden geoefend
Het verbaast me hoe snel
Sommigen het oppikken
Hij heeft er misschien een keer over gedroomdquote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac heeft de hele tijd verhalen hoe hij met 30 kg bepakking en zijn geweer over balken en hindernissen moest springen.... soms komen die 'sterke verhalen' van hem me behoorlijk m'n strot uit en ik twijfel steeds meer of ze eigenlijk wel waar zijn......
(zoals hij het voor deed zou hij volgens mij met z'n geweer aan die balk zijn blijven hangen, maar ik heb er geen verstand van)
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:53 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
21-05-23 | #2 | Jasper en Babette - neus spray uit verveling [11 min 42 sec]
-
Die zijn echt waarquote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac heeft de hele tijd verhalen hoe hij met 30 kg bepakking en zijn geweer over balken en hindernissen moest springen.... soms komen die 'sterke verhalen' van hem me behoorlijk m'n strot uit en ik twijfel steeds meer of ze eigenlijk wel waar zijn......
(zoals hij het voor deed zou hij volgens mij met z'n geweer aan die balk zijn blijven hangen, maar ik heb er geen verstand van)
Die 24 uur heeft hij ook niet gehaald.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch al heel wat jaar geleden dat hij bij defensie zat?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn echt waar
En 30kg is nog licht als ik het goed heb
tja.... in je hoofd kun je denken dat je het ooit makkelijk haalde, maar ja..dat is niet te vergelijken met zoveel maanden in die loods zitten en rondjes lopenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 24 uur heeft hij ook niet gehaald.
Dan kan hij toch nog wel de verhalen vertellen uit die tijd?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is toch al heel wat jaar geleden dat hij bij defensie zat?
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is toch al heel wat jaar geleden dat hij bij defensie zat?
Ik denk dat vooral die rondjes daarquote:Op maandag 22 mei 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... in je hoofd kun je denken dat je het ooit makkelijk haalde, maar ja..dat is niet te vergelijken met zoveel maanden in die loods zitten en rondjes lopen
goh, hoe zou dat nou komen??????quote:Op maandag 22 mei 2023 13:59 schreef Silves het volgende:
Jappie is nu hoofd klusjesman..geen vertrouwen meer in Erik en zijn figuurzaag en soldeerbout..
herkenbaar.. eunice en jappie vind ik ook niet fijn om naar te luisterenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die stem gaat me zo tegenstaan (ligt aan mij hoor, maar dat snerpende)
Bij Eunice spelen haar gezichtsuitdrukkingen ook vaak een rol, die doet niets anders dan haar 'bek vertrekken', van die 'mondjes'..... en ja haar stem, je hebt groot gelijk!quote:Op maandag 22 mei 2023 14:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
herkenbaar.. eunice en jappie vind ik ook niet fijn om naar te luisteren
Ze vertelt regelmatig dingen en noemt mensen met naam en toenaam. zou ze zich echt niet realiseren dat 'iedereen' haar kan horen/zien??quote:Op maandag 22 mei 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
Eunice is in ieder geval niet om aan te horen
Nu over haar ex
Daar zal de man van haar kinderen vast blij mee zijn
Ik denk dat ze zich dat prima realiseertquote:Op maandag 22 mei 2023 14:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze vertelt regelmatig dingen en noemt mensen met naam en toenaam. zou ze zich echt niet realiseren dat 'iedereen' haar kan horen/zien??
Als ze het zo zegt klinkt het alsof haar ex heel slecht was voor haar en haar kinderenquote:Op maandag 22 mei 2023 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft gekozen voor haar kinderen en haarzelf en is daarom gescheiden.
Daarom zit ze ook in de loods een jaar zonder haar kinderen ..... kuch
Dan hebben we ook nog al die splinters in handen en voeten..quote:Op maandag 22 mei 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Die hindernissen met die balken..... oei dat kunnen morgen valpartijen worden, lui die met hun voet achter zo'n balk blijven hangen...... (ik zou een trappetje meenemen hoor, respect voor de bewoners die het gaan doen), maar er gaan er vast en zeker een paar op hun smoelementos
quote:
is dat die ex waar ze zoveel luxe thuis had??? (daar komt ze regelmatig op terug....)quote:Op maandag 22 mei 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze het zo zegt klinkt het alsof haar ex heel slecht was voor haar en haar kinderen
Vind dat echt niet netjes
oeiiiiiiiiiiiiii leg de pincetten e.d. maar vast klaar!quote:Op maandag 22 mei 2023 14:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan hebben we ook nog al die splinters in handen en voeten..
Zijn ze soms tegen elkaar aan het opbieden???quote:Op maandag 22 mei 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
neee brabbel nu ook uhhhh uhhhhhh uhhhmm
moeder van een vriendin heeft zelfmoord gepleegd
eunice nee dat is ander verhaal dan ik
mijn zus is vanzelf dood gegaan uhhhhh uhhhh
en neef van me uhh broer van me moeder uhh is pas overleden uhhhh
Wie is de man van haar kinderen?quote:Op maandag 22 mei 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
Eunice is in ieder geval niet om aan te horen
Nu over haar ex
Daar zal de man van haar kinderen vast blij mee zijn
ja daar lijkt het wel op he.. pffffquote:Op maandag 22 mei 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn ze soms tegen elkaar aan het opbieden???
Eigenlijk gaat ieder gesprek met Eunice zo, zij heeft altijd erger meegemaakt, en anders zijn het wel familieleden (ze/we kennen ze toch niet) die de meest vreselijke dingen ervaren hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar lijkt het wel op he.. pffff
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is dat die ex waar ze zoveel luxe thuis had??? (daar komt ze regelmatig op terug....)
Als je haar mag geloven leefde ze met hem in een villa met alles erop en eraan en had ze alles wat haar hartje begeerde.....
Ga niet aan de ene kant keer op keer 'opscheppen' en aan de andere kant die man afsabelen.... los je problemen buiten dit programma op zou ik zeggen.
En na de scheiding heeft ze het ook niet slecht denk ik, ik bedoel zit vast niet in de bijstandquote:
Ik dacht echt dat hij de kinderen fulltime heeft en dat zij ze om de week krijgt in het weekend, haar gif naar de ex toe, hem jaloers maken via de camera, ze verteld altijd die verhalen en dan weer het omgedraaide..Ik zeg arme kids met zo,n dominante moeder.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En na de scheiding heeft ze het ook niet slecht denk ik, ik bedoel zit vast niet in de bijstand
ik vond dat heel gemeend en bezorgd overkomenquote:Op maandag 22 mei 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
Tiano maakt zich zorgen om Jeff
Jeff vind het teveel eten op een dag
Tiano is degene die elke keer meer eten wilquote:Op maandag 22 mei 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond dat heel gemeend en bezorgd overkomen
Heeft vannacht Jef ook gekalmeerd en hem gesteund.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond dat heel gemeend en bezorgd overkomen
ja idd, ik zelf heb het gehad met zijn sportevenementen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Er moet wel heel wat verbouwd worden
Voor het evenementje van ice
Hebben ze wat te doen, en geloof dat ze dat wel leuk vinden.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Er moet wel heel wat verbouwd worden
Voor het evenementje van ice
schilderrommel bij de action kost geen drolquote:Op maandag 22 mei 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Nu kan Eunice in een keer schilderen ook geen goedkope hobby trouwens.
Maar als een ander wat wil gaat ze op rood staan.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Nu kan Eunice in een keer schilderen ook geen goedkope hobby trouwens.
Waar is het bhv team?quote:Op maandag 22 mei 2023 14:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als een ander wat wil gaat ze op rood staan.
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Babbel haar gebaren alfabet wel kent lang genoeg geoefend 😉
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Babbel haar gebaren alfabet wel kent lang genoeg geoefend 😉
Ja maar ik moest praten met Eunice en dat was heel interessant en fascinerend. Want ik zit hier niet voor het geld...quote:
Graagquote:Op maandag 22 mei 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Die hindernissen met die balken..... oei dat kunnen morgen valpartijen worden, lui die met hun voet achter zo'n balk blijven hangen...... (ik zou een trappetje meenemen hoor, respect voor de bewoners die het gaan doen), maar er gaan er vast en zeker een paar op hun smoelementos
Volgens mij heeft ze zich eerst gericht op de kinderen, taal en inburgeren. Volgens mij vertelde ze dat net ook.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij de kinderen fulltime heeft en dat zij ze om de week krijgt in het weekend, haar gif naar de ex toe, hem jaloers maken via de camera, ze verteld altijd die verhalen en dan weer het omgedraaide..Ik zeg arme kids met zo,n dominante moeder.
Maar weet je… dat vind oook heeel interessant…. zeg maar…quote:Op maandag 22 mei 2023 14:54 schreef Chanel5 het volgende:
ze zit gewoon goed te praten waarom ze iets deed of zei, de babbelaar
Maar ze is helemaal zen hoor.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gele plukje kuiken op die chagrijnige bek
Worstjes op je borstjes ?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
Leuk al die balken waar je overheen moet.
Splinters in je dijen.
Ja het is best leuk. Grapje tussendoorquote:Op maandag 22 mei 2023 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op de achtergrond aan, vind het wel leuk om naar te luisteren.
Ze zijn flink bezig.
Straks visschotel kookstream.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Nou da's dan jammer.
Shop of kaartstreams.
Klusteam is weggedraaid
wie kookt?quote:
Wendy volgens mij.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:16 schreef Charmian het volgende:
oh ik zie het al, ik doe een sjaak afhaak vwb kookstreams
ik zag sjenet staan boven een panquote:Op maandag 22 mei 2023 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wendy volgens mij.
Maar weet het niet zeker.
Ik was net te laat om een cap te maken van het bord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |