Hij is zo chagrijnig als maar zijn kanquote:
Ik wilde ‘Jeff heeft ze niet alle 24 in het kratje’, maar dat leek me te lang.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:22 schreef KinKiJan het volgende:
TT pas goed bij een uitspraak die Kim D ooit deed
"Het kan me van de pot gerukt worden!"
Is toch synthetisch?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:23 schreef Monique___ het volgende:
die pruik van morrie gaat er aan met dat vochtige weer
Hoeft er geen wasverzachter meer inquote:Op maandag 22 mei 2023 00:23 schreef Monique___ het volgende:
die pruik van morrie gaat er aan met dat vochtige weer
Bizar om daar prat op te gaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
Babs: 'Ik weet dat je mensen binnen vijf minuten aan het huilen krijgt en we huilend die poort uitrennen'. Jeff: 'Zeker!'.
stream is nu op buiten op de cabana waar ze gaan slapenquote:Op maandag 22 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een raar gesprek
Totaal mesjogge dit joh
de rest wordt sws ook opgenomen en dan mag de regie het verder uitzoeken ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:23 schreef Monique___ het volgende:
stagiair kan maar 1 pratende stream aan blijkbaar
ik heb nog nooit een tv uitzending gezien..quote:Op maandag 22 mei 2023 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
de rest wordt sws ook opgenomen en dan mag de regie het verder uitzoeken ...
Pleasenquote:Op maandag 22 mei 2023 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus ook Babs die zoiets bewust zegt waarna ze weet dat ie daar goed op gaat
Daar zie je Erik die van wippenstein gaat met Morriequote:Op maandag 22 mei 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een tv uitzending gezien..
zie je daar dingen die we hier niet te zien krijgen?
Ja,best wel.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Enkel hoofdlijnen is genoeg?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:27 schreef Monique___ het volgende:
mirthe weer tot in detail een verhaal vertellen
Ja, maar we zien daar vaker dingen die op stream net even wat anders lagen dan dat ze laten zienquote:Op maandag 22 mei 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
WAT?? neee... neeee dat kan nietquote:Op maandag 22 mei 2023 00:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar zie je Erik die van wippenstein gaat met Morrie
zuchtquote:Op maandag 22 mei 2023 00:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
WAT?? neee... neeee dat kan niet
neee.. morrie en erik?
![]()
echt?
ja die manipulatie ken ik van BB daarom keek ik daar alleen naar de gameroom waar geen camera's van hingenquote:Op maandag 22 mei 2023 00:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar we zien daar vaker dingen die op stream net even wat anders lagen dan dat ze laten zien
Kijk wie het post...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
WAT?? neee... neeee dat kan niet
neee.. morrie en erik?
![]()
echt?
En telkens bij iedere zin giechelen natuurlijk want misschien zegt ze iets verkeerds of onbewustsquote:Op maandag 22 mei 2023 00:27 schreef Monique___ het volgende:
mirthe weer tot in detail een verhaal vertellen
Yup, ruzies die achter streamlock gingen, stellen die het stapelbed testen en meer recent het begin van 2 voorvallen tussen Eunice en Mirthequote:Op maandag 22 mei 2023 00:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die manipulatie ken ik van BB daarom keek ik daar alleen naar de gameroom waar geen camera's van hingen
maar laten ze op tv van JAA echt dingen zien ook die wij niet te zien krijgen?
Sarcasme is u niet vreemd.quote:
Vraag het de manager.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
Hoop dat zowie morgen weer een zin zegt met ' ja maar'
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Uur of 2 gaat het daar los met regen...
[ afbeelding ]
Iedere Nederlander spreekt die zin dagelijks uitquote:Op maandag 22 mei 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
Hoop dat zowie morgen weer een zin zegt met ' ja maar'
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere Nederlander spreekt die zin dagelijks uit
Blij dat ik Fries ben.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere Nederlander spreekt die zin dagelijks uit
Ging ie zojuist niet een raampje inslaan? Of blijft ie dat weer achttien keer herhalen?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer dat jeff een hoop zegt en het niet doet.....
dat idee is ook weer vervlogen......quote:Op maandag 22 mei 2023 00:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ging ie zojuist niet een raampje inslaan? Of blijft ie dat weer achttien keer herhalen?
Waar zit hij mee dan? Ik hoor al uren iemand boos doen maar ik heb geen idee waarom.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:39 schreef Monique___ het volgende:
om 9 uur s ochtends zat hij hier al mee.. hij heeft gewacht of ze iets naar beneden zou halen..
jaaaa maar dat heeft hij zelf betaald..quote:Op maandag 22 mei 2023 00:41 schreef KinKiJan het volgende:
Erik geklaagd over cola? Die heeft 2 flessen onderin z'n kastje staan!
Omdat iedereen alles krijgt, en Jeff krijgt nooit ietsquote:Op maandag 22 mei 2023 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Waar zit hij mee dan? Ik hoor al uren iemand boos doen maar ik heb geen idee waarom.
hij zit nu vooral met zichzelfquote:Op maandag 22 mei 2023 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Waar zit hij mee dan? Ik hoor al uren iemand boos doen maar ik heb geen idee waarom.
Frysk bloed sjocht op...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begin je ook iedere dag met het volkslied?
Daar kan ik me iets bij voorstellen, als iedereen gewoon de groepsdingen eet en drinktquote:Op maandag 22 mei 2023 00:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaa maar dat heeft hij zelf betaald..
hij wil liever de groepscola oplurken
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaa maar dat heeft hij zelf betaald..
hij wil liever de groepscola oplurken
is ook niet eerlijkquote:Op maandag 22 mei 2023 00:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omdat iedereen alles krijgt, en Jeff krijgt nooit iets
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja Jeff, als je nooit iets vraagt. Krijg je ook niets snap dat dan
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja Jeff, als je nooit iets vraagt. Krijg je ook niets snap dat dan
heeft ze gister al geprobeerdquote:Op maandag 22 mei 2023 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd of Babs nog even over Kim durft te beginnen
Ja.. en hij zegt het wat vaak maar ik snap het welquote:Op maandag 22 mei 2023 00:57 schreef Thorelf het volgende:
het komt bij Jeff inderdaad rot zijn strot uit,maar hij zegt wel ware dingen...
Wat ?quote:Op maandag 22 mei 2023 01:04 schreef Monique___ het volgende:
brabbel is benieuwd hoe de moeder van jeff het vroeger met hem deed
Die kreeg al met de papfles bier als hij begon te janken ...quote:Op maandag 22 mei 2023 01:04 schreef Monique___ het volgende:
brabbel is benieuwd hoe de moeder van jeff het vroeger met hem deed
klopt met haar grote mond ,maar ze kan niet zonder hulp! ik persoonlijk vind haar een krengquote:Op maandag 22 mei 2023 01:14 schreef engine het volgende:
Jeff over Zoë "het doet toch wat het zelf wil"
Deels met je eens, maar ze wordt ook wel opgestookt door Isaac...quote:Op maandag 22 mei 2023 01:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt met haar grote mond ,maar ze kan niet zonder hulp! ik persoonlijk vind haar een kreng
Ze laat zich opstoken.quote:Op maandag 22 mei 2023 01:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deels met je eens, maar ze wordt ook wel opgestookt door Isaac...
maar dat ze hem als een god ziet... doet ze zelf met haar domme gedrag een man die 20 jaar ouder is en al jaren lang een relatie heeft,,wat denkt ze nou. babs vergeleek haar vanavond met een 2 jarig kind. Ze moeten eens eerlijk zijn tegen haar!!quote:Op maandag 22 mei 2023 01:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deels met je eens, maar ze wordt ook wel opgestookt door Isaac...
Dat lijkt niet te mogen of zo....denk ik, van de programmamakers.quote:Op maandag 22 mei 2023 01:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dat ze hem als een god ziet... doet ze zelf met haar domme gedrag een man die 20 jaar ouder is en al jaren lang een relatie heeft,,wat denkt ze nou. babs vergeleek haar vanavond met een 2 jarig kind. Ze moeten eens eerlijk zijn tegen haar!!
dan gaat ze huilenquote:Op maandag 22 mei 2023 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat lijkt niet te mogen of zo....denk ik, van de programmamakers.
Dan moet vooral Isaac eens eerlijk tegen haar zijn. Maar hij speelt het mee. ...Zodat hij controle over haar heeft.quote:Op maandag 22 mei 2023 01:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dat ze hem als een god ziet... doet ze zelf met haar domme gedrag een man die 20 jaar ouder is en al jaren lang een relatie heeft,,wat denkt ze nou. babs vergeleek haar vanavond met een 2 jarig kind. Ze moeten eens eerlijk zijn tegen haar!!
quote:Op maandag 22 mei 2023 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
@:Aardbeienmoes zit lekker te lurken haha.
Waarom moet Isaac eerlijk zijn?quote:Op maandag 22 mei 2023 01:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan moet vooral Isaac eens eerlijk tegen haar zijn. Maar hij speelt het mee. ...Zodat hij controle over haar heeft.
Tja, zo ligt de schuld nooit bij de wat minder slimme mensen. Zoë heeft geen beperking hoor.quote:Op maandag 22 mei 2023 01:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij zou wel kunnen zeggen ik heb een relatie en het wordt nooit wat
ik denk dat ze voeding heeft gehad en de op daarvoor zijn haar ouders vergeten!quote:Op maandag 22 mei 2023 01:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Tja, zo ligt de schuld nooit bij de wat minder slimme mensen. Zoë heeft geen beperking hoor.
Doe eens positief....Speciaal voor de lurkers...quote:Op maandag 22 mei 2023 01:37 schreef Thorelf het volgende:
Ze is wel jong maar wordt ook 23 dit jaar... ik weet dat de een wat verstandiger is dan de ander,maar zij is echt wereldvreemd
Lolquote:Op maandag 22 mei 2023 01:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doe eens positief....Speciaal voor de lurkers...
Mirthequote:Op maandag 22 mei 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar goed, wie gaat er winnen? Is toch een flink bedrag. Wie?
ik heb geen idee! ik gun het een paar en een paar ook helemaal niet!quote:Op maandag 22 mei 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar goed, wie gaat er winnen? Is toch een flink bedrag. Wie?
Jij had gisteren zo een gigantische spelfout. Sorry, zo leuk.quote:Op maandag 22 mei 2023 01:49 schreef Silves het volgende:
Janet haar borst ligt eruit, ze hebben de grootste lol binnen..ja code geel, en de regie slaapt..
Wie weet als ik een inburgerscursus ga krijgen als ik mijn nederlandse Id krijg..spel ik mss beterquote:Op maandag 22 mei 2023 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jij had gisteren zo een gigantische spelfout. Sorry, zo leuk.
scherp maar taal technisch zwak dusquote:Op maandag 22 mei 2023 01:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie weet als ik een inburgerscursus ga krijgen als ik mijn nederlandse Id krijg..spel ik mss beter
nou op facebook met het nederlands is het diep triest en de meeste zijn nederlands...bij jaar van mijn leven ..bedoel ik. valt hier echt meequote:Op maandag 22 mei 2023 01:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie weet als ik een inburgerscursus ga krijgen als ik mijn nederlandse Id krijg..spel ik mss beter
dat zou zij nooit doenquote:Op maandag 22 mei 2023 02:02 schreef Silves het volgende:
[..]
En Mirthe staat de pindakaas weer te plunderen..
Dan heb je ook nog dialecten..de opbouw van een zin is dan moeilijk te begrijpen voor een ander..quote:Op maandag 22 mei 2023 02:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nou op facebook met het nederlands is het diep triest en de meeste zijn nederlands...bij jaar van mijn leven ..bedoel ik. valt hier echt mee
Maar echt dit dus.quote:Op maandag 22 mei 2023 02:07 schreef Silves het volgende:
En Mirthe maar Rup en Ima blijven uitschelden als stelers en dief ect...Tja
Begrijpt Mirthe zichzelf überhaupt wel?quote:Op maandag 22 mei 2023 02:02 schreef chufi het volgende:
Mirthe doet dus tandenpoetsen om daarna pindakaas te eten of poetst ze daarna nog een keer ?
Op de biljarttafel.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar zie je Erik die van wippenstein gaat met Morrie
Soms loopt Mirtje uren met dr bortsel in dr mond en verwonderd zich daarna dat ze m niet kan vinden ..quote:Op maandag 22 mei 2023 02:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijpt Mirthe zichzelf überhaupt wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen Cos![]()
Dit is heel mooi gesprokenquote:Op maandag 22 mei 2023 01:15 schreef mangalie het volgende:
Het moet toch wel triest zijn als je zo voldaan bent van jezelf en dat je alles kan, en dan nog zo ontevreden zijn...
spreek uit ondervinding . jef is verslaafd aan drank , hij kan geen dag zonder drank , is gedrag van verslaafde, want heel dat idiote gedoe van uitvallen , schelden is gewoon omdat hij geen drank heeft , zijn lichaam heeft dat nodig , deze woorden sprak arts over mijn moeder ze was ook verslaafd aan drank , herken zijn gedrag zo goedquote:Op maandag 22 mei 2023 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo die Jeff is nog lang door gegaan zeg, als dat geen alcoholist is dan weet ik het niet meer
Een hele dag door janken om bier terwijl je de avond daarvoor genoeg hebt gedronken.
Wat moet dit programma in toch uitstralen, janken om drank en rookwaar
Dat hoop ik ook niet, dat denigrerende gedrag naar zijn medebewoners is te zielig voor woordenquote:Op maandag 22 mei 2023 06:33 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop vandaag geen den hartog op stream te zien die al jankend , mokkend , scheldend , rondloopt omdat hij geen bier heeft
juist en dat allemaal omdat hij geen drank heeftquote:Op maandag 22 mei 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, dat denigrerende gedrag naar zijn medebewoners is te zielig voor woorden
Te triest voor woorden. Hij zet zichzelf wel te kijk zeg.quote:Op maandag 22 mei 2023 06:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en dat allemaal omdat hij geen drank heeft
op zijn insta praten ze zijn gedrag nog maar eens goed , heeft een reden , ook zijn fans praten het nog goedquote:Op maandag 22 mei 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. Hij zet zichzelf wel te kijk zeg.
Ja dat moet iedereen maar voor zichzelf weten denk ik dan.quote:Op maandag 22 mei 2023 06:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
op zijn insta praten ze zijn gedrag nog maar eens goed , heeft een reden , ook zijn fans praten het nog goed
sterker nog word nog aangemoedigd ook ze laten hem maar razen zonder sanktie , want dat is tv maken dat laatste lees ik ook veel terug in de cos . hij maakt tv ja wat nog kan je op andere manieren ook dan naar jengelend drammend ventje te kijkenquote:Op maandag 22 mei 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet iedereen maar voor zichzelf weten denk ik dan.
Ik zie wat ik zie /hoor en dat vind ik niet best. Ik vraag mij altijd af hoe ik zoiets zal vinden als men dat tegen mij dochter(S) zou doen. Ik zou dat niet fijn vinden dus keur zijn gedrag dan ook niet goed.
TV Programma's worden gecanceld waar men als een tiran tegen collega's of gasten achter de schermen te keer ging/gaat. Dan spreekt men over grensoverschrijdend gedrag. IN EJVJ L tolereren ze dit, onbegrijpelijk.
Alles wordt tegenwoordig weggedraaidquote:Op maandag 22 mei 2023 07:04 schreef woxxel het volgende:
Ik vond t gisteren ook raar dat marciano het een soort van voor hem opnam. Dat de spullen nu ondertussen wel beneden konden staan en babette dat tegen xoe had kunnen zeggen, omdat zij zoveel invloed op haar heeft. Dat manager spelen niet zo nodig is met zo'n kleine groep.
Vergetend dat isaak op zoe heeft ingepraat dat ze d'r mannetje moet staan en te veel snoep had gekocht.
Welke spullen?quote:Op maandag 22 mei 2023 07:04 schreef woxxel het volgende:
Ik vond t gisteren ook raar dat marciano het een soort van voor hem opnam. Dat de spullen nu ondertussen wel beneden konden staan en babette dat tegen xoe had kunnen zeggen, omdat zij zoveel invloed op haar heeft. Dat manager spelen niet zo nodig is met zo'n kleine groep.
Vergetend dat isaak op zoe heeft ingepraat dat ze d'r mannetje moet staan en te veel snoep had gekocht.
Al t eten en drinken wat boven staat.quote:
Dat gesprek heb ik niet gehoord. Maar ik snap hun gebemoei niet zo. Iedereen is manager op zijn of haar manier. Hij is het zelf ook geweest en hield ook de dingen boven.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:21 schreef woxxel het volgende:
[..]
Al t eten en drinken wat boven staat.
Op is op moet ze hanteren volgens Marciano.
Dat was tijdens t gesprek isaak Marciano en babette op bed gisteravond
Morguhquote:Op maandag 22 mei 2023 07:22 schreef Rhosyn het volgende:
Sukkelalert!! (Jeffrey op en aan de peuk.)
Goedemorgen
Neetoch? Dit zou wel erg vroeg zijn voor zijn doen. Of heeft ie ontbijt corvee?quote:Op maandag 22 mei 2023 07:22 schreef Rhosyn het volgende:
Sukkelalert!! (Jeffrey op en aan de peuk.)
Goedemorgen
Tandenpoetsen mag hij wel goed doen met al die smerigheid die uit zijn mond komtquote:
Als je vrij bent poets je niet je tanden ???quote:
Jaaa maar niet zo vroeg en niet meteen als ik 5 minuten op ben.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je vrij bent poets je niet je tanden ???
Ik welquote:Op maandag 22 mei 2023 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa maar niet zo vroeg en niet meteen als ik 5 minuten op ben.
Hij zal er zo wel weer een hoop bagger uit gaan gooien. Haalt nu de ouwe bagger welquote:
als ik soms grote mond had tegen mijn pa effe stem verheffen , kreeg ik te horen ga je mond met zeep wassenquote:Op maandag 22 mei 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tandenpoetsen mag hij wel goed doen met al die smerigheid die uit zijn mond komt
quote:Op maandag 22 mei 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ik soms grote mond had tegen mijn pa effe stem verheffen , kreeg ik te horen ga je mond met zeep wassen
doet hij nog eens iets goedquote:Op maandag 22 mei 2023 07:32 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Jeff al het warme water op
maakt
Ach het moet wel allemaal slecht zijn wat focking den Hartog doetquote:
Gelukkig is er geen gebrek meer aan warm water daar. Dat was eens toen stonden mensen extra vroeg op om te gaan douchenquote:
Dat doet die grootbek niet en als hij het alwil doen is het in het weekend als het niet kanquote:Op maandag 22 mei 2023 07:35 schreef cinsan het volgende:
als hij al zijn 24 uur wil aanvragen moet dat toch via zoe gaan
in en in slecht die gast,quote:Op maandag 22 mei 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach het moet wel allemaal slecht zijn wat focking den Hartog doet
Toch
ik moet jef sws zo niet hebben en zeker niet zijn gedram en gezeik over drank , geeft bij mij nare herinneringenquote:Op maandag 22 mei 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach het moet wel allemaal slecht zijn wat focking den Hartog doet
Toch
laat me nog effe genieten van mijn droomquote:Op maandag 22 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet die grootbek niet en als hij het alwil doen is het in het weekend als het niet kan
Ja toen kon dat nog. Nu ook wel maar betaal je er een flinke prijs voorquote:Op maandag 22 mei 2023 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
Vroeghar, in die goeie ouwe tijd stond ik ook wel eens een half uur onder de warme douche.
Dat is heerlijk.
He? waar reageer je nu op?quote:Op maandag 22 mei 2023 07:41 schreef greysbones het volgende:
Tjah niet iedereen eet daar 3 borden warm eten
nee jef eet liever glazen boterhammen = bier dusquote:Op maandag 22 mei 2023 07:41 schreef greysbones het volgende:
Dat Jeff geen heupen meer heeft om die broek hoger te houdenquote:
Jepquote:Op maandag 22 mei 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee jef eet liever glazen boterhammen = bier dus
deed hij al toen hij dikker was ook , baggy achtigquote:Op maandag 22 mei 2023 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Jeff geen heupen meer heeft om die broek hoger te houden
Ik vind dat zo goor als die broeken zo laag hangen.quote:
Nee, hij rookt en zuipt liever ipv van goed etenquote:Op maandag 22 mei 2023 07:41 schreef greysbones het volgende:
Jepquote:Op maandag 22 mei 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij rookt en zuipt liever ipv van goed eten
Hij deed die broek zelf lager. Ik zag het hem doen en reageerde toen.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Jeff geen heupen meer heeft om die broek hoger te houden
quote:
hij doet een erikje...inhet donker wachten op dingen die komen gaan. Alhoewel erik tegenwoordig ook niet meer vaak vroeg wakker isquote:Op maandag 22 mei 2023 07:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ik voorspel: koffie is klaar dus nu koffie en nog een peuk.
En dan?
Wachten tot de andere sukkels wakker worden?
Ik vind dat toch raar dat hij bewust weinig lijkt te eten. Alsof hij zijn best doet om nog verder af te vallen.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij rookt en zuipt liever ipv van goed eten
Hij eet primaquote:Op maandag 22 mei 2023 07:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat toch raar dat hij bewust weinig lijkt te eten. Alsof hij zijn best doet om nog verder af te vallen.
Ja dus hij eet niet wat anderen ook eten. Geen tweede bord en slaat maaltijden over.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij eet prima
Gewoon. Wat anderen ook eten
Ontbijt slaat hij vaak over of bewaart hij
Hij zit te etenquote:Op maandag 22 mei 2023 07:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dus hij eet niet wat anderen ook eten. Geen tweede bord en slaat maaltijden over.
heeft ze nu nog wel...wanneer mag ze geen kantoortje meer spelen? volgende week?quote:Op maandag 22 mei 2023 07:55 schreef greysbones het volgende:
Laat ze Jeff er maar opzetten dan
Wint hij
Kan hij misschien zoe naar huis sturen ( als ze geen vrijstelling heeft )
bodempje leggenquote:
Managers krijgen minimaal 1 vrijstellingquote:Op maandag 22 mei 2023 07:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft ze nu nog wel...wanneer mag ze geen kantoortje meer spelen? volgende week?
Jeff had vast liever een briefje met Hallo beste allesweter/kunner, grote winnaar. Grootgeldverdiener, er ligt een biertje voor je in de koelkast.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
Briefje van of voor Sjeffie?
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op maandag 22 mei 2023 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey nu aan een gezond ontbijt. Yoghurt en muesli.
Ik denk dat hij hooikoorts heeft.
Snuffen van verdriet is niet Jeffrys stijl..
oh zo, geen idee dan. Die regels veranderen ook maar als het in het straatje van de febo moet passen.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Managers krijgen minimaal 1 vrijstelling
Er is nog nooit een 2de eliminatie geweest
Dus of ze ook een 2de vrijstelling krijgt is de vraag
2 weken dacht tot en met 31 meiquote:Op maandag 22 mei 2023 07:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft ze nu nog wel...wanneer mag ze geen kantoortje meer spelen? volgende week?
Dat dusquote:Op maandag 22 mei 2023 07:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh zo, geen idee dan. Die regels veranderen ook maar als het in het straatje van de febo moet passen.
quote:
Ik kan het niet zo goed lezen, maar het heeft met ontbijt te maken en iets met IOII hartjequote:Op maandag 22 mei 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff had vast liever een briefje met Hallo beste allesweter/kunner, grote winnaar. Grootgeldverdiener, er ligt een biertje voor je in de koelkast.
En zonnestraaltjesquote:Op maandag 22 mei 2023 08:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed lezen, maar het heeft met ontbijt te maken en iets met IOII hartje
dat er yoghurt in de ijskast staat (denk ik)quote:Op maandag 22 mei 2023 08:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed lezen, maar het heeft met ontbijt te maken en iets met IOII hartje
Ontbijt eet hij nooit. Zegt hij.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij eet prima
Gewoon. Wat anderen ook eten
Ontbijt slaat hij vaak over of bewaart hij
Ja is een briefje met wat ze voor ontbijt mogen pakkenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zegt hij wel gisteren nog, maar zat het net wel te doen. Maar wat Jeff zegt en doet klopt 9 van de 10x nietquote:
Eerst douchen en dan sporten das ook niet slimquote:Op maandag 22 mei 2023 08:10 schreef woxxel het volgende:
En nu ook aan het sporten.
Wat is er aan de hand?
straks nog een keer douchen. gewoon....omdat het kan en hij fokking sjeffie den hartog isquote:Op maandag 22 mei 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst douchen en dan sporten das ook niet slim
zijn vriendjes vliegen om hem heenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:12 schreef greysbones het volgende:
We moeten naar Erik kijken
Die nog in bed ligt
Met de ogen dicht
Dan hoop ik dat zoe geen vrijstelling meer heeftquote:Op maandag 22 mei 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Gevoel dat er iets staat te gebeuren vandaag worden we weer verrast met een eliminatie...
Ik ook.... ben d'r zo klaar mee...quote:Op maandag 22 mei 2023 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat zoe geen vrijstelling meer heeft
Maar zo werkt het toch helemaal niet? Ze is gewoon nog even manager.quote:
Wie zegt dan dat ze 2 vrijstellingen heeftquote:Op maandag 22 mei 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch helemaal niet? Ze is gewoon nog even manager.
In de maand dat je manager bent kun je niet weggestemd worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ze 2 vrijstellingen heeft
Dat weet niemand
Ze heeft al 1 vrijstelling overleefd kan geen feest blijven...quote:Op maandag 22 mei 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee de manager heeft minimaal 1 vrijstellingquote:Op maandag 22 mei 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
In de maand dat je manager bent kun je niet weggestemd worden.
Ja dat vraag ik mij ook af, maar ik had begrepen dat Babs het gaat worden volgende maand,dan zal Zoë denk ik ook weer veel boven zijnquote:Op maandag 22 mei 2023 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe hoeft niet weg van mij. Ik wil zien hoe ze er mee om gaat dat ze geen manager meer is.
Weg status.
Ze heeft al 1 vrijstelling overleefd kan geen feest blijven...quote:Op maandag 22 mei 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
regels kunnen zo aangepast wordenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
In de maand dat je manager bent kun je niet weggestemd worden.
Ik las hier dat Babette geen manager wil worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af, maar ik had begrepen dat Babs het gaat worden volgende maand,dan zal Zoë denk ik ook weer veel boven zijn
ik ook maar laat groep ice niet toequote:Op maandag 22 mei 2023 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las hier dat Babette geen manager wil worden.
Dat het waarschijnlijk Moirama wordt of Immadidin.
Ik zie liever Sasha als manager.
Moraimaquote:Op maandag 22 mei 2023 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las hier dat Babette geen manager wil worden.
Dat het waarschijnlijk Moirama wordt of Immadidin.
Ik zie liever Sasha als manager.
Eunice voelt zich verheven boven allesquote:Op maandag 22 mei 2023 08:27 schreef Charmian het volgende:
ik snap iets niet. hoe kan euni nou aarden en gevoel met de natuur houden als ze op de hottub gaat zitten? waar is de tijd gebleven dat zitten op een houtblok voldoende was? rare lui
Ik denk dat hij dat niet eetquote:
yahquote:Op maandag 22 mei 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice voelt zich verheven boven alles
Dat maakt ze ook hiermee duidelijk
die haartjes eruittrekken is wel lastig, misschien mag hij de pincet van sjenet lenenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat niet eet
Anders was het al weg
Misschien wil mirthe het wel doenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
die haartjes eruittrekken is wel lastig, misschien mag hij de pincet van sjenet lenen
Weer eens wat anders dan de 30quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Die fucking den Hartog is wel lekker pittig bezig...![]()
Alle agressie er uit zwetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |