quote:Op zondag 21 mei 2023 13:50 schreef Silves het volgende:
Harde noten, dit verteerd gewoon niet, gevaarlijk hoor..
Welnee, poept ze gewoon weer heel uit, Wendie de Allessliksterquote:Op zondag 21 mei 2023 13:50 schreef Silves het volgende:
Harde noten, dit verteerd gewoon niet, gevaarlijk hoor..
Sasha vroeg of Bern met haar buiten wilde slapen. Dat wilde hij niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:51 schreef Lovely het volgende:
Geen idee waar over het gaat het gesprek ging
Tja.. valt te verwachten met haar gedrag. Pijnlijk, maar begrijpelijkquote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha vroeg of Bern met haar buiten wilde slapen. Dat wilde hij niet.
Nu vroeg iemand anders of hij buiten wilde slapen en hij zei ja. Daar is ze nu heel boos over.
Ook wel beetje apart maar Sasha maakt er wel een drama van zeg mijn godquote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nu vroeg iemand anders of hij buiten wilde slapen en hij zei ja. Daar is ze nu heel boos over.
Damnn hele worsten en dikke nuts..zoals Mirthe al opmerkte je heb likkers en slikkers..quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Welnee, poept ze gewoon weer heel uit, Wendie de Allesslikster
Ah dan snap ik Sas wel, beetje raar waarom niet met haar en wel met iemand anders?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Mirthe is meer een likker.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Damnn hele worsten en dikke nuts..zoals Mirthe al opmerkte je heb likkers en slikkers..
Hij had andere buiten slapers gevraagd of ze last van de muizen hadden en of het koud was en dat viel wel mee.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan snap ik Sas wel, beetje raar waarom niet met haar en wel met iemand anders?
Oh verder niks?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij had andere buiten slapers gevraagd of ze last van de muizen hadden en of het koud was en dat viel wel mee.
Kan mij er wel iets bij voorstellen Is ook raarquote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dus ze haalt haar weer dingen in haar hoofd?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij had andere buiten slapers gevraagd of ze last van de muizen hadden en of het koud was en dat viel wel mee.
Dat was de vorige keer ook geen succes in de douche zag ik even snel....quote:
Onlogische gebeurtenis, zal wel een febo verhaallijn zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij had duidelijker dan de reden waarom hij niet wilde moeten vertellen i.p.v. nee denk ik dan.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus ze haalt haar weer dingen in haar hoofd?
quote:Op zondag 21 mei 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Waarvoor Sasha nu de smartwatch heeft weet ik niet.
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat hebben ze toch met die callanges daar
Sasha gaat op de fiets, muziekje op en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |