Daar klaagde @D. afgelopen week ook al over, maar verder kan iedereen de OP gewoon zien.quote:
Naast Mexx zijn 2 foto’s weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar klaagde @:D. afgelopen week ook al over, maar verder kan iedereen de OP gewoon zien.
De volgende keer verder scrollen dan mijn neus lang is, ik ga ze even repareren.quote:
Nee was wel kapot heb hem weer goed gezetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar klaagde @:D. afgelopen week ook al over, maar verder kan iedereen de OP gewoon zien.
Niemand, de links zagen er goed uit, maar die twee foto's deden het niet meer om de één of andere reden, maar is nu gefixt.quote:
Ehhh het is hier zaterdag hoor...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het licht is al aan in beide slaapkamers.
Zo. En dat op zondag. Na een feestje.
![]()
Nu maar afwachten wie zich er iets van aantrekt.
Had het al gefixt en fixt jij het ook nog een keerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand, de links zagen er goed uit, maar die twee foto's deden het niet meer om de één of andere reden, maar is nu gefixt.
Vind ik wel. Buiten zitten. Muziek. DJ. Biertjes. Dansen. Mooie kleding aan.quote:
Mirthe heeft lekker gedanstquote:
Heb er weinig van gezien maar ook niet echt veel bijzonders over gelezen.quote:
De vrijmibo was zo gezapig de laatste tijd... ik heb het begin gezien, zo spectaculair vond ik het niet... misschien later hoor, dat kan natuurlijk..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
drank en muziek was toch feestje op zich
Ja het begin heb ik gezien maar dat was tam.... zo bijzonder was het niet... misschien later.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er weinig van gezien maar ook niet echt veel bijzonders over gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |