Daar klaagde @D. afgelopen week ook al over, maar verder kan iedereen de OP gewoon zien.quote:
Naast Mexx zijn 2 foto’s weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar klaagde @:D. afgelopen week ook al over, maar verder kan iedereen de OP gewoon zien.
De volgende keer verder scrollen dan mijn neus lang is, ik ga ze even repareren.quote:
Nee was wel kapot heb hem weer goed gezetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar klaagde @:D. afgelopen week ook al over, maar verder kan iedereen de OP gewoon zien.
Niemand, de links zagen er goed uit, maar die twee foto's deden het niet meer om de één of andere reden, maar is nu gefixt.quote:
Ehhh het is hier zaterdag hoor...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het licht is al aan in beide slaapkamers.
Zo. En dat op zondag. Na een feestje.
![]()
Nu maar afwachten wie zich er iets van aantrekt.
Had het al gefixt en fixt jij het ook nog een keerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand, de links zagen er goed uit, maar die twee foto's deden het niet meer om de één of andere reden, maar is nu gefixt.
Vind ik wel. Buiten zitten. Muziek. DJ. Biertjes. Dansen. Mooie kleding aan.quote:
Mirthe heeft lekker gedanstquote:
Heb er weinig van gezien maar ook niet echt veel bijzonders over gelezen.quote:
De vrijmibo was zo gezapig de laatste tijd... ik heb het begin gezien, zo spectaculair vond ik het niet... misschien later hoor, dat kan natuurlijk..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
drank en muziek was toch feestje op zich
Ja het begin heb ik gezien maar dat was tam.... zo bijzonder was het niet... misschien later.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er weinig van gezien maar ook niet echt veel bijzonders over gelezen.
Leuke jurk had ze gisteren aan. Ze loopt er altijd wel netjes bij vind ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft lekker gedanstverder geen idee.
zoe en wendy waren zeker aan het afluisteren weet niet ze aan het afluisteren waren, en jef gaat om het miste uit zijn pan , aandachtstekort zekerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:27 schreef mootie het volgende:
Verder waren er blijkbaar wilde verhalen, Jeff ging uit zn pan, Bep, Zoe en Wendy waren aan het afluisteren, Bep ergerde zich aan Ciano. Maar daar werd verder niks over gepost
is jurk van sas , die had jurk eerder deze week aanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke jurk had ze gisteren aan. Ze loopt er altijd wel netjes bij vind ik.
Je moet niet alleen op Mirthe letten, je moet wel alles in de gaten houden...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft lekker gedanstverder geen idee.
nee sas en bern liggen in eigen week , ze slapen 3 nachten bij elkaar in brede bed , dan 3 nachten apartquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Liggen Sasha en Bern in het brede bed of heeft Mirthe haar voeten in een rare stand.
Echt een Mirthe jurk...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze ziet er eigenlijk altijd wel leuk uit!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe liep de hele dag te blèren als een viswijf vanuit het kantoor... zo aso...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:33 schreef humpty het volgende:
Heb nog wel even gekeken ..leek gezellig... mensen aan het dansen
alleen stoorzender Zoe riep steeds Rupert Rupie Rupert Rupie
Uit gedaan en later nog even weer aan maar toen was het feestje voorbij
Ben er een beetje klaar meequote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je moet niet alleen op Mirthe letten, je moet wel alles in de gaten...
Was ook maar een geintje... maar snap je wel... ik kijk ook een stuk minder...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er een beetje klaar meemaar Mirthe vind ik nog wel leuk.
dat zie ik bij geen enkele inwonerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:37 schreef humpty het volgende:
Stream op slapende Bern ..ik zie geen verschil met als hij wakker is
Die ziet er nog leuk uit in een jute zak.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze ziet er eigenlijk altijd wel leuk uit!
Ja wist dat die van Sas was zei ze gisteren ook tegen Isaac. die vond het ook een mooie jurkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
is jurk van sas , die had jurk eerder deze week aan
Ik kijk liever naar Bern dan naar Erik.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:37 schreef humpty het volgende:
Stream op slapende Bern ..ik zie geen verschil met als hij wakker is
Ja ze heeft met uitdelen van een mooi lijf op de eerste rij gestaanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ziet er nog leuk uit in een jute zak.
Perfect lijfje...
Ik vind Bern ook niet vervelend hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bern dan naar Erik.
1000000000 x
Het is echt een Sasha en Mirthe jurk, zij houden van dit stijltje..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wist dat die van Sas was zei ze gisteren ook tegen Isaac. die vond het ook een mooie jurk
Niet dat ze daar de oren van je kop lullen...quote:
normaal is dat eunice maar die laat het afweten vandaagquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Jaja... de eerste die uit z'n mand komt is Erik, zoals elke dag..
Hoorde van Mirthe gisteren dat ze hippie kleding, maar ook kantoor kleding draagt thuisquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is echt een Sasha en Mirthe jurk, zij houden van dit stijltje..
Ooh ja foutje van mij... maar dat komt omdat zij altijd in die kas zit, dat zie ik dan over het hoofd..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
normaal is dat eunice maar die laat het afweten vandaag
Trekt zo uit bed direct de kleren aan die hij de dagen daarvoor ook al aanhad inclusief onderbroek en sokken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Jaja... de eerste die uit z'n mand komt is Erik, zoals elke dag..
Ooh ja dat zie ik zo voor me... zo'n type is het echt..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van Mirthe gisteren dat ze hippie kleding, maar ook kantoor kleding draagt thuis
Hij doucht over het algemeen om de dag.. en trekt dan volgens mij een schone bamboe aan maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Trekt zo uit bed direct de kleren aan die hij de dagen daarvoor ook al aanhad inclusief onderbroek en sokken.
![]()
Vies mannetje
eunicequote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:11 schreef Judiwi het volgende:
Die net met een slaapmasker in bed las is dat Eunice of Rupert. Vind Eunice ook veel weg hebben van een man.
Echt fris is hij niet... maar is al een stuk beter dan in het begin..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Erik verzamelt in een schaaltje wat hij vind op de grond in de keuken en buiten.
Hij heeft de badkamer nog niet van binnen gezien. Niks water over zijn gezicht of tandenpoetsen.
Hij heeft een lesje persoonlijke hygiëne nodig van Isaac bv.
( leef je alleen dat zal het iemand boeien of je vies bent en stinkt maar samen leven met iemand of in een groep vind ik persoonlijke hygiëne belangrijk en een teken van respect naar de ander)
sommige hebben dat wel oa morriequote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Waarom geven ze die mensen geen privacy bij het douchen eigenlijk,
Je ziet toch verder niks... en dat wisten ze van te voren toch..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Waarom geven ze die mensen geen privacy bij het douchen eigenlijk,
Is toch raar, dat kan toch nietquote:
trouwens morrie slaapt ook met bh aan , zien we ook niet of die natte lap over haar body gooit, morrie steekt me meer en meer tegen , bazig , hebberd , ik kandit niet , ik wil dit nietquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch raar, dat kan toch nietzou Moraima bij een ander zeggen
Janetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Dr zijn meer bewoners die ik nooit zie douchen..
Jappie.. wat niet wil zeggen dat ze niet douchen maar die gaan misschien op andere tijden.quote:
Jappie wel. Maar die komt amper boven het deurtje uitquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jappie.. wat niet wil zeggen dat ze niet douchen maar die gaan misschien op andere tijden.
die gaat regelmatig douchenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jappie.. wat niet wil zeggen dat ze niet douchen maar die gaan misschien op andere tijden.
waar gaat dat over? Hij leest een bijsluiter voorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
wat erik vergeet is dat het in pilvorm niet goed wordt opgenomen
over de dag quotum.... wat er op staat hoeveel je moet innemen en wat er op het zelfde etiket staat als maximale dagdosering (dat is hoger dan 1 pp zoals het advies is)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
waar gaat dat over? Hij leest een bijsluiter voor
dat dusquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Mierenneuker Erik in de bocht.
Hij weerspreekt het etiket op zijn potje tabletjes voor hooikoorts dacht ik.
Net als de deodorant. Werkt 48 uur dus niet elke dag gebruiken. En dan niet weg wassen natuurlijk.
Advies is elke dag 1 tablet.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
waar gaat dat over? Hij leest een bijsluiter voor
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jappie wel. Maar die komt amper boven het deurtje uit
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Advies is elke dag 1 tablet.
Maar er staat ook de hoeveelheid niet overschrijden. ic met wat er procentueel aan werkzame stof in 1 tablet zit is dat volgens Erik meer dan er in 1 tablet zit.
Zo iets. oke ik wist niet dat ze daar med. voor binnen hadden. Hij zei nog tegen Isaac: daar moet je wel hersens voor hebben om dat te begrijpen" En Isaac zei weglopend : gelukkig heb jij die
Het is een mierenneuker.
Vaak alleen om zich om te kleden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mori gaat regelmatig in de douche, meestal in de avond
wie zou er dan gekost hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:47 schreef schizolientje het volgende:
Zoe somde even op wat er allemaal gebeurd is maar ik luisterde niet goed, over kotsen, t shirt, Jeffrey enz Maar dat zal ze nog wel tig keer herhalen tegen iedereen
Uhm... hoe kan Zoë in hemelsnaam in een T-shirt van Jeff passen? Ze is toch wat steviger dan hij isquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
Jeff wilde het T-shirt terug wat Zoe aan had... en riep weer stem op mij... dat is wat ik mee kreeg.
Jezusquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt 1 tabletje in de 20 dagen is genoeg.
Prima.
Doe je er lekker lang mee.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt 1 tabletje in de 20 dagen is genoeg.
Prima.
Doe je er lekker lang mee.
mss oud schirt van jefquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... hoe kan Zoë in hemelsnaam in een T-shirt van Jeff passen? Ze is toch wat steviger dan hij is
jef jankt nogal veel stem maar op mij , ik zou zeggen doenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... hoe kan Zoë in hemelsnaam in een T-shirt van Jeff passen? Ze is toch wat steviger dan hij is
Zoiets verstond ik... maar ik heb een kapot oor.. dus misschien verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik denk gewoon ergens mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Aan de hand van een wiskunde boek, op havo niveau dacht ik, gaat Erik verder in zijn onderzoek naar hoeveelheden werkzame stof in zijn tabletjes.
Wat wil hij er mee doen?
Ze aanklagen?
Maar toch, je ziet toch wanneer ze hun reet of hun flappie wassenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je ziet toch verder niks... en dat wisten ze van te voren toch..
Dat heb ik al langer met haar en ze is onverstaanbaar vaak.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
trouwens morrie slaapt ook met bh aan , zien we ook niet of die natte lap over haar body gooit, morrie steekt me meer en meer tegen , bazig , hebberd , ik kandit niet , ik wil dit niet
oud schirt van jef mssquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoiets verstond ik... maar ik heb een kapot oor.. dus misschien verkeerd gehoord.
Haha... ja mij boeit dat niet, ik zit meer te luisteren naar de gesprekken als ze met meerdere in de badkamer zijn...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch, je ziet toch wanneer ze hun reet of hun flappie wassen
Je ziet het niet en toch wel. Laat ze lekker in prive douchen denk ik dan
Eunice eindelijk aan de alcohol, gemiste kans voor JWquote:
Ja dat zou ook nog kunnen..quote:
Ze zeggen het wel op de stream dat ze alcohol op heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice eindelijk aan de alcohol, gemiste kans voor JW
Maar ik geloof niet dat Eunice alcohol op heeft
Ja, ze leeft in Morrie-world en iedereen heeft zich aan te passen. Ja ze kan grappig zijn, maar als persoon...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik al langer met haar en ze is onverstaanbaar vaak.
Ze dronk gister uit de beker van Babs en Wendyquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vond haar in het begin zeker grappig, maar dat is al een tijdje niet meer. ook dat actje voor de camera begint storend te worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ze leeft in Morrie-world en iedereen heeft zich aan te passen. Ja ze kan grappig zijn, maar als persoon...
Eens... gewoon een lui stuk vretenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond haar in het begin zeker grappig, maar dat is al een tijdje niet meer. ook dat actje voor de camera begint storend te worden.
Ik zie haar altijd met dat potje met thee of water.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel op de stream dat ze alcohol op heeft
Waarom niet. Zij is geen heilige Matiaquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze normaal gesproken niet vaak drinkt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:03 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Waarom niet. Zij is geen heilige Matia
Ja dronken vrouw engel in bed...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen streams gekeken wilde babette ontwijken en die sloop gewoon steeds de stream in waaar ik was. Was echt onvoorstelbaar. En ik hou toch al niet zo van die feestjes daar dus maar afgeslotenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie haar altijd met dat potje met thee of water.
Eunice heeft gisteren dus ook een lekker drankje op
En toen met dat halfjaarsfeest (volgens mij) dat ze met Isaac op de bank aan het stoeien wasquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dronken vrouw engel in bed...![]()
Ik heb alleen het begin gezien en toen zat ze nog niet aan het bier maar over het algemeen drinkt ze niet tot weinig.
Ze hadden het gezellig met elkaar, ze hebben lekker gedanst, maar er is niets bijzonders gebeurd, tenminste niet op de streams, maar later wel begreep ik hier, helaas werd dat van de streams gehoudenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen streams gekeken wilde babette ontwijken en die sloop gewoon steeds de stream in waaar ik was. Was echt onvoorstelbaar. En ik hou toch al niet zo van die feestjes daar dus maar afgesloten
Nou zie je, heb ik het toch goed gehoord...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Wilde JEff nu gisteren bij Zoe een shirt uittrekken omdat ze er een van hem aanhad?
Heb je nog lang volgehouden danquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
Ben dat baasje spelen van Isaac ondertussen wel spuugzat.
Raar verhaal of niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zie je, heb ik het toch goed gehoord...
Jammer dat overschakelen elke keer..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het gezellig met elkaar, ze hebben lekker gedanst, maar er is niets bijzonders gebeurd, tenminste niet op de streams, maar later wel begreep ik hier, helaas werd dat van de streams gehouden
Het is wel Zoë die het zegt he meestal met een korreltje zout nemen omdat ze het groter maakt dan het is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vaag, hij schijnt het ook bij haar uitgetrokken te hebben..
Babette hunt jou...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen streams gekeken wilde babette ontwijken en die sloop gewoon steeds de stream in waaar ik was. Was echt onvoorstelbaar. En ik hou toch al niet zo van die feestjes daar dus maar afgesloten
Daarom zeg ik al, het schijnt..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het is wel Zoë die het zegt he meestal met een korreltje zout nemen omdat ze het groter maakt dan het is.
Maar we wachten af of de andere er ook over praten straks en horen we meer dan.
Dat heeft ze wel eens eerder gedaan.....toen ook ziek daarna en vette kater zei ze toenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel op de stream dat ze alcohol op heeft
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vaag, hij schijnt het ook bij haar uitgetrokken te hebben..
bijna altijd als er iets gebeurd waar den hartog bij betrokken was mogen ze er niet over pratenquote:
Dat internet shoppen is voor een aantal daar tegen de verveling.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Zitten Jut en Jul weer in het kantoor... gezellie...
Verveling snap ik nog wel... maar een paar keer per dag op dat ding loeren.. maar is natuurijk gezellig voor Zoequote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat internet shoppen is voor een aantal daar tegen de verveling.
Denk dat ze van alles bekijken, maar (nog) niet kopen.
En altijd buiten beeld..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
bijna altijd als er iets gebeurd waar den hartog bij betrokken was mogen ze er niet over praten
En dat 24/7..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
gatver erik peutert wat uit zijn neus en eet het o![]()
![]()
en een internet quotumquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:43 schreef Silves het volgende:
Tijd om terug naar de basis te gaan, verboden pen en papier, muziek ect...
En de nieuwe regel die ingezet moet worden, je kwam binnen met 23 kilo, en je gaat naar buiten met 23 kilo..
En dan krijg je 1 grote verveling met vervelende streams.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:43 schreef Silves het volgende:
Tijd om terug naar de basis te gaan, verboden pen en papier, muziek ect...
En de nieuwe regel die ingezet moet worden, je kwam binnen met 23 kilo, en je gaat naar buiten met 23 kilo..
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
Domme ik, kijk net even naar Erik, en ja hoor.
hij spaart dat opquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo vol kan je neus niet zitten, zelfs die van Erik niet...
Iemand uren met de headset op , zien fietsen, een boek lezen , of slapen op de cabanna de hele zomer, is nog saaier..het verwende gedrag moet eens afgelopen zijn.Laat de finale maar snel beginnen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan krijg je 1 grote verveling met vervelende streams.
7,50 snoepgeldquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn persoonlijke boodschappen binnen. Ze mogen van die 500 euro toch geen eten kopen?
Of hebben ze zakgeld gekregen?
![]()
overal verstopt legt hij hetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Snoep en schoenen in 1 vak
[ afbeelding ]
niet zo gek ze heeft onwijs veel gesnoept en zegt dat nooit te doen, gebruikt geen suiker. En mogelijk wat alcoholquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:57 schreef Monique___ het volgende:
zowie blij met haar 4 euro fles pina collada
eunice stond vannacht te kotsen
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:00 schreef Silves het volgende:
Je bent blijer met je kwark dan met mij, zegt Zooi, hij glundert ook nog als een tiener.
je moet wat als je maar een kleine kast tot je beschikking hebt. Gelukkig is het snoep allemaal gewoon verpaktquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Snoep en schoenen in 1 vak
[ afbeelding ]
Toppertje..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe doet verslag aan Sas van een stukje van de nacht
Kort filmpje: https://streamable.com/polgol
Niks bijzonders eigenlijk
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Jeetje wat een verhaalquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:10 schreef Frummelie het volgende:
05.00 dan is het een latertje geworden... vandaar dat alles nog in coma ligt..
Ik dacht eerst ook dat Zoe zei, dat Jeff het shirt bij haar uitgetrokken had... was zo slecht te verstaan...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En dat shirt verhaal... Als Zoe al geen moeite doet om het op te kloppen dan viel het allemaal vast wel mee
Denk gewooon hooikoorts en een kater..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
sas en janet stellen vast dat jappie een voorhoofdholteontsteking heeft
hij is gister alchol gaan drinken met zijn hoofdpijnquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk gewooon hooikoorts en een kater..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier vertelt Zoë wat er allemaal gebeurd zou zijn de afgelopen nacht .....![]()
Zoë over wat er allemaal gebeurd is - 20 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar niets van dit alles op stream, die ging er rond 0130 uur al vanaf .....quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:27 schreef Frummelie het volgende:
Crisis ze sliepen pas om een uur of 06.00...
Weer ff de haartjes terug drukken in de haarzakjesquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goud(k)lokje is ook wakker
verdachtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar niets van dit alles op stream, die ging er rond 0130 uur al vanaf .....
Ja waardeloos..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar niets van dit alles op stream, die ging er rond 0130 uur al vanaf .....
Niet echt. Is altijd zo.quote:
Ja jammer is het wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oww jammer dan dat ze niks laten zien s nachts
maar dan wel één die op de kop gescheten isquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:23 schreef Silves het volgende:
Jappie tegen Euni, je lijkt wel op een kip met die blonde plek op haar hoofd
Denk dat het er ook vanaf hangt wie er achter de knoppen zit. Soms laten ze bijna alles zien (Leila met Mexx & Martin ruzie was destijds bijvoorbeeld 's nachts goed te volgen) en soms krijgen we 0,0 te zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oww jammer dan dat ze niks laten zien s nachts
klopt ik kan me herinneren uit de bb tijd als het daar stopte , er op jaa vaak wel snachts nog wat te zien was..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat het er ook vanaf hangt wie er achter de knoppen zit. Soms laten ze bijna alles zien (Leila met Mexx & Martin ruzie was destijds bijvoorbeeld 's nachts goed te volgen) en soms krijgen we 0,0 te zien.
Jammer
Hij neemt regelmatig iets tussendoorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook gewoon niet opeten waneer hij nog honger heeft, nee bewaren totdat hij naar huis gaat.
Net of wij niet weten dat ze straalbezopen kunnen worden... de onzin..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert: "Heb je nou minder kater met Dors bier?"
Wendy: "Ik heb geen kater en ik was ook niet echt dronken, dus voor mij was het echt top"
Stilte, mensen kleden zich om in K1
Wendy: "En jij Imi"
Imi: :Ik was dronken!"
Gelach wordt onderbroken door streamwissel naar de badkamer
Ja klopt ook een glaasje cola, dat drinkt hij op in z'n kastje...quote:
Er ligt regel matig brood in de vriezer.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:43 schreef schizolientje het volgende:
ongelimiteerd brood eten roept Isaac want er is brood genoeg en beleg ook. KOmt niet in ze op wat in te vriezen voor de mindere tijden
Zoë heeft ook een voorraadje brood gekocht van de week.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er ligt regel matig brood in de vriezer.
a jakkie zo niet leuk om na te kijken.quote:
Ze stonden ook niet te springen..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a jakkie zo niet leuk om na te kijken.
Zal wel lekker gaan met al die katers
om nu ongelimiteerd brood te eten??quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë heeft ook een voorraadje brood gekocht van de week.
Helpt vaak wel...even goed zweten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a jakkie zo niet leuk om na te kijken.
Zal wel lekker gaan met al die katers
weet ik niet zag ze ook bier drinkenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat was toen de vrijmibo net begonnen was toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker stinkzooitje zal het daar geweest zijn, meerdere aan de kotsquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was niet het antwoord waar Babette op gehoopt had ....![]()
[ afbeelding ]
Wat zou Jeff doen als hij Kim weer ziet - 19 mei 2023.ja dat was gistermiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoorde je Sasha net niet, kots, drank en naar de dood... nou dan weet je het wel...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker stinkzooitje zal het daar geweest zijn, meerdere aan de kots
Nee niet gehoord.😉quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoorde je Sasha net niet, kots, drank en naar de dood... nou dan weet je het wel...
Piepert 🤣quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:29 schreef Frummelie het volgende:
Jeff heeft auw en stopt ermee...Jeff heeft de laaste tijd veel last van pijntjes...
Lekker als de zon schijntquote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
Heeft al 2 dagen niet geregend
[ afbeelding ]
Taak voor de klusjesman, en dat is hij daar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:06 schreef Frummelie het volgende:
Ja kan zeggen van Erik wat je wil maar hij is wel de enige die zich bekommert om het zwembad...
En het alarm is niet gegaan toen?quote:
Daar hebben ze niks over gezegd... dat is allemaal achter gesloten deuren gebeurd.quote:
Ja dat vertelde Marciano net....quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:28 schreef cinsan het volgende:
jef zou ook gevallen zijn vannacht lees ik op fb
Op de streams hanteren ze totaal belachelijke censuur en op televisie voegen ze er zelfs een kinderslot aan toequote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hebben ze niks over gezegd... dat is allemaal achter gesloten deuren gebeurd.
Nee, dat is gewoon zo vreemd.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op de streams hanteren ze totaal belachelijke censuur en op televisie voegen ze er zelfs een kinderslot aan toe
Jep beetje jammer allemaal.. het interesseert ze geen ruk...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op de streams hanteren ze totaal belachelijke censuur en op televisie voegen ze er zelfs een kinderslot aan toe
Streamers zijn totaal niet interessant voor het programma. En uit de opgenomen beelden halen ze precies wat ze willen voor de uitzendingen. Grote kans dat er 's nachts ook wel opgenomen wordt, maar niet voor de streamers.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep beetje jammer allemaal.. het interesseert ze geen ruk...
Klopt, wij zijn maar bijzaak... maar het is wel frustrerend als je iets interessants zit te volgen en ineens baffff pech streams weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Streamers zijn totaal niet interessant voor het programma. En uit de opgenomen beelden halen ze precies wat ze willen voor de uitzendingen. Grote kans dat er 's nachts ook wel opgenomen wordt, maar niet voor de streamers.
Het is gewoonweg heel erg zonde want juist na middernacht heb je de leukste gesprekken en dynamiek. En al helemaal dus met de nodige alcohol waarbij sommigen zichzelf verliezen in hun teksten en gedrag. Ze draaien het ook niet weg omdat ze dergelijk materiaal willen bewaren voor in de uitzendingen. Want zoiets is namelijk niet het geval waarbij bovendien drie uur tegenover dertig seconden. Men neemt gewoon het zekere voor het onzekere zodat er ook geen excessen kunnen ontstaan. Het pleasen van streamkijkers is totaal geen interessant topic want zoiets zou FEBO zelfs nog eerder zien als een gunst. Als je het hen zou vragen. Op de tijdstippen dat er geen bal plaatsvindt dán hanteren ze 'transparantie'. En zijzelf bepalen hun policy.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Streamers zijn totaal niet interessant voor het programma. En uit de opgenomen beelden halen ze precies wat ze willen voor de uitzendingen. Grote kans dat er 's nachts ook wel opgenomen wordt, maar niet voor de streamers.
Dat is het nadeel van streamen helaas.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn maar bijzaak... maar het is wel frustrerend als je iets interessants zit te volgen en ineens baffff pech streams weg.
I know..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van streamen helaas.
Geen idee wat ze aan het doen is, ja, tomaat voor tomaat op de weegschaal leggen, maar ...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:01 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen we een oefening tomatenchallenge....
Ik denk voor de nieuwe challenge hoezo zou je anders tomaten af gaan wegen...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen is, ja, tomaat voor tomaat op de weegschaal leggen, maar ...
Neemt niet weg dat het wel leuk is, net zoals Cossenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt tegen Marciano dat ze er al een paar heeft die '80 zijn'. Dus denk dat je op het juiste spoor zitquote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk voor de nieuwe challenge hoezo zou je anders tomaten af gaan wegen...
De kunst/plicht van de streamer is dan ook die pareltjes uit die dagelijkse bagger te vissen. die glitch in de FeboMatrixquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |