SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Er is een trein gezien in Itali waar die dingen opstonden. Meer bronnen zijn er volgens mij niet?quote:
Nee, maar je weet dat men in Europa nu losgaat met zwaar spul. Dat is gewoon niet meer te ontkennen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er is een trein gezien in Itali waar die dingen opstonden. Meer bronnen zijn er volgens mij niet?
Nuttelozer dan de Fennek, de Stryker of de Boxer?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wieltjes meuk, leuk voor de woestijn en de verharde wegen. Ongeschikt voor cross country movement.
De theorie dat de Russen hun eigen vliegtuigen uit de lucht hebben geschoten lijkt me wat realistischer.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:57 schreef speknek het volgende:
Het was mogelijk een Patriot die de Oekrainers naar de grens hadden gereden om de twee straaljagers en helikopters neer te schieten.
Net zo nutteloos. Die door nood en bezuinigingen geboren 13 Ltbrig (wielzielbrigade) levert geen fatsoenlijke gevechtskracht. Daarbij hebben de Fennek, Stryker en Boxer een totaal andere taak maar goed.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:57 schreef Ulx het volgende:
Nuttelozer dan de Fennek, de Stryker of de Boxer?
Jep, al maandenlang wordt Ukraine eraan herinnert dat ze niet richting Rusland mogen schieten en dan zouden ze met de Patriots dit alsnog doen? Super ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De theorie dat de Russen hun eigen vliegtuigen uit de lucht hebben geschoten lijkt me wat realistischer.
Vanmorgen was je ook al te laat geweest.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:57 schreef speknek het volgende:
Deze wilde ik vanochtend posten, maar was er niet aan toegekomen, dus excuses als het al behandeld is, maar ik vond het wel een interessante conspiracy theory.
[ twitter ]
Het was mogelijk een Patriot die de Oekrainers naar de grens hadden gereden om de twee straaljagers en helikopters neer te schieten.
Wel nieuw: eindelijk weer eens een goeie boem.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
En dat maal 4, of 5?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De theorie dat de Russen hun eigen vliegtuigen uit de lucht hebben geschoten lijkt me wat realistischer.
Ik betwijfel of zoiets ook over het neerhalen van vliegtuigen die op stand-off afstand aanvallen is gezegd. Sterker nog, het zou me niet verbazen als dit een demonstratie is geweest om Rusland duidelijk te maken dat ze beterquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jep, al maandenlang wordt Ukraine eraan herinnert dat ze niet richting Rusland mogen schieten en dan zouden ze met de Patriots dit alsnog doen? Super ongeloofwaardig
Ho ho ! Wikipedia is lovend!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo nutteloos. Die door nood en bezuinigingen geboren 13 Ltbrig (wielzielbrigade) levert geen fatsoenlijke gevechtskracht. Daarbij hebben de Fennek, Stryker en Boxer een totaal andere taak maar goed.
Een fatsoenlijke gevechtbrigade (mech, pantser of infanterie) staat op tracks ivm cross country movement. Dat weet iedere manoeuvreman.
Tuurlijk, maar de enige reden waarom wij de 13e brigade konden behouden (op wielen!) was omdat we misschien in de toekomst wel op safari zouden gaan in Afrika en daar kun je beter met wieltjes opereren dan met tracks.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ho ho ! Wikipedia is lovend!
Het zal uitmaken dat Oekrane kan bepalen waar ze het spulletje inzetten?
Er zijn toch gewoon wegen in Oekrane? En door een graanveld crossen moet ook wel lukken. Mij lijkt het juist een hele handige om bij een thunder run te gebruiken. Deze dingen halen zo'n 100 km/u op de weg, dus overal achter de linies opduiken en chaos en shit voor de Russen veroorzaken kunnen ze als de beste. Nadat er eenmaal een gat in de linies is gemept is dat denk ik een goede mogelijkheid. De Russen zijn niet bepaald mobiel dus daar hebben Centauro's toch een voordeel. Meer nog dan een tank denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo nutteloos. Die door nood en bezuinigingen geboren 13 Ltbrig (wielzielbrigade) levert geen fatsoenlijke gevechtskracht. Daarbij hebben de Fennek, Stryker en Boxer een totaal andere taak maar goed.
Een fatsoenlijke gevechtbrigade (mech, pantser of infanterie) staat op tracks ivm cross country movement. Dat weet iedere manoeuvreman.
Het is wel vreemd dat de generale staf van Oekrane dat zelf niet weet, die vroegen juist expliciet om dis soort voertuigen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:21 schreef AchJa het volgende:
.
Daarbij weten we met ons allen wel hoe het terrein er in Oekraiene utiziet na een paar dikke buien.
Duh,quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:26 schreef ExTec het volgende:
Ja, ik denk niet dat ze ze afslaan omdat jij het niks vind
Nee, die vragen vooral om tanks en vliegtuigen...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat de generale staf van Oekrane dat zelf niet weet, die vroegen juist expliciet om dis soort voertuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |