Wel leuk, zo'n compromis waarmee iedereen ontevreden is.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Renners wilden ook enkel de Croix de Coeur eruit, maar de organisatie besloot anders..
Wat is zijn username hier?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Hermsen heeft een ontzettend ongelukkig hoofd.
Zelfs een Marijn de Vries zou positief opvallen aan een tafel met Bobbie en De Kleik.quote:
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zelfs een Marijn de Vries zou positief opvallen aan een tafel met Bobbie en De Kleik.
Nou, neequote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zelfs een Marijn de Vries zou positief opvallen aan een tafel met Bobbie en De Kleik.
Truitje is wel wat overbodigquote:
Tsja. De kringloopwinkel is goed gespekt in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle kleding die ze aan heeft?
Nou nee. Gisteren had ze t kostuum van fred flinstone aan. Meisje moet weer lekker zelf gaan fietsenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk wat voor opmerkelijke kledingcombinaties ze elke dag weer draagt.
Staat prima toch? Nu wel zin in een tompoucequote:
Als ik Roglic was nam ik mijn ski's meequote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Flexibel asfalt in de afdaling
Wel handig bij een val, veert het nog een beetje mee
Maar ben je een prakker of een deconstructorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Staat prima toch? Nu wel zin in een tompouce
Onmogelijk, het zou hel ende verdoemenis zijn.quote:
Hadden normale parcours kunnen doen, hadden ze het nog langer droog gehadquote:
En anders een mooi wit sneeuwdeken om de val te brekenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Flexibel asfalt in de afdaling
Wel handig bij een val, veert het nog een beetje mee
Wij kennen een bepaalde kopman die dit geen leuke opmerking vindt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En anders een mooi wit sneeuwdeken om de val te breken
Caicedo is al n paar dagen naar huis lolquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is niet Caicedo, Jeroen. Het is de altijd in de Giro tegenvallende Cepeda.
ach die is tot 2025 onder de pannenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij kennen een bepaalde kopman die dit geen leuke opmerking vindt.
Als je je voor zo'n etappe als deze (zeker de aangepaste versie) niet serieus opwarmt ben je echt een ongelooflijke amateur, dus ik neem aan dat iedereen zich uitgebreid warm heeft gereden jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:04 schreef Fretwork het volgende:
Hoop dat ze goed warm gereden zijn, dit lijkt me echt een hel zoals zelfs Dante niet kon bedenken.
Jay heeft het iets te hoog in zijn bol. Naar huis sturen deze man.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jay heeft schijt aan Almeida.
Ik heb buiten in het zonnetje voorverwarmdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je je voor zo'n etappe als deze (zeker de aangepaste versie) niet serieus opwarmt ben je echt een ongelooflijke amateur, dus ik neem aan dat iedereen zich uitgebreid warm heeft gereden ja
Nou ja, sommige bussen waren behoorlijk laat hèquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je je voor zo'n etappe als deze (zeker de aangepaste versie) niet serieus opwarmt ben je echt een ongelooflijke amateur, dus ik neem aan dat iedereen zich uitgebreid warm heeft gereden ja
Jay is de Barguil van dit jaar, een mol in de ploeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:10 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jay heeft het iets te hoog in zijn bol. Naar huis sturen deze man.
Ja goed, er voor het gemak van uit gaande dat je inderdaad wel de tijd had tussen aankomst van de bus en vertrek van de koers. Wanneer kwamen de laatste bussen eigenlijk aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou ja, sommige bussen waren behoorlijk laat hè
Amateuristisch geknoei is ze niet vreemd nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
Audioproblemen, jawel
Je verwacht het niet bij de Eurosport goden
Nogal jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen en Karsten hebben last van lichte miscommunicatie.
Al heel lang geen Engels commentaar tussendoor gehoordquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
Audioproblemen, jawel
Je verwacht het niet bij de Eurosport goden
Dat gaat de sprinters vandaag niet helpenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |