Wel leuk, zo'n compromis waarmee iedereen ontevreden is.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Renners wilden ook enkel de Croix de Coeur eruit, maar de organisatie besloot anders..
Wat is zijn username hier?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Hermsen heeft een ontzettend ongelukkig hoofd.
Zelfs een Marijn de Vries zou positief opvallen aan een tafel met Bobbie en De Kleik.quote:
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zelfs een Marijn de Vries zou positief opvallen aan een tafel met Bobbie en De Kleik.
Nou, neequote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zelfs een Marijn de Vries zou positief opvallen aan een tafel met Bobbie en De Kleik.
Truitje is wel wat overbodigquote:
Tsja. De kringloopwinkel is goed gespekt in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle kleding die ze aan heeft?
Nou nee. Gisteren had ze t kostuum van fred flinstone aan. Meisje moet weer lekker zelf gaan fietsenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk wat voor opmerkelijke kledingcombinaties ze elke dag weer draagt.
Staat prima toch? Nu wel zin in een tompoucequote:
Als ik Roglic was nam ik mijn ski's meequote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Flexibel asfalt in de afdaling
Wel handig bij een val, veert het nog een beetje mee
Maar ben je een prakker of een deconstructorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Staat prima toch? Nu wel zin in een tompouce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |