Dit klinkt heel erg naar voor de renners. Gaarne verzoek ik Vegni om de rit met twintig kilometer in te korten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De bussen hebben vertraging. Ze gaan waarschijnlijk om 3 uur van start.
Ja godverdomme. Dan ga ik aan het bier en dat is niet mijn alcoholisme maar het gefaal in de Giroquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De bussen hebben vertraging. Ze gaan waarschijnlijk om 3 uur van start.
quote:
Ik vind het juist erg leuk, absurdisme is ook een stromingquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:47 schreef Szura het volgende:
Laten we deze godvergeten flop-Giro gewoon opheffen. Nooit meer over praten.
Ja, hij won ook de commonwealth games in 2014 en dat was in de stromende regen in het altijd 'zonnige' Glasgow.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vroeger vond hij dit nog leuk. (Al was dit misschien het begin van het einde).
Wat hebben jullie een goed geheugen voor zulke dingen, ik kijk ook al sinds mijn kindertijd ( bergtruien Rooks en Theunisse periode) maar ik weet dus echt echt geen details meer van rondes van 25 jaar geledenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Indurain heeft vier van zijn vijf Touroverwinningen terecht gewonnen. In 1993 vond ik dat Rominger het meer verdiend had om te winnen. Hij was door de ongelukkige massale valpartij in de eerste etappe op die weg in de Atlantische Oceaan achterop geraakt in het klassement. Daardoor reed hij de lange tijdrit in het noordoosten van Frankrijk rondom het meer in de regen, terwijl Indurain kon knallen toen het helemaal droog was.
Dit was nog voor de bergen. Van de bergetappes herinner mij nog steeds het beeld van continue volgende Indurain in het wiel van Rominger.
Organisatie weer waardeloos. Italianen kunnen echt helemaal niks. Derdewereldland.quote:
Renners wilden ook enkel de Croix de Coeur eruit, maar de organisatie besloot anders..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Acht graden op de top van de Gran San Bernardo, een droge afdaling. Ondertussen krijgen we beelden van een natte afdaling van de Croix de Coeur, waar op dit moment nog een tractor rond aan het rijden is in een poging al het steengruis van de weg te schrapen. Schitterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |