Denk jij nou echt dat Zoë zich daar iets van aantrekt???? zij is managerrrrrrrrrrr zal ze zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil mensen achter de bar, anders is het zo op ...
Snap wel dat Jasper dat graag doet ja
Maar de 4 die het gingen organiseren kozen toch voor geen bar uiteindelijk?
jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil mensen achter de bar, anders is het zo op ...
Snap wel dat Jasper dat graag doet ja
Maar de 4 die het gingen organiseren kozen toch voor geen bar uiteindelijk?
..... de triangelquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb met Zoë echt het gevoel dat ze nergens maat mee weet te houden, of het nu drinken, snoepen, make-up of Isaac is.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
..... de triangel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat er wel meer zijn die geen maat kunnen houdenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb met Zoë echt het gevoel dat ze nergens maat mee weet te houden, of het nu drinken, snoepen, make-up of Isaac is.......
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
..... de triangel
Die kan prima maat houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
uhhh wat is verspocht??? ik denk verrot, maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
gaan ze nu die matras buiten laten liggen??
dat ding is binnen no time verspocht
dat er vocht en schimmel in komtquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
uhhh wat is verspocht??? ik denk verrot, maar voor de zekerheid
23 mei is het nog 100 dagen neem aan dat ze dan ook dat feest gevenquote:
okeeeee duidelijk, thnxquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat er vocht en schimmel in komt
verspochtte, is verspocht), door vocht bederven, verrotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |