SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zolang de gespreksstof maar niet op raakt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie vullen elkaar fraai aan.
Goede avond zorro.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang de gespreksstof maar niet op raakt.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het ook geen strafquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Net weer soep gegeten als avondeten. Het meest ongezellige, stomme avondeten wat je maar kunt bedenken. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan soep, maar voor mijn man hoort er echt minimaal 1x per week soep als avondeten te zijn.
Maar als je man dat graag wil eten, wil het niet zeggen dat jij het ook moet eten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Net weer soep gegeten als avondeten. Het meest ongezellige, stomme avondeten wat je maar kunt bedenken. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan soep, maar voor mijn man hoort er echt minimaal 1x per week soep als avondeten te zijn.
Zoooo, die soep moet oppassen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Het is niet de smaak waarom ik het niet wil. Het was aspergesoep en dat vind ik op zich best lekker. Het is de totale sfeer die er hangt om soep als avondeten dat ik niet trek.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als je man dat graag wil eten, wil het niet zeggen dat jij het ook moet eten.
Dan zou ik ook voor de pizza gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had van de week deze https://www.foodello.nl/p(...)ppel-currysoep-350ml soep met een tosti, Symph had een diepvriespizza
Collega van me is vandaag vertrokken. Daarom moest ik hier aan denken.quote:
quote:
Weet je pas naar is? Soep met een vork etenquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Soep uit een bord eten is naar, heel naar. En dan met zo’n te grote lepel, narigheid ten top
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Weet je pas naar is? Soep met een vork eten
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Weet je pas naar is? Soep met een vork eten
Het lag wel op het puntje van mijn tong.quote:
Niet bewust.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Mireille Mathieu together we’re strong
Herman & Brigitte..... leuk liedje ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Herman en Brigitte![]()
Maar dan Patrick en Mireille
Welkom Mad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, de klok stond stil op 18.45 uur.
Al ruim 3 kwartier…
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dame met een trilei in d'r keel en de man van Atlantis…
Ik ken hem eigenlijk alleen van Dallas.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dame met een trilei in d'r keel en de man van Atlantis…
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - There is fraction too much friction
Meh. Een zak soepgroenten, een half pond gehakt aan ballen en een hand vermicelli, in water met een paar bouillonblokjes, een blik tomatenpuree en wat kruiden en specerijen, lekker soppen met wat brood en ik heb al slechter avondgegeten. Broodje pindakaas of zo.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet de smaak waarom ik het niet wil. Het was aspergesoep en dat vind ik op zich best lekker. Het is de totale sfeer die er hangt om soep als avondeten dat ik niet trek.
Ik gruwel al bij het lezenquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Een zak soepgroenten, een half pond gehakt aan ballen en een hand vermicelli, in water met een paar bouillonblokjes, een blik tomatenpuree en wat kruiden en specerijen, lekker soppen met wat brood en ik heb al slechter avondgegeten. Broodje pindakaas of zo.
Niks lafs aan. Gewoon een maaltijdsoep.
Ik heb nog steeds vlekken op het plafond van die stomme kleefmannetjes.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Altijd vervelend als er rotzooi aan het plafond blijft plakken
Wat zijn kleefmannetjes?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vlekken op het plafond van die stomme kleefmannetjes.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef MadMaster het volgende:
A Far Lamor In Cominnshjatoe - Rafaella Cara
Of je bent er net daarvoor al geweest…quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Anders is het tijd om naar de dokter te gaan.
Ja leuke dingen waren datquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vlekken op het plafond van die stomme kleefmannetjes.
Dat zegt me ook niets.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk vergelijkbaar met dit:
[ afbeelding ]
Alleen moet je ze dan zelf kneden.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raamklimmers heten ze officieel.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare dingen dan? Is dat speelgoed?
Lekker in de soep!quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wijngummetjes, doe je lekker lang mee…quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zou er vast niet slechter van worden.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou er vast niet slechter van worden.
Een soort verrassingssoep.
En als je geen trek meer hebt smijt je je bord tegen het plafondquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoppaquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als je geen trek meer hebt smijt je je bord tegen het plafond
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als je geen trek meer hebt smijt je je bord tegen het plafond
Soep McDonalds-stijl.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Heavy D & The Boyz - Now That We Found Love
Die mening deel ik niet…quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik leuker dan het origineel, eerlijk gezegd.
Snap ik ook. Ik vind Third World ook fijn, maar dit swingt voor mij net wat meer.quote:
De 12” van Thirld World duurt eeuwen, maar het is een mooi voorbeeld van een tijdperk…quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Snap ik ook. Ik vind Third World ook fijn, maar dit swingt voor mij net wat meer.
Ja, klopt. Die 12'' luister ik wel regelmatig.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 12” van Thirld World duurt eeuwen, maar het is een mooi voorbeeld van een tijdperk…
Die is ook zo voorbij.... vind ik lekkere toetjes.quote:
Ik hoor qua accent toch wel overeenkomsten…quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
Overigens is dit niet dezelfde Wildebras als degene die nu mee doet met Het perfecte plaatje.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Quick Step, Dansschool Wim van Beek, Amsterdam.
Trauma's…
Kregen we vroeger bij opa en oma. Waarom weet ik niet, want mijn oma kon zelf betere pudding enzo kokenquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook zo voorbij.... vind ik lekkere toetjes.
Ik heb daar de griesmeel van Mona gehad voor het eerst. Sindsdien mijn favoriet!quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kregen we vroeger bij opa en oma. Waarom weet ik niet, want mijn oma kon zelf betere pudding enzo koken
Guilty pleasure inderdaad. Wel al jaren geleden dat ik zo'n toetje heb gegeten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook zo voorbij.... vind ik lekkere toetjes.
Dan zou ik deze binnenkort nog gewoon eens gaan halen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Guilty pleasure inderdaad. Wel al jaren geleden dat ik zo'n toetje heb gegeten.
Dit heeft echt niet in de top40 gestaan.quote:
4 wekenquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit heeft echt niet in de top40 gestaan.
Wel toepasselijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Het psychedelische uurtje is begonnen, we varen nu allemaal de hemel in…
Sorry.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg Melting, zo kan ie wel weer hè.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Ferry Crossed The Mercy - Frankie Goes To Hollywood
Was dat niet voor de slachtoffers van de Harald of Free EnterPrise?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, de versie voor het goede doel
Dat laatste, dat eerste was Ferry Aid met volgens mij Let it bequote:Op donderdag 18 mei 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet voor de slachtoffers van de Harald of Free EnterPrise?
Of was het voor het Hillsborough ramp?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik steek de joint van zoëven hiervoor weer aan…
Ik denk ook niet dat ik het goed heb hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
All kinds of everything - Cliff Richard
Wel dus. Wat een raar gevoel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het goed heb hoor.
Nee helaasquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat niet meer gebeuren…
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Labi Sifre - Something Inside So Strong
Ook al zo'n wereldplaat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Labi siffre something inside so strong
Handig zo’n afdeling…quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg vrijdag een telefoontje dat een klant van ons failliet was gegaan. Het telefoontje was van iemand die een bod ging doen voor overname en wat wilde weten van de kosten die hij kon verwachten van ons.
Ik had dus geen idee dat die klant failliet was, maar het bleek te kloppen. Toen ik bij de afdeling Financiën ging vragen of ze nog openstaande rekeningen hadden, bleek dat ze dit jaar nog geen factuur hadden betaald.
Ben ik nou gek of is het niet meer dan logisch dat je daar bericht van krijgt van de afdeling financiën? Wij huren hen in, notabene en ik heb al heel vaak gevraagd of ze me op de hoogte willen houden van wanbetalers, omdat ik dan actief kan ingrijpen en bellen of licenties stopzetten of zo.
Dat lijkt me ook vrij normaal.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg vrijdag een telefoontje dat een klant van ons failliet was gegaan. Het telefoontje was van iemand die een bod ging doen voor overname en wat wilde weten van de kosten die hij kon verwachten van ons.
Ik had dus geen idee dat die klant failliet was, maar het bleek te kloppen. Toen ik bij de afdeling Financiën ging vragen of ze nog openstaande rekeningen hadden, bleek dat ze dit jaar nog geen factuur hadden betaald.
Ben ik nou gek of is het niet meer dan logisch dat je daar bericht van krijgt van de afdeling financiën? Wij huren hen in, notabene en ik heb al heel vaak gevraagd of ze me op de hoogte willen houden van wanbetalers, omdat ik dan actief kan ingrijpen en bellen of licenties stopzetten of zo.
Ja, en daar betalen we veel geld voor ook.quote:
Zit die club intern of extern?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en daar betalen we veel geld voor ook.
Het is de afdeling Financiën van onze holdingmaatschappij. Dus min of meer intern.quote:
Dan is het kennelijk niet belangrijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is de afdeling Financiën van onze holdingmaatschappij. Dus min of meer intern.
Nee...quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee...
Tiffany moet altijd een meisje blijven.
Vind dit ook niet Tiffany achtig.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee...
Tiffany moet altijd een meisje blijven.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval zien dat het een meisje is…
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval zien dat het een meisje is…
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor deze donderdagse show die de hele tijd voelt als zaterdag.
Ah, jij hebt er ook last vanquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor deze donderdagse show die de hele tijd voelt als zaterdag.
Goedemorgen Melting. Uitgeslapen, zo te zien?quote:
Goedemorgen deze morgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Uitgeslapen, zo te zien?
Ai, dan komt de moeheid later naar boven. Heb je plannen voor vandaag?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 05:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Nou..... ik voel me niet moe, maar weinig geslapen.
Straks om 10 uur met mijn vader op een terras (of binnen) gaan zitten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dan komt de moeheid later naar boven. Heb je plannen voor vandaag?
Ik heb geen plannen. Ik kijk wel hoe de dag loopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks om 10 uur met mijn vader op een terras (of binnen) gaan zitten.
En dan vanavond naar een vriend van me.
En jij?
Ook fijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen. Ik kijk wel hoe de dag loopt.
Ja, ik twijfel. Ben wel echt wakker nu. Maar misschien even naar bed om nog wat te lezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook fijn.
Maar nu de kat zijn medicijnen heeft gehad, eerst nog even plat?
Ik ga vanmiddag even een uurtje plat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel. Ben wel echt wakker nu. Maar misschien even naar bed om nog wat te lezen.
Nee, overdag slapen doe ik echt nooit. Dat associeer ik met ziek zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even een uurtje plat.
Dat zou je ook kunnen doen.
Je had onze achterbuurman wel kunnen helpen, die ging om half zeven samen met z’n broer verder bouwen aan z’n overkappingquote:Op vrijdag 19 mei 2023 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel. Ben wel echt wakker nu. Maar misschien even naar bed om nog wat te lezen.
Ai, dat is echt absurd!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had onze achterbuurman wel kunnen helpen, die ging om half zeven samen met z’n broer verder bouwen aan z’n overkapping
Dat doe je goed!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Ik sta op het punt om af te sluiten en naar het strand te gaan...
Ben net weer thuis, het begon flink te waaien en af te koelen aan zee.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik draai even wat zomerse toestanden op de radio.
Je ging wat aan de late kant ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net weer thuis, het begon flink te waaien en af te koelen aan zee.
Dus dan maar zomer hier…
Ik was de hele dag vrij, mijn echtgenote was dat niet…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ging wat aan de late kant ook.
Aha. Aardig verschil met de temp aan zee en in de stad zeker?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was de hele dag vrij, mijn echtgenote was dat niet…
Qua temperatuur scheelde het maar 2 graden, maar hier in de stad is geen wind…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aha. Aardig verschil met de temp aan zee en in de stad zeker?
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Van het strand gewaaid is wat overdreven…
Onderweg nog wel een geweldige song gehoord, die ik volgens mij sinds het uitkomen in 1977 nooit meer gehoord heb. Het is m.i. wel zomers…
Die wind is killing ja..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua temperatuur scheelde het maar 2 graden, maar hier in de stad is geen wind…
Dan is het lekker doorrillen aan het strandquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met alleen een poloshirt aan je bovenlichaam…
Zat je lekker in het zonnetje?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten onze lunch vandaag op het bankje bij het speeltuintje achter het oude huis, want we hebben in het huis geen meubels meer staan
Het was prachtig weer daarvoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten onze lunch vandaag op het bankje bij het speeltuintje achter het oude huis, want we hebben in het huis geen meubels meer staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |