abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209263000
Ze moeten ook eens wat doen met al die lege winkelpanden in binnensteden, laten ze dat om bouwen tot appartementen.

In mijn stadje staat meer leeg dan vol, ook grote panden als C&A pand, daar kunnen ze beter appartementen in maken ipv dat het maar tot de eeuwigheid leeg blijft staan.
pi_209263177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:53 schreef ZanneG het volgende:
Ze moeten ook eens wat doen met al die lege winkelpanden in binnensteden, laten ze dat om bouwen tot appartementen.

In mijn stadje staat meer leeg dan vol, ook grote panden als C&A pand, daar kunnen ze beter appartementen in maken ipv dat het maar tot de eeuwigheid leeg blijft staan.
Daar zijn de vastgoedeigenaren het vast niet mee eens.

Verder zijn de meeste van die grote oppervlakte winkelpanden erg moeilijk tot losse woon units om te bouwen omdat je overal wel wat daglicht per woonunit wilt hebben.
pi_209263204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Daar zijn de vastgoedeigenaren het vast niet mee eens.

Verder zijn de meeste van die grote oppervlakte winkelpanden erg moeilijk tot losse woon units om te bouwen omdat je overal wel wat daglicht per woonunit wilt hebben.
Platgooien en daar appartementen bouwen dat is nog beter. Alles beter dan grote duistere winkelpanden als een C&A wat dan maar jaren leeg blijft staan en waar niks mee gebeurd.
pi_209263210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Politiek correcten zijn voor het opvangen van veel migranten, maar willen daar de consequenties niet van nemen. Welkom welkom in mijn land, maar extra woningen en huizen bouwen doen we lekker niet.
En wonen vaak in een dure buurt waar nooit een migrant zal kunnen wonen.
  woensdag 24 mei 2023 @ 16:47:29 #185
3542 Gia
User under construction
pi_209265548
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:09 schreef ZanneG het volgende:

[..]
Platgooien en daar appartementen bouwen dat is nog beter. Alles beter dan grote duistere winkelpanden als een C&A wat dan maar jaren leeg blijft staan en waar niks mee gebeurd.
Hier, in Helmond, staan heel veel winkelpanden leeg, vaak ook met woningen erboven. Wordt niks mee gedaan, maar vervuilen wel het straatbeeld.
pi_209265641
Het is zowaar eens geen slecht idee om woningsplitsing en aanverwanten makkelijker te maken. Anders gezegd: het is bizar dat dit zo verschrikkelijk werd tegengewerkt.

Nou nog die keutel intrekken mbt de middenhuur. Dan zijn er vast ook investeerders die daar geld in gaan steken.
  woensdag 24 mei 2023 @ 16:59:39 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209265652
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 01:03 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
ja klopt. Stef blok heeft de bejaarden huzien gsloten , daar was het gezellig

kne dat woord niet he gezelleg, laat die oudjes maar kreperen in hun eentje achter de voordeur van de 3 atjeh straat en stuur er ieder week een lease auto ZZP er heen

we moeten zorgen dat we de huurwoningen volhouden zei minister Blok, anders krijgen we leegstand, dus verkopen die bejaardenhuizen, maak er maar natuur van voor hr Jetten van Groen links
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209265740
Soms vraag ik me toch echt af waar dat allemaal heen gaat en hoe het eindigt. Het is toch duidelijk dat er gewoon veel te veel mensen zijn. Op de hele aardbol, in Nederland, overal. Dat moet stoppen. En of dat nou immigranten, asielzoekers of broedse Fok!kers zijn dat maakt me verder niet uit. De rem er op.
  woensdag 24 mei 2023 @ 17:12:53 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209265797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Soms vraag ik me toch echt af waar dat allemaal heen gaat en hoe het eindigt. Het is toch duidelijk dat er gewoon veel te veel mensen zijn. Op de hele aardbol, in Nederland, overal. Dat moet stoppen. En of dat nou immigranten, asielzoekers of broedse Fok!kers zijn dat maakt me verder niet uit. De rem er op.
twee grote vinexlocaties met prefab woningen
kan volgend jaar als staan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209265805
Zeker zijn er teveel mensen op deze hele aardkloot. Maar hoe wil je dat stoppen/ voorkomen?
Alle mensen verplicht steriliseren na 2 kinderen?
Dat gaat ook niet
pi_209265808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
twee grote vinexlocaties met prefab woningen
kan volgend jaar als staan
Lekker in de Randstad zetten en een grote muur er om heen.
  woensdag 24 mei 2023 @ 17:14:20 #192
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209265814
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Lekker in de Randstad zetten en een grote muur er om heen.
nee in drente en brabant en in Groningen
pi_209265815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee in drente en brabant en in Groningen
No way! Bovendien wil niemand daar wonen.
pi_209265818
quote:

Het is erg makkelijk klagen dat er teveel mensen zijn, maar probeer er maar iets tegen te doen...

De economie smeekt om meer mensen. De huizenmarkt om minder. En de politiek weet het allemaal niet. We kunnen in Nederland allemaal stoppen om ons voor te planten, maar dat is een beetje funest voor onze identiteit.
pi_209265830
quote:
In veel landen is de bevolking al gepiekt (in andere landen niet) dus het zal wel meevallen.
pi_209265836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef zuchtje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

De economie smeekt om meer mensen.
Dat is ook zo'n dooddoener die op de lange duur eenvoudig weg niet klopt.
pi_209265873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat is ook zo'n dooddoener die op de lange duur eenvoudig weg niet klopt.
Er is geen arbeidstekort in vrijwel elke sector?
  woensdag 24 mei 2023 @ 17:20:19 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209265884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
nou ik wil er wel wonen hoor

prachtig daar , hoeft niet groot , met tuintje
dan kan er een gezin in mijn huis

vooral drenthe is prachtig nu
  woensdag 24 mei 2023 @ 18:02:33 #199
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209266409
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:19 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Er is geen arbeidstekort in vrijwel elke sector?
Zet een normaal vaste contract en salaris tegen.
Dan zijn ze zo allemaal gevult.

Dus nee er is heen arbeiders te kort.
De bedrijven willen niet betalen en daarom hebben ze te kort.

In japan een land waar hard word gewerkt.
Is op eens in elkaar gezakt bij de lager arbeidsmarkt.
De mensen zijn deeltijds gaan werken om net genoeg alles te betalen en eten.
Ze werken maar een 1 of 2 weken en de rest zijn ze er niet .
Elke dag kan het bedrijf op zoek gaan naar personeel voor hun fabriek bij de armen sloebers in de hoop dat ze weer wat personeel hebben voor de week.
Dit is nu ook aan de hand.
Waarom meer werken en meer belasting betalen en extra kosten moeten maken.
Terwijl minder werken meer oplevert

Zal even kijken op youtube voor de link.

In China.

[ Bericht 18% gewijzigd door suijkerbuijk op 24-05-2023 18:18:51 ]
  woensdag 24 mei 2023 @ 18:18:41 #200
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209266603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
waarom woon jij in Drenthe zeker
pi_209267060
quote:
Dat lijkt jou wel wat, vergrijzing? Zodat als je oud bent er niemand meer is om voor je te zorgen?

Het is ook niet alsof we in Nederland een hoog geboortecijfer hebben.
  woensdag 24 mei 2023 @ 19:01:36 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209267073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat lijkt jou wel wat, vergrijzing? Zodat als je oud bent er niemand meer is om voor je te zorgen?

Want al die Syriers en Eritreers gaan onze billen afvegen?
pi_209267126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Veel baantjes zijn ook overbodig. Teveel ambtenaren, kantoormensen, ondersteunende bedrijven.

Dat kan veel efficinter, daarbij komt er werkvolk vrij die in branches kunnen werken waar steeds tekort is aan werknemers.
pi_209268081
Het steeds groter wordende aandeel van eenpersoonshuishoudens komt de woningnood ook niet bepaald ten goede. Een deel daarvan is te wijten aan zaken als vergrijzing maar ook aan individualisering of hoe je het ook wilt noemen. Als je een trend als deze in stand houdt zul je als een bezetene ertegenaan moeten gaan bouwen.
I'll give you something to do
  woensdag 24 mei 2023 @ 23:31:39 #205
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209271345
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef galantis het volgende:
Het steeds groter wordende aandeel van eenpersoonshuishoudens komt de woningnood ook niet bepaald ten goede. Een deel daarvan is te wijten aan zaken als vergrijzing maar ook aan individualisering of hoe je het ook wilt noemen. Als je een trend als deze in stand houdt zul je als een bezetene ertegenaan moeten gaan bouwen.
provincies die willen geen woningbouw, dus het gaat echt niet gebeuren
pi_209271462
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Want al die Syriers en Eritreers gaan onze billen afvegen?
Lees gewoon eens wat er staat, dan kom je minder dom over.
pi_209271471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:05 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Veel baantjes zijn ook overbodig. Teveel ambtenaren, kantoormensen, ondersteunende bedrijven.

Dat kan veel efficinter, daarbij komt er werkvolk vrij die in branches kunnen werken waar steeds tekort is aan werknemers.
Geweldig. Maar dat theoretische geneuzel maakt het probleem van vergrijzing niet minder.
pi_209272284
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 23:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geweldig. Maar dat theoretische geneuzel maakt het probleem van vergrijzing niet minder.
Vergrijzing als groot probleem zien en hierom flinke immigratie in Nederland te rechtvaardigen is een stompzinnig rechts dogma om de immigratie maar hoog te kunnen houden en arbeid heel goedkoop. Als vergrijzing het grootste probleem zou zijn zouden we ook alleen verplegend en verzorgende immigranten kunnen binnen laten.

Hoe doet men dit dan in Japan waar de vergrijzing al volop aan de gang is en men zo goed als geen immigranten heeft.
pi_209272301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef galantis het volgende:
Een scheidingspercentage van 50% werkt ook niet echt mee.
pi_209272308
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 06:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Vergrijzing als groot probleem zien en hierom flinke immigratie in Nederland te rechtvaardigen is een stompzinnig rechts dogma om de immigratie maar hoog te kunnen houden en arbeid heel goedkoop. Als vergrijzing het grootste probleem zou zijn zouden we ook alleen verplegend en verzorgende immigranten kunnen binnen laten.

Hoe doet men dit dan in Japan waar de vergrijzing al volop aan de gang is en men zo goed als geen immigranten heeft.
wonen grootouders daar niet gewoon bij de kinderen in huis
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')