Daar zijn de vastgoedeigenaren het vast niet mee eens.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:53 schreef ZanneG het volgende:
Ze moeten ook eens wat doen met al die lege winkelpanden in binnensteden, laten ze dat om bouwen tot appartementen.
In mijn stadje staat meer leeg dan vol, ook grote panden als C&A pand, daar kunnen ze beter appartementen in maken ipv dat het maar tot de eeuwigheid leeg blijft staan.
Platgooien en daar appartementen bouwen dat is nog beter. Alles beter dan grote duistere winkelpanden als een C&A wat dan maar jaren leeg blijft staan en waar niks mee gebeurd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar zijn de vastgoedeigenaren het vast niet mee eens.
Verder zijn de meeste van die grote oppervlakte winkelpanden erg moeilijk tot losse woon units om te bouwen omdat je overal wel wat daglicht per woonunit wilt hebben.
En wonen vaak in een dure buurt waar nooit een migrant zal kunnen wonen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Politiek correcten zijn voor het opvangen van veel migranten, maar willen daar de consequenties niet van nemen. Welkom welkom in mijn land, maar extra woningen en huizen bouwen doen we lekker niet.
Hier, in Helmond, staan heel veel winkelpanden leeg, vaak ook met woningen erboven. Wordt niks mee gedaan, maar vervuilen wel het straatbeeld.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:09 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Platgooien en daar appartementen bouwen dat is nog beter. Alles beter dan grote duistere winkelpanden als een C&A wat dan maar jaren leeg blijft staan en waar niks mee gebeurd.
ja klopt. Stef blok heeft de bejaarden huzien gsloten , daar was het gezelligquote:
twee grote vinexlocaties met prefab woningenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Soms vraag ik me toch echt af waar dat allemaal heen gaat en hoe het eindigt. Het is toch duidelijk dat er gewoon veel te veel mensen zijn. Op de hele aardbol, in Nederland, overal. Dat moet stoppen. En of dat nou immigranten, asielzoekers of broedse Fok!kers zijn dat maakt me verder niet uit. De rem er op.
Lekker in de Randstad zetten en een grote muur er om heen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
twee grote vinexlocaties met prefab woningen
kan volgend jaar als staan
nee in drente en brabant en in Groningenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker in de Randstad zetten en een grote muur er om heen.
No way! Bovendien wil niemand daar wonen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee in drente en brabant en in Groningen
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Soms vraag ik me toch echt af waar dat allemaal heen gaat en hoe het eindigt. Het is toch duidelijk dat er gewoon veel te veel mensen zijn. Op de hele aardbol, in Nederland, overal. Dat moet stoppen. En of dat nou immigranten, asielzoekers of broedse Fok!kers zijn dat maakt me verder niet uit. De rem er op.
In veel landen is de bevolking al gepiekt (in andere landen niet) dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook zo'n dooddoener die op de lange duur eenvoudig weg niet klopt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De economie smeekt om meer mensen.
Er is geen arbeidstekort in vrijwel elke sector?quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n dooddoener die op de lange duur eenvoudig weg niet klopt.
nou ik wil er wel wonen hoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
No way! Bovendien wil niemand daar wonen.
Zet een normaal vaste contract en salaris tegen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:19 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Er is geen arbeidstekort in vrijwel elke sector?
waarom woon jij in Drenthe zekerquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
No way! Bovendien wil niemand daar wonen.
Dat lijkt jou wel wat, vergrijzing? Zodat als je oud bent er niemand meer is om voor je te zorgen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Want al die Syriers en Eritreers gaan onze billen afvegen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt jou wel wat, vergrijzing? Zodat als je oud bent er niemand meer is om voor je te zorgen?
Het is ook niet alsof we in Nederland een hoog geboortecijfer hebben.
Veel baantjes zijn ook overbodig. Teveel ambtenaren, kantoormensen, ondersteunende bedrijven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt jou wel wat, vergrijzing? Zodat als je oud bent er niemand meer is om voor je te zorgen?
Het is ook niet alsof we in Nederland een hoog geboortecijfer hebben.
provincies die willen geen woningbouw, dus het gaat echt niet gebeurenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef galantis het volgende:
Het steeds groter wordende aandeel van eenpersoonshuishoudens komt de woningnood ook niet bepaald ten goede. Een deel daarvan is te wijten aan zaken als vergrijzing maar ook aan individualisering of hoe je het ook wilt noemen. Als je een trend als deze in stand houdt zul je als een bezetene ertegenaan moeten gaan bouwen.
Lees gewoon eens wat er staat, dan kom je minder dom over.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want al die Syriers en Eritreers gaan onze billen afvegen?
Geweldig. Maar dat theoretische geneuzel maakt het probleem van vergrijzing niet minder.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Veel baantjes zijn ook overbodig. Teveel ambtenaren, kantoormensen, ondersteunende bedrijven.
Dat kan veel efficinter, daarbij komt er werkvolk vrij die in branches kunnen werken waar steeds tekort is aan werknemers.
Vergrijzing als groot probleem zien en hierom flinke immigratie in Nederland te rechtvaardigen is een stompzinnig rechts dogma om de immigratie maar hoog te kunnen houden en arbeid heel goedkoop. Als vergrijzing het grootste probleem zou zijn zouden we ook alleen verplegend en verzorgende immigranten kunnen binnen laten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geweldig. Maar dat theoretische geneuzel maakt het probleem van vergrijzing niet minder.
Een scheidingspercentage van 50% werkt ook niet echt mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef galantis het volgende:
Het steeds groter wordende aandeel van eenpersoonshuishoudens komt de woningnood ook niet bepaald ten goede. Een deel daarvan is te wijten aan zaken als vergrijzing maar ook aan individualisering of hoe je het ook wilt noemen. Als je een trend als deze in stand houdt zul je als een bezetene ertegenaan moeten gaan bouwen.
wonen grootouders daar niet gewoon bij de kinderen in huisquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vergrijzing als groot probleem zien en hierom flinke immigratie in Nederland te rechtvaardigen is een stompzinnig rechts dogma om de immigratie maar hoog te kunnen houden en arbeid heel goedkoop. Als vergrijzing het grootste probleem zou zijn zouden we ook alleen verplegend en verzorgende immigranten kunnen binnen laten.
Hoe doet men dit dan in Japan waar de vergrijzing al volop aan de gang is en men zo goed als geen immigranten heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |