Een kamer met een olifant er in lijkt me lastig verhuurbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
De olifant in de kamer mag natuurlijk niet benoemd worden.
De financiële situatie van die sommige ouderen ken ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:24 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteraard sommigen wel maar in hoeverre zijn ze volledig onafhankelijk om louter in privacy te kunnen leven en kunnen dat financieel ook opbrengen?
De meeste flats zijn er helemaal niet op berekend dat er een of twee lagen bovenop komen, dan krijg je turkse toestandenquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd? Dit is wat zo ongeveer elke huisjesmelker de afgelopen jaren al deed.
Overigens is het idee om wooncomplexen op te toppen ook al oud. Dat is veel gebeurd in de jaren 80/90.
en de plee delen met 10 vreemden, net als vroegerquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon een gordijntje tussenhangen in de kamers als scheidingswand.
Van single naar double in een handomdraai
De meeste flats kunnen dat juist prima aan en daarom is dat in het verleden dus ook al volop gebeurd.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De meeste flats zijn er helemaal niet op berekend dat er een of twee lagen bovenop komen, dan krijg je turkse toestanden
waarom gaat ie niet gewoon een paar weilanden volbouwen , er komen er zat leeg als het goed is, dan maar wat minder hobbynatuur voor D66
Nog niet nee. Geef het een paar jaar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:38 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet of vadertje staat morgen op de stoep staat en je gedwongen een huisgenoot moet nemen
gewoon gaan bouwen in het weilandquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
De olifant in de kamer mag natuurlijk niet benoemd worden.
Hele voorraden Haagse portiekwoningen hebben inmiddels een extra woonlaag, maar die hoort dan meestal bij de woning op de bovenste verdieping.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De meeste flats kunnen dat juist prima aan en daarom is dat in het verleden dus ook al volop gebeurd.
bij hoeveel flats zou dat nog kunnen dan , de flats die dat al gedaan hebben die hebben naar die lagen geen liftquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De meeste flats kunnen dat juist prima aan en daarom is dat in het verleden dus ook al volop gebeurd.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog niet nee. Geef het een paar jaar.
Is het geen idee om eens een keer na te denken voor je iets zegt? Of je überhaupt te onthouden van uitspraken over onderwerpen waar je duidelijk de ballen van snapt?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bij hoeveel flats zou dat nog kunnen dan , de flats die dat al gedaan hebben die hebben naar die lagen geen lift
Die moeten zeer goed ter been zijn dan
Krijg je geen vergunning meer voor dan, in Turkije zou dat wel kunnen
Ik denk dat Hugo nachtmerries heeft straks gaat ie nog wandelende huizen verzinnen
Barbapapa huizen
Dit is ook de bedoeling van een discussie zodat de minder intellectuelen kunnen leren van de doorgeleerde personen die tevens zeer goed met de materie bekend zijnquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is het geen idee om eens een keer na te denken voor je iets zegt? Of je überhaupt te onthouden van uitspraken over onderwerpen waar je duidelijk de ballen van snapt?
Die kunnen natuurlijk gaan carpoolen, maar de overlast zal idd enorm zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:03 schreef rutger05 het volgende:
Natuurlijk neemt ook de parkeerdruk toe in wijken waar extra woningen worden gecreëerd en woningen worden gesplitst. Meer overlast die buren gaan ondervinden, omdat de buurwoning is gesplitst en er veel meer mensen wonen die leefgeluiden produceren.
Ditquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef etuiedelapiel het volgende:
Bloemschoentje is weer aan de snuif.
ik hou van die drukke buurten met heel veel ruzie en verschillende statushouders die erbij gepropt worden met tijdelijke huurcontracten en veel honden er bijquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:22 schreef Za het volgende:
[..]
Die kunnen natuurlijk gaan carpoolen, maar de overlast zal idd enorm zijn.
Het opsplitten van woningen, het optoppen of woningen in tuinen bouwen, in druk bewoond gebied spreek je dan over jarenlange overlast met kranen, boren en drillen.
Maar ook opeens de buurman die een jong gezin in huis neemt, en waar het voorheen rustig was.
Het is bizar, en toch hebben we die honderdduizenden huizen nodig, immigratie is de enige oplossing voor de vergrijzing.
wat wil jij dan voor een oplossing?/quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach veel fokkers willen helemaal geen oplossing want dan kunnen ze de schuld niet aan die vieze enge buitenlanders geven.
het is ook onzinnig want dan gaan de weilanden er aan en we hebben al zo weinig groenquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik post hier al heel erg lang op fok, en sinds die tijd roep ik al, bouwen bouwen bouwen. Grappig dat de meesten over me heen vielen dat dat onzinnig was.
en de gescheiden pa en de gescheiden moe moet ieder apart in een eigen huis blijven wonen , dat heeft Stef Blok zo geregeldquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:44 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn nu eenmaal veel meer mensen die een woning willen. Waar Va en Moe vroeger met hun 3 kinderen een huis bezetten, woont Moe nu nog alleen in een woning met 4 slaapkamers. En van de drie kinderen zijn er inmiddels al 2 gescheiden, dus dan heb je voor elke Va en Moe het dubbele aantal huizen nodig.
dat zou ik nu nooit posten hierquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het nou geen vieze enge buitenlander was maar een fitte jonge Oekrainse had ik er in ieder geval geen moeite mee gehad mijn huis te delen
nee want dan gaan onze kostbare weilanden er aan en dat moet allemaal hobby natuur worden van Rob Jetten , daar krijgt ie 28.000 miljoen subsidie voorquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nieuwe huizen bouwen willen de standaard zeikemmers in dit topic ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |