Ze heeft wel een afgetrainde bekquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft wel een afgetrainde bek![]()
Als er ooit een challenge komt Lullen Voor Geld gaat ze scoren
Huh wat?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
En wie doet dat in godsnaam op zijn/haar hurken.
want haar gewicht is gekoppeld aan vrouwelijkheid?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Babs moet dan ook als een halve kerel 80 kilo meesleuren
Sta ook verbaastquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een referentiekader ook, wie doet dat nou op de hurken.
Nee want het gaat ook om iemands motoriek en bouwquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
want haar gewicht is gekoppeld aan vrouwelijkheid?
niet haar verdienste dat ze zoveel verdiend hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kon niet zien hoeveel maar Zoe zegt zelf nog even:
Weet je hoeveel we al hebben verdiend in deze 2 weken?
Gelukkig dfat ze helemaaaaaaaaaaal niet gepamperd wordt door de febo
Ze heeft het prima gedaan toch?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niet haar verdienste dat ze zoveel verdiend hebben
420 zou betekenen dat het 5¤ per logo was en niet oplopend ...quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Nou benieuwd wat ze hebben verdiend
Hoor berwoners het over 420 hebben
i knowquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Netjesquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zoals ik telde 700, maar blijkbaar 690
Het was gewoon een kutopdracht met een hele slechte voorbereiding en met luie Oempa's en slecht klevende zakjesquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kloptquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was gewoon een kutopdracht met een hele slechte voorbereiding en met luie Oempa's en slecht klevende zakjes
Ik vind dat ze het allemaal netjes hebben gedaan, zo makkelijk was die opdracht niet
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
Die Febo is ook wel een beetje debiel bezig ; ze moeten netter met hun zender omgaan maar ze moeten wel met zender die opdracht doen , althans : niet meer toen de eerste zender stuk was
ze heeft aan ice genoegquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:08 schreef Ebinas het volgende:
Zoe hoeft geen zakgeld voor haarzelf.
Ze hoeft niet zo veel
ja dat ook!!!quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En gisteren haar muil vol staan stouwen + achter de hand houden aan snoep
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:09 schreef Ebinas het volgende:
Als ik het goed begrijp wil Bep Roken, snoep en wijn
Ze lult er weer voor als brugman
Omdat ze dan ook wijn kan kopenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:09 schreef Monique___ het volgende:
brabbel wil ieder 10 euro zakgeld geven
zowie is niet voor
wij zijn de Story en Prive op dit momentquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
wendie misschien hoeft het niet allemaal meteen op he en moeten we er een week mee doen
Dat slaat idd nergens op : ze hebben zuipen, tabak en voor 500 euro aan spulletjes voor zichzelf en dan nog klagen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan mora wel als hebberT benoemen.
Maar Bep doet niet onder als het op roken en drank aankomt.
IK hoor al weer dat er sterke drank moet komenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:12 schreef Ebinas het volgende:
Wendy heeft wel een punt.
Mss moeten we hier wel 1 week mee doen.
Is nog nooit geweest, maar zou een mooie wending zijn
omdat ze nog eigen geld heeft zegt zequote:Op donderdag 18 mei 2023 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Bep hoeft geen zakgeld.
Ik snap er niets meer van
Oh dat valt dan weer meequote:Op donderdag 18 mei 2023 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Bep hoeft geen zakgeld.
Ik snap er niets meer van
Oja da's waar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
omdat ze nog eigen geld heeft zegt ze
Bedankt voor de gifjes (ik kon het niet volgen op de streams)quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was gewoon een kutopdracht met een hele slechte voorbereiding en met luie Oempa's en slecht klevende zakjes
Ik vind dat ze het allemaal netjes hebben gedaan, zo makkelijk was die opdracht niet
Dat geld is bijna op volgens mijquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja da's waar.
Maar waarom dan haar betoog net,.....want wijn
ja.. snap het ook niet..quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja da's waar.
Ohhhhh ja dan wordt het wel een dingetjequote:
Mora wilde een pruik omdat ze die thuis niet kan kopen. Beetje vreemd dat je aan zo´n programma meedoet om dingen aan te kunnen schaffen die je normaal gesproken zelf niet kunt betalen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan mora wel als hebberT benoemen.
Maar Bep doet niet onder als het op roken en drank aankomt.
Er komt een feestje, hebben ze vannacht over gehad, Ice en Babs willen een suprise feestje geven 100 dagen te gaan..en niemand mag dit weten..quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja da's waar.
Het gaat lekker met ze, geld, afstand, wat dan ook wordt een beetje vaag in hun hoofdquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:05 schreef Hoempah het volgende:
Babette meet iets op... dat is dan 2 euro 50
Surprisequote:Op donderdag 18 mei 2023 15:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Er komt een feestje, hebben ze vannacht over gehad, Ice en Babs willen een suprise feestje geven 100 dagen te gaan..en niemand mag dit weten..
huh er waren toch al plannen om de 100 dagen te gaan te vieren?? (heb ik het weer verkeerd begrepen, kan ook hoor)quote:
" Ik weet niet wat het is maar het ziet er goed uit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:16 schreef freaky40 het volgende:
De late lunch is served. Erik er weer als de kippen bij...
Lijkt op Thaise Tom Kha Kai soep.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" Ik weet niet wat het is maar het ziet er goed uit.
En hoe je het moet eten? Gewoon in je mond stoppen en kauwen,dat lukt meestal wel" aldus Erik
Overdag is er een evenement, dan is er eten , dan willen ze iedereen naar de kamer sturen met klleed je om, buiten wordt dan het kleine feestje gegeven met natuurlijk wijn en bier en fris, muziek bla bla..quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
huh er waren toch al plannen om de 100 dagen te gaan te vieren?? (heb ik het weer verkeerd begrepen, kan ook hoor)
Behoorlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
deze mededeling van zoe over het snoepgeld klinkt ingefluisterd
Ik zal wel weer een zeikerT zijnquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
Wendy lost het op, ze krijgen allemaal 7,50, de niet-rokers.
Het is saus zie ik nu.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt mij een beetje te dik voor Tom Kha Kai soep.
Ja dat snap ik ook niet maar dan begint iedereen te janken dat hij/zij dit en dat niet lust.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:24 schreef chufi het volgende:
Koop gewoon een hoop snoep voor 75¤ ipv ieder apart ...
is het niet een soort van yoghurt/ tzatziki ofzo?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt mij een beetje te dik voor Tom Kha Kai soep.
Nee hoor, Bern vroeg er om, en ze besprak het net met Bep en Wendy.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Eerlijk is dan snoep x25quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een zeikerT zijn![]()
Maar vind die verhouding wel een beetje raar.
Doe dan ieder even veel
De een peuken, de ander wat ie wil veer een zelfde bedrag
Ja inderdaad, daar lijkt het meer op. Lekkerquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is het niet een soort van yoghurt/ tzatziki ofzo?
Zie ze er peper op doen en ook in de pitabroodjes scheppen...
Ik vind het ingefluisterd klinken; de toon, de woordkeuze. Ik vind het niet 'des Zoë". Jij mag dat uiteraard wel vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, Bern vroeg er om, en ze besprak het net met Bep en Wendy.
En dit is nog maar de helft, ooit is afgesproken 150 euro voor de niet-rokers. Is natuurlijk een lachtertje als je bekijkt wat er aan rookwaar wordt aangegeven.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een zeikerT zijn![]()
Maar vind die verhouding wel een beetje raar.
Doe dan ieder even veel
De een peuken, de ander wat ie wil veer een zelfde bedrag
ja kreeg er ook wel trek vanquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar lijkt het meer op. Lekker
Nee hoor, dit is wat Zoë al wil vanaf het moment dat ze manager is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik bedoel geen eten of drinken, maar iets anders.quote:
Ze weet waar de keuken is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:29 schreef HappyCharly het volgende:
Oh het is niet op smaak, zegt Babs. Te yoghurtachtig.
Ik vind het ingefluisterd klinken; de toon, de woordkeuze. Ik vind het niet 'des Zoë". Jij mag dat uiteraard wel vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is wat Zoë al wil vanaf het moment dat ze manager is.
VInd dat echt vreemd, dat rokers het gewoon als extraatje krijgenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En dit is nog maar de helft, ooit is afgesproken 150 euro voor de niet-rokers. Is natuurlijk een lachtertje als je bekijkt wat er aan rookwaar wordt aangegeven.
Maar dit wist je destijds al want 'fiasco' hing nog net niet boven die beide mattenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En dit is nog maar de helft, ooit is afgesproken 150 euro voor de niet-rokers. Is natuurlijk een lachtertje als je bekijkt wat er aan rookwaar wordt aangegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:32 schreef Ebinas het volgende:
Voor de fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Voor de fansStokstaartje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Er gebeurt zoveel waar wij geen weet van hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het ingefluisterd klinken; de toon, de woordkeuze. Ik vind het niet 'des Zoë". Jij mag dat uiteraard wel vinden.
Het is een facing die eraf is gekomen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:33 schreef Silves het volgende:
Erik erg bezuinigd op de tandpasta, hij is trots dat hij 1 jaar ermee doet met 1 tube..oeps zijn voortand is gespleten of afgebroken!!
Lang leven de soldeer bout!
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Babette tegen Zoe, weet je wat voor relatie jullie hebben? Aanstoten, aftrekken.
![]()
Eh.... afstoten, aantrekken
ah net gemistquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Er is een stuk van Erik zijn tand afgebroken, hij laat het zien terwijl hij net een hap tzatziki/yoghurt/prut heeft doorgeslikt
Er bleek een (stuk van de) facing te zijn los gekomen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah net gemist
Wat was er gebeurd?
Voor de fanswow!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Voor de fansWist niet eens waar het over ging en dan krijg je opeens dit gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
i knowquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er gebeurt zoveel waar wij geen weet van hebben
Yoghurt met kikkerwerwtenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ben wel benieuwd wat het nou preciers was..
ja een beetje tin en zijn soldeerbout ,,,mss 50% dat het lukt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een facing die eraf is gekomen.
Sas heeft inmiddels ook een aardig kleurtje.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
Bern weer "betrapt " in de koplampen van SeikSas.. Bern deed weer iets .. Haaii roepen en dan heel lang kijken naar een ( vrouwelijke) Oempa alsof 'ie een oude bekende zag... Tsja ParaSas gelijk erop " Dat deed je de vorige keer ook al, moest je niet even bijkletsen? Als je haar kent, ga er naar toe een maak een praatje dan!!"![]()
Kruidjeroermeniets vergaan niet![]()
[ afbeelding ]
awww ze is jaloers...quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
Bern weer "betrapt " in de koplampen van SeikSas.. Bern deed weer iets .. Haaii roepen en dan heel lang kijken naar een ( vrouwelijke) Oempa alsof 'ie een oude bekende zag... Tsja ParaSas gelijk erop " Dat deed je de vorige keer ook al, moest je niet even bijkletsen? Als je haar kent, ga er naar toe een maak een praatje dan!!"![]()
Kruidjeroermeniets vergaan niet![]()
[ afbeelding ]
jeetje..quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er bleek een (stuk van de) facing te zijn los gekomen.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat vaak naar de Librije of je gaat het nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:30 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Babette is het niet op smaak, er moet iets van peterselie of zo in, aldus de keukenprinses.
Ze weet Berns "rondneukverleden" inmiddels, die is een wekenlange "On Non Speaking Terms" geweest met die vieze vuile huichelaar dat vriendje die ze dacht te kennen...quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww ze is jaloers...
Bern lacht nog wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat moet je anders doen daar als de zon schijnt.. binnen zitten griepen over allerhande paranoia dingetjes?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sas heeft inmiddels ook een aardig kleurtje.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Wanda gaat samenwonen met WesleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gooi effe een balletje over het hek
Wanda gaat samenwonen met WesleyOjee, en Jasper maar hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanda gaat samenwonen met Wesleyik kan me Wesley gewoon niet herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:39 schreef Hoempah het volgende:
ik wil een snoepje!
[ afbeelding ]Zegt juist degene die chagrijnig wordt als er langdurig geen bier in de loods isSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is niet wat ik bedoelde, maar Sas kleurt niet zo makkelijk zei ze, maar uiteindelijk toch wel blijkt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen daar als de zon schijnt.. binnen zitten griepen over allerhande paranoia dingetjes?
Mss dat het hem wel ingefluisterd gaat wordenquote:
Ik ook niet, die was er na twee weken al uit en toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kan me Wesley gewoon niet herinneren
Wanda gaat samenwonen met Wesleyklinkt niet echt als samenwonen als setje, maar eerder huisgenoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet in hoeverre dit een nieuwe relatie is. Samenwonen is niet hetzelfde als ook een relatie hebben. Kan zijn dat ze een woning delen of iets.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss dat het hem wel ingefluisterd gaat worden
Maar vast en zeker dat we dat dan aan hem zullen merken
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:39 schreef Hoempah het volgende:
ik wil een snoepje!
[ afbeelding ]Over hypocriet gesprokenSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja duh, ik probeer de boel een beetje up te spicenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
klinkt niet echt als samenwonen als setje, maar eerder huisgenoten.
Ohhja, ze was duidelijk behoorlijk geïrriteerd ja.. en Boer Bern lacht met kiespijnquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde, maar Sas kleurt niet zo makkelijk zei ze, maar uiteindelijk toch wel blijkt.
Een freerunner die zich liet opsluiten in een loodsquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh f*ck die Wesley ook nogquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat het geen relatie is hoor... gewoon huisgenotenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh f*ck die Wesley ook nog![]()
Dat wordt een dubbele klap voor Jasper
Oja, dat kan ook nogquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat het geen relatie is hoor... gewoon huisgenoten
Als hij tegenspraak krijgt zoals gisteren, gaat hij als een klein kind drammen , gisteren proberen Babs jaloers te krijgen om een dag met Mirthe te hangen en doenquote:
Maar met die worst chalenge hebben ze toch zakken met snoep gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt juist degene die chagrijnig wordt als er langdurig geen bier in de loods is
Een prima joch voor zover ik dat kon beoordelenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:48 schreef freaky40 het volgende:
Wesley was wel ok, maar hij kwam pas los toen hij besloten had te vertrekken. Jammer.
En niet zo,n klein beetje, maar de hebbers willen nog meer, omdat ooit is gezegd door die meid met die blubberreet, we willen ook iets hebben..de schuld blijft staan schijnt..quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Maar met die worst chalenge hebben ze toch zakken met snoep gehad.
Erg daar he, ook Babette en Jeff gaan steigeren als er geen bier is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:45 schreef Judiwi het volgende:
Jasper lijkt wel een alcoholist dat hij niet zonder wodka of wishkey kan.
Om daarna weer al zittend fatburners te nemenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:55 schreef Silves het volgende:
En zooi maar volhouden dat ze niet veel snoept ..die duwt me steeds een portie snoep in die smoel..
Ze zat in een spel dus in die zin deed ze wat iedereen deed : roddelen, mensen uitlachen , kleffen, praten, organiseren zeuren, vloeken ,schelden ,stoken, zuipen, sjansen en soms plezier maken met haar Tokkie chickiesquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda was met name een gedrocht zodra ze in K3 zat want tijdens individuele gesprekken viel ze me juist mee
Als bepaalde type vrouwen onderling gaan 'roddelen' dan gaat het vaak een hele verkeerde richting opquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zat in een spel dus in die zin deed wat iedereen deed : roddelen, mensen uitlachen , kleffen, praten, organiseren zeuren, vloeken ,schelden ,stoken, zuipen, sjansen en soms plezier maken met haar Tokkie chickies
Zeker ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:03 schreef Kakadylo het volgende:
Dan luister ik toch veel liever naar Babs, Jeff en Wendy die even alle bewoners langsgaan op een zakelijke jolige manier
quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die gaat vast vertellen dat met tube tandpasta je echt geen 8 maanden kan doen.
Nu wel genoeg van Erik gezien met zn voortanden ...quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Bern heeft iets opgewarmd in de oven en geeft ook aan Erik.
Geen idee wat maar het smaakt zo te zien
[ afbeelding ]
Spoiler aubquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Bern heeft iets opgewarmd in de oven en geeft ook aan Erik.
Geen idee wat maar het smaakt zo te zien
[ afbeelding ]
8 maanden, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die gaat vast vertellen dat met tube tandpasta je echt geen 8 maanden kan doen.
Als ik Erik zie eten ga ik vanzelf associëren naar allerlei ranzige beelden die nog in mijn hersenen ronddwalenquote:
Dat vraagt Guinness zich ook af jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 maanden, hoe krijg je dat voor elkaar?
Als ze nog oude contacten hebben denk ik zomaar dat dit wel eens het geval kan zijn, al was die man al behoorlijk op leeftijd. Enge slager.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:11 schreef xsaskiax het volgende:
Die ambulante tandarts...... zou het dezelfde zijn als die in Utopia kwam???????
ieuwwwww enge man
Dat begrijp ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als ik Erik zie eten ga ik vanzelf associëren naar allerlei ranzige beelden die nog in mijn hersenen ronddwalen
Dit zijn de oude pannenkoeken, die moesten op van Janet, anders gingen ze vandaag de emmer in..quote:
Klopt maar niemand die zo slim is, daarp te komen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben het maar over 150 euro voor snoep... het kan zijn dat ik het gemist heb, maar is het niet logisch om het door het aantal destijds aanwezige 'snoepers' te delen en dat bedrag aan de nu nog aanwezige 'snoepers' te geven?? Er is constant zoveel ophef over en intussen zijn er al heel wat 'snoepers' naar huis........ denk ik
Bern mag geen hai zeggen tegen een andere vrouw maar zij wel zoenen met Zoe en hele dagen met Jasper (nu geloof ik wat minder), wat ook bijna op zoenen uit leek te draaien in de slpkmr. Ben benieuwd hoe Bern daar reageert als hij de beelden terugziet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, ze was duidelijk behoorlijk geïrriteerd ja.. en Boer Bern lacht met kiespijn
Eunice en Jappie gaan samenwonenquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Ebinas het volgende:
Geen idee wat ze hiermee van plan zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Voorraadcheck van Erik
Hij pakte ook even de spullen erbij (te laat met een cap)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja,quote:
De obstakel run?quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maf!quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja,
Maar ik denk van al zijn dingetjes.
Hij heeft natuurlijk ook nog een behoorlijk voorraadje aan zakgeld.
Dus denk dat hij zo alles bijhoudt en kan laten zien indien nodig
Huisje voor Janet, kan ze op stok.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ligt niet aan Marciano, het is wat ze hem gegeven hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
De cabana is te hoog
Janet gaat zich er ook maar mee bemoeien
Ik denk dat Janet handiger is met dit soort dingen dan Marcianoquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Marciano, het is wat ze hem gegeven hebben
En los daarvan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Janet handiger is met dit soort dingen dan Marciano
quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En los daarvan.
Als het te hoog is....het is hout....hij staat nu te zagen....
Wtf geef je dan febo de schuld?
Tiano heeft een bouwbedrijf gehadquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Janet handiger is met dit soort dingen dan Marciano
is het soms failliet gegaan???? (zomaar een vraagje natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft een bouwbedrijf gehad![]()
Gehad jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft een bouwbedrijf gehad![]()
Voor zijn hart probleemquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is het soms failliet gegaan???? (zomaar een vraagje natuurlijk)
"Ik zal een mail sturen als ik die daar mag plaatsen"quote:
* vraag wel aan Zoë of ik haar wimpers mag lenenquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan ook wel weer.
Als ie vieze dingen doet zal ik hem onder een spoiler doen![]()
De rest moet je maar even door je wimpers kijken
Die was er als de kippen bijquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:45 schreef Hoempah het volgende:
De snoeperts mogen komen bestellen.
[ afbeelding ]
Cola is snoep.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:49 schreef Silves het volgende:
2x zoutsticks, 2x cola, 2x speculaas, 3x muslirepen...Erik zijn bestelling.
Stukje net van icequote:
Juistquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:54 schreef Limbus het volgende:
Ze heeft niet voor niks gisteren 2 uur achter gezeten, ze hebben het haar waarschijnlijk 5 keer moeten uitleggen
Terwijl die tabak 25 euro pp ofzo en ondertussen alweer drie- of viermaal herhaaldquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:36 schreef Judiwi het volgende:
Snoepers waren met 15
Nu nog met 11 is dus 110 euro.
Tien euro per persoon.
Snap ik, maar, luister repeatquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:54 schreef Limbus het volgende:
Ze heeft niet voor niks gisteren 2 uur achter gezeten, ze hebben het haar waarschijnlijk 5 keer moeten uitleggen
Zo krom als een hoepel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl die tabak 25 euro pp ofzo en ondertussen alweer drie- of viermaal herhaald
Isaac tegen Jasper over het scriptje van Zoequote:Op donderdag 18 mei 2023 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stukje net van ice
Is maar 2 zinnen
Maar geeft dus precies weer wat er hier al werd gesuggereerd
Het hele gedoe over snoep is dus scriptje van de FEBO
En zoe is natuurlijk de perfecte manager om dit mee uit te voeren
quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac tegen Jasper over het scriptje van Zoe
Kort filmpje: https://streamable.com/x8bowi
Rokers zijn verslaafd, de snoepers niet. Snoepers hoeven toch niet voor iedere sigaret met een snoepje gecompenseerd te worden.quote:
Eigenlijk zou je die tien mensen ook een budget van 25 moeten geven want op maandbasis kom je daar qua huishoudpot wel uit. Vervolgens heb je dus de keuze om te gaan roken of om er weer andere 'verslavingen' mee te kunnen voorzien. Sowieso gaan ze daar best conservatief te werk want er is eigenlijk een heleboel wat je kunt verzinnen als je een beetje buiten de lijntjes denkt. En al helemaal als die groep kleiner wordt. Er is best veel mogelijk als je de koppen dus eens bij mekaar steekt.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Suiker is ook een verslavingquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Rokers zijn verslaafd, de snoepers niet. Snoepers hoeven toch niet voor iedere sigaret met een snoepje gecompenseerd te worden.
Het klopt sowieso nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je die tien mensen ook een budget van 25 moeten geven want op maandbasis kom je daar qua huishoudpot wel uit. Vervolgens heb je dus de keuze om te gaan roken of om er weer andere 'verslavingen' mee te kunnen voorzien. Sowieso gaan ze daar best conservatief te werk want er is eigenlijk een heleboel wat je kunt verzinnen als je een beetje buiten de lijntjes denkt. En al helemaal als die groep kleiner wordt. Er is best veel mogelijk als je de koppen dus eens bij mekaar steekt.
4 schepjes in de koffie of thee is daar standaard.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Suiker is ook een verslaving
Er gaan daar echt kilo’s suiker doorheen
In zo'n setting zou ik wel gecompenseerd willen worden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Rokers zijn verslaafd, de snoepers niet. Snoepers hoeven toch niet voor iedere sigaret met een snoepje gecompenseerd te worden.
Geen snickers?quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:49 schreef Silves het volgende:
2x zoutsticks, 2x cola, 2x speculaas, 3x muslirepen...Erik zijn bestelling.
Zeker.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je die tien mensen ook een budget van 25 moeten geven want op maandbasis kom je daar qua huishoudpot wel uit. Vervolgens heb je dus de keuze om te gaan roken of om er weer andere 'verslavingen' mee te kunnen voorzien. Sowieso gaan ze daar best conservatief te werk want er is eigenlijk een heleboel wat je kunt verzinnen als je een beetje buiten de lijntjes denkt. En al helemaal als die groep kleiner wordt. Er is best veel mogelijk als je de koppen dus eens bij mekaar steekt.
Thnx Hij zegt dus niet dat ze een scriptje heeft, hij vraagt of ze weer een scriptje heeftquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, Marciano kan eigenlijk niets zeggen. Die afspraak werd in zijn maand gemaakt (januari!) op initiatief van (zijn) Kim W. Ook werd in Marciano's maand, in vergelijking met de maanden erna, het meeste binnen gehaald met verdienopdrachten. Hij heeft net zo min als de managers na hem en om dezelfde redenen die snoepers niet afgelost. En nu staat hij te drammen.. Een man van zijn woord .. ?quote:
Worden huisgenoten dus niet in 1 bed…..denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Gooi effe een balletje over het hek
zei hij dat echt?quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stukje net van ice
Is maar 2 zinnen
Maar geeft dus precies weer wat er hier al werd gesuggereerd
Het hele gedoe over snoep is dus scriptje van de FEBO
En zoe is natuurlijk de perfecte manager om dit mee uit te voeren
Is verbaas me ook altijd over het zout gebruik daarquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Suiker is ook een verslaving
Er gaan daar echt kilo’s suiker doorheen
beetje zoals in t echte leven bij de gemiddelde nl'er dus?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:11 schreef Ebinas het volgende:
Echt gezond is het daar niet.
Gelukkig is het maar een jaar max.
Roken
Te veel suikers
Te veel zout
Te veel vet
Weinig groenvoer (hoewel dat de laatste tijd steeds beter lijkt)
Weinig fruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |