abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209193498

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:02:02 #2
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_209193510
Ik denk een hele saaie dag
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_209193514
Als je gisteren de hoeveelheid snoep zag die Zoë, Rupert en vooral Imadiddin wegwerkten... ongelooflijk dat ze geen kramp in hun maag of zo gekregen hebben....
Het was trouwens echt ergerlijk om te zien hoe er op het kantoor uitgezocht en verdeeld werd.
Laat niemand meer zeggen dat Zoë zo eerlijk is... pfffff
pi_209193521
quote:
99s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Een eliminatie zou zo heerlijk zijn: wie viert Hemelvaart lekker thuis??? ;)
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:03:51 #5
421867 greysbones
pi_209193524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:03 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Een eliminatie zou zo heerlijk zijn: wie viert Hemelvaart lekker thuis??? ;)
Ik zeg
Gaat niet gebeuren
Op dergelijke dagen doet de FEBO meestal niks
pi_209193534
quote:
99s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zeg
Gaat niet gebeuren
Op dergelijke dagen doet de FEBO meestal niks
Dat is ook zo :( maar ja, je mag hopen he ;)
pi_209193536
Toch denkt Isaac dat hij de King van de loods is hoor.. dat is echt aan heel zijn gedrag te zien. Nu zie ik hem weer thee zetten maar hij neemt altijd een nieuw theezakje. Je ziet hem echt nooit een gebruikt zakje in zijn mok doen. Dit is echt al tijden dat hij dat doet.. iedereen staat een uur te soppen met zo’n zakje omdat er bijna niets meer uitkomt maar hij niet, hij pakt gewoon weer een nieuw zakje.

Zo dat moest ik ff kwijt :@

Goedemorgen c_/
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209193548
quote:
99s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht ook niet veel van vandaag..
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:06:27 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209193555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIjn ze dat niet allemaal
Zeker de Babs groep is daar veel mee bezig. Met name Babs en Marciano, Isaac niet vergeten.
Ze zitten natuurlijk ook in het spel dus is het ook niet zo raar dat ze er mee bezig zijn.
Ze zijn er allemaal mee bezig , niet een uitgezonderd .
Dus niet alleen het zogenaamde 'valse' groepje, (Ice, Bep en Marciano)
maar die andere groep is net zo erg.
Ze hebben allemaal hun leuke en minder leuke kanten.
En idd ...het is een spel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209193578
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Toch denkt Isaac dat hij de King van de loods is hoor.. dat is echt aan heel zijn gedrag te zien. Nu zie ik hem weer thee zetten maar hij neemt altijd een nieuw theezakje. Je ziet hem echt nooit een gebruikt zakje in zijn mok doen. Dit is echt al tijden dat hij dat doet.. iedereen staat een uur te soppen met zo’n zakje omdat er bijna niets meer uitkomt maar hij niet, hij pakt gewoon weer een nieuw zakje.

Zo dat moest ik ff kwijt :@

Goedemorgen c_/
Geef hem groot gelijk, meestal als eerste wakker en hij drinkt niet. Laat hem lekker genieten van een vers bakkie. :Y
pi_209193581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
Als je gisteren de hoeveelheid snoep zag die Zoë, Rupert en vooral Imadiddin wegwerkten... ongelooflijk dat ze geen kramp in hun maag of zo gekregen hebben....
Het was trouwens echt ergerlijk om te zien hoe er op het kantoor uitgezocht en verdeeld werd.
Ik vind heel veel van Zoë en daar zit eigenlijks niets positiefs aan maar ik vind wel dat ze samen met Wendy tot nu toe wel het eerlijkste is met het geld en spullen. Ze heeft dan nu wel met het verdelen van het snoep haar zak met dingen gevuld met wat Isaac lekker vindt en dat is niet netjes tegenover de rest maar dat was het dan wel. Als je ziet wat alle andere managers achterover hebben gedrukt en wat er op kantoor allemaal stiekem is gegeten en gedronken dan valt dit reuze mee.
pi_209193582
Vindt Mirthe zo dom overkomen.
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:11:19 #13
421867 greysbones
pi_209193590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Dat is ook zo :( maar ja, je mag hopen he ;)
Zeker :D
pi_209193597
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Judiwi het volgende:

[..]
Geef hem groot gelijk, meestal als eerste wakker en hij drinkt niet. Laat hem lekker genieten van een vers bakkie. :Y
Ik zie dat toch anders..
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:12:55 #15
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_209193608
Goedemorgen, hier was om gevraagd .... c_/

Moraima en Jeffrey in de hottub deel 1 - 17 mei 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_209193612
Mirthe vindt Isaac lief :')
pi_209193613
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik vind heel veel van Zoë en daar zit eigenlijks niets positiefs aan maar ik vind wel dat ze samen met Wendy tot nu toe wel het eerlijkste is met het geld en spullen. Ze heeft dan nu wel met het verdelen van het snoep haar zak met dingen gevuld met wat Isaac lekker vindt en dat is niet netjes tegenover de rest maar dat was het dan wel. Als je ziet wat alle andere managers achterover hebben gedrukt en wat er op kantoor allemaal stiekem is gegeten en gedronken dan valt dit reuze mee.
Als je gaat vergelijken, en zeker in geldwaarde e.d. dan valt het reuze mee.
Het was alleen zo ergerlijk hoe ze zich gisteren daar volstouwden, het ging maar door (en ik verbaasde me eigenlijk het meeste over Imadiddin, die bleef vreten) en hun zakken konden bijna niet dicht (het was een heel zichtbaar en opvallend verschil dat er gemaakt werd).
Ja zeker Rupert had er een handje van om heel veel voor zichzelf te bestellen zonder dat de rest dat wist.
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 10:15:27 #18
184769 crew  Deisyy
pi_209193628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
En Babette liet even zien dat daar een graaicultuur heerst :D

cap van Flow3r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209193639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En Babette liet even zien dat daar een graaicultuur heerst :D

[ afbeelding ]

cap van Flow3r
sjeee dat heb ik niet bewust gezien... ze zijn verdorie nog erger dan kleine kinderen en je ziet dat niemand er iets van zegt
pi_209193649
Als je Jeffrey met dat 'Einsteinkapsel' ziet zitten.... ik zit het dan af te knippen tot de donkere rand... zou hem volgens mij veel beter staan ;)
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:20:08 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209193664
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
sjeee dat heb ik niet bewust gezien... ze zijn verdorie nog erger dan kleine kinderen en je ziet dat niemand er iets van zegt
Ze hebben snoep en konden niet wachten.
Denk dat iedereen genoeg heeft gekregen, en de zakjes zijn opnieuw gevuld om meer diversiteit te krijgen in die zakjes.
pi_209193676
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ze hebben snoep en konden niet wachten.
Denk dat iedereen genoeg heeft gekregen, en de zakjes zijn opnieuw gevuld om meer diversiteit te krijgen in die zakjes.
zo was het niet helemaal. Het snoep is eerst uitgezocht, de dingen die ze zelf het lekkerste vonden zijn eruit gehaald, met de rest zijn de zakjes voor de anderen gevuld. Er is een grote bak achter gebleven op het kantoor , met de lekkerste dingen, want dat is zo gezel......En daar zitten ze op deze cap uit te vreten.
  donderdag 18 mei 2023 @ 10:24:25 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209193699
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:

[..]
zo was het niet helemaal. Het snoep is eerst uitgezocht, de dingen die ze zelf het lekkerste vonden zijn eruit gehaald, met de rest zijn de zakjes voor de anderen gevuld. Er is een grote bak achter gebleven op het kantoor , met de lekkerste dingen, want dat is zo gezel......En daar zitten ze op deze cap uit te vreten.
Met die smarties deden ze dat ook, er bleef een bak achter in de manager kamer, en konden bezoekers wat snoepen tijdens hun bezoek.
pi_209193701
quote:

[..]
Zoë had een pot met snoep bij de ingang van het kantoor gezet, voor 'bezoekers', maar een uurtje later stond ze er zelf achter elkaar uit te eten (of ze nog niet genoeg had aan haar volle snoepzak)
pi_209193704
quote:

[..]
:Y Tijdens het delen waren de monden ook geen moment leeg..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')