Ik zegquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een eliminatie zou zo heerlijk zijn: wie viert Hemelvaart lekker thuis???
Dat is ook zoquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg
Gaat niet gebeuren
Op dergelijke dagen doet de FEBO meestal niks
Ik verwacht ook niet veel van vandaag..quote:
Ze zijn er allemaal mee bezig , niet een uitgezonderd .quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ze dat niet allemaal
Zeker de Babs groep is daar veel mee bezig. Met name Babs en Marciano, Isaac niet vergeten.
Ze zitten natuurlijk ook in het spel dus is het ook niet zo raar dat ze er mee bezig zijn.
Geef hem groot gelijk, meestal als eerste wakker en hij drinkt niet. Laat hem lekker genieten van een vers bakkie.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Toch denkt Isaac dat hij de King van de loods is hoor.. dat is echt aan heel zijn gedrag te zien. Nu zie ik hem weer thee zetten maar hij neemt altijd een nieuw theezakje. Je ziet hem echt nooit een gebruikt zakje in zijn mok doen. Dit is echt al tijden dat hij dat doet.. iedereen staat een uur te soppen met zo’n zakje omdat er bijna niets meer uitkomt maar hij niet, hij pakt gewoon weer een nieuw zakje.
Zo dat moest ik ff kwijt![]()
Goedemorgen
Ik vind heel veel van Zoë en daar zit eigenlijks niets positiefs aan maar ik vind wel dat ze samen met Wendy tot nu toe wel het eerlijkste is met het geld en spullen. Ze heeft dan nu wel met het verdelen van het snoep haar zak met dingen gevuld met wat Isaac lekker vindt en dat is niet netjes tegenover de rest maar dat was het dan wel. Als je ziet wat alle andere managers achterover hebben gedrukt en wat er op kantoor allemaal stiekem is gegeten en gedronken dan valt dit reuze mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
Als je gisteren de hoeveelheid snoep zag die Zoë, Rupert en vooral Imadiddin wegwerkten... ongelooflijk dat ze geen kramp in hun maag of zo gekregen hebben....
Het was trouwens echt ergerlijk om te zien hoe er op het kantoor uitgezocht en verdeeld werd.
Laat niemand meer zeggen dat Zoë zo eerlijk is... pfffff
Zekerquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zomaar ja, je mag hopen he
Ik zie dat toch anders..quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk, meestal als eerste wakker en hij drinkt niet. Laat hem lekker genieten van een vers bakkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je gaat vergelijken, en zeker in geldwaarde e.d. dan valt het reuze mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind heel veel van Zoë en daar zit eigenlijks niets positiefs aan maar ik vind wel dat ze samen met Wendy tot nu toe wel het eerlijkste is met het geld en spullen. Ze heeft dan nu wel met het verdelen van het snoep haar zak met dingen gevuld met wat Isaac lekker vindt en dat is niet netjes tegenover de rest maar dat was het dan wel. Als je ziet wat alle andere managers achterover hebben gedrukt en wat er op kantoor allemaal stiekem is gegeten en gedronken dan valt dit reuze mee.
En Babette liet even zien dat daar een graaicultuur heerstquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
Als je gisteren de hoeveelheid snoep zag die Zoë, Rupert en vooral Imadiddin wegwerkten... ongelooflijk dat ze geen kramp in hun maag of zo gekregen hebben....
Het was trouwens echt ergerlijk om te zien hoe er op het kantoor uitgezocht en verdeeld werd.
Laat niemand meer zeggen dat Zoë zo eerlijk is... pfffff
sjeee dat heb ik niet bewust gezien... ze zijn verdorie nog erger dan kleine kinderen en je ziet dat niemand er iets van zegtquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Babette liet even zien dat daar een graaicultuur heerst
[ afbeelding ]
cap van Flow3r
Ze hebben snoep en konden niet wachten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sjeee dat heb ik niet bewust gezien... ze zijn verdorie nog erger dan kleine kinderen en je ziet dat niemand er iets van zegt
zo was het niet helemaal. Het snoep is eerst uitgezocht, de dingen die ze zelf het lekkerste vonden zijn eruit gehaald, met de rest zijn de zakjes voor de anderen gevuld. Er is een grote bak achter gebleven op het kantoor , met de lekkerste dingen, want dat is zo gezel......En daar zitten ze op deze cap uit te vreten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben snoep en konden niet wachten.
Denk dat iedereen genoeg heeft gekregen, en de zakjes zijn opnieuw gevuld om meer diversiteit te krijgen in die zakjes.
Met die smarties deden ze dat ook, er bleef een bak achter in de manager kamer, en konden bezoekers wat snoepen tijdens hun bezoek.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zo was het niet helemaal. Het snoep is eerst uitgezocht, de dingen die ze zelf het lekkerste vonden zijn eruit gehaald, met de rest zijn de zakjes voor de anderen gevuld. Er is een grote bak achter gebleven op het kantoor , met de lekkerste dingen, want dat is zo gezel......En daar zitten ze op deze cap uit te vreten.
Zoë had een pot met snoep bij de ingang van het kantoor gezet, voor 'bezoekers', maar een uurtje later stond ze er zelf achter elkaar uit te eten (of ze nog niet genoeg had aan haar volle snoepzak)quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zo was het niet helemaal. Het snoep is eerst uitgezocht, de dingen die ze zelf het lekkerste vonden zijn eruit gehaald, met de rest zijn de zakjes voor de anderen gevuld. Er is een grote bak achter gebleven op het kantoor , met de lekkerste dingen, want dat is zo gezel......En daar zitten ze op deze cap uit te vreten.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |