kwart seconde op zn minst jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Lol, in de Normaal FB groep:
Even voor de duidelijkheid, als ik morgen een beker op het veld gooi, wordt het concert dan tijdelijk gestaakt?
Kapsalonquote:
In je wangquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Wat een tof nieuws @:Lonaa![]()
Klinkt als iets dat helemaal past!
En matig @:yinu![]()
Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op![]()
Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.
Nu hopen dat ik niet teveel last krijg van die kuur…
Oh joh wat zal je geschrokken zijn. Zo'n enorm beest ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op![]()
Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.
Hier N=1 van diverse flora die door een AB kuur van de kattenbeet wel van slag raaktenquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In je wang
De kuur die ik afgelopen januari kreeg na doggo in bovenbeen, viel enorm mee. Geen last van gehad qua bijwerkingen. Dus dat wens ik je ook toe
Fijn van geen frustratiequote:Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Verder had ik een goede avond. * Tele6 dit keer niet gefrustreerd is
Leuk hoor dat hele dating gebeuren.
(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
Bumble chatquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:
(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
Hondenbeet-in-je-wang-boksquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horenquote:Op donderdag 18 mei 2023 06:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je denkt "oh the special training van Hemelvaartsdag is pas om 9:45, dan kan de wekker om 8:00 ipv 7:00!"
En dan om kwart over 6 wakker worden.
Oh ja top.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horen
Madam heeft de buik vol en ligt nu naast me te knorren.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja top.
Abby doet meestal haar "let me sing you the song of my people" vroeg in de ochtend, maar keek me nu aan met een 'wtf is dit dan, je bent te vroeg"-blik.
Is nu wel aan het krijsen, natuurlijk.
Ik rolde net maar naar poes op de verste hoek om even op te dringen, omdat ze de laatste weken weigert gewoon naast mn hoofd te komen liggen. Werd me niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 18 mei 2023 07:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep heerlijk. Zelfs ononderbroken. Ik appte 'poes plz' naar beneden en nu zit er een heel content Hansje naast mijn kussen te wiebelkonten.
Vandaag tuinieren en barbecueën. Gaat fijn worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Oeps. Dat kan zo gęnant aflopenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier
En verder was ik even vergeten dat, als je je telefoon via Bluetooth koppelt aan een luidspreker, de groep niet alleen hoort wat ze moesten horen, maar ook meegenieten als je na afloop zelf snel een clipje wil kijken. Was onschuldig genoeg, maar vooral erg HARD als je het niet via speaker verwacht
Hier liggen de poezen standaard op/om mijn bedgenoot en ik eenzaam op mijn kantquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik rolde net maar naar poes op de verste hoek om even op te dringen, omdat ze de laatste weken weigert gewoon naast mn hoofd te komen liggen. Werd me niet in dank afgenomen
Hier zijn ze op dit moment eerlijk verdeeldquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:39 schreef yinu het volgende:
[..]
Hier liggen de poezen standaard op/om mijn bedgenoot en ik eenzaam op mijn kant
Ieuwquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:39 schreef Lonaa het volgende:
*mopper.
Een flesje Geuze bier in de trapkast heeft zichzelf genoeg ontdaan van de kurk om te lekken. Vieze gore schimmel op het beton. Top wel.
Ik heb er nu Pink Stuff opgespoten en geboend. Als dat droog is doe ik bleek. Tegelijk leek me uh potentieel een gevaarlijke cocktailquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
IeuwWibra heeft een heel goede schimmelreiniger van Dasty
![]()
Ik heb bijna de hele dag een workshop van 1 van de bekendste sambaspelers uit Rio
quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:52 schreef Morgane89 het volgende:
Dank je! Ik zie gelijk die kerel van Bassie en Adriaan voor me die ontploft de trap op komt
Ondankbare krengen zijn het als ze ineens een zelfstandige fase hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik rolde net maar naar poes op de verste hoek om even op te dringen, omdat ze de laatste weken weigert gewoon naast mn hoofd te komen liggen. Werd me niet in dank afgenomen
Fijn dat het lijkt mee te vallen. Het is natuurlijk een beetje het risico van je vak maar toch.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Elin![]()
Veel plezier @:Lonaa !
Wang is niet dik zo ver ik kan voelen![]()
De schrik viel eigenlijk mee. Ik was daarna wel een beetje terughoudender merkte ik, maar het gebeurde snel en de hond liet ook weer gelijk los, dus echt heel zeer deed het niet. Maar goed, had wel vervelend kunnen aflopen zo in het gezicht.
Ik sta op amox/clavulaanzuur. wel netjes bij de apotheek gehaald want als ik de versie geregistreerd voor honden had gepakt, dan was ik bij een allergische reactie de klos geweest![]()
(Tabletten zijn qua werkzame bestanddelen hetzelfde. Hoewel die voor de hond leversmaak bevatten , dus ik stond al niet echt te springen)
Dat kan ik me voorstellen, plassende kat op bed, brrrrquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier aan het werk sinds 8:00 uur, wel vanuit huis. De katten zijn bij ons verbannen uit de slaapkamer nadat eentje op het vorige bed ging plassen, ook rustig als je er gewoon bij bent en dat risico willen we met het nieuwe bed en de nieuwe matrassen niet lopen
Queer Eye is weer lekker hčquote:Op donderdag 18 mei 2023 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ff lekker wakker worden met een ontbijtje in bed en een potje Queer Eye janken.
Nee, enkel op acht plaatjes multiplex. Ben op de helft want spuitbus is leeg. Zo eerst richting Lochem.quote:
Merk wel dat mn geduld voor de ongewassen straight guy(s) op begint te raken. Ik ga lekkerder op de afleveringen met een ander type hero.quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Queer Eye is weer lekker hč
Moet bekennen dat een mooie Nel in de zon op een terras ook best top is.
Laat je dan ook die la open staan?quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens ontdekte ik dat er een muis in mijn voorraadla actief was geweestVerpakkingen aangevreten, rotzooi (uit verpakkingen en uit muis) overal
Vannacht maar eens wat katten in de woonkamer achterlaten
Ik vond dat frathouse wel leuk. Verder kwam ik nog niet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Merk wel dat mn geduld voor de ongewassen straight guy(s) op begint te raken. Ik ga lekkerder op de afleveringen met een ander type hero.
O nee die maakte me kwaad als een malle juist. Die neckbeards en die kattenbak. Nee mensen, nee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond dat frathouse wel leuk. Verder kwam ik nog niet.
Wij waren wandelen in de achtertuin van @:Blues. Zo mooiNu nog even koffie bij het strand.
Wtf is een neckbeard ?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O nee die maakte me kwaad als een malle juist. Die neckbeards en die kattenbak. Nee mensen, nee.
Nee maar die is open van achter dus ik denk dat ze via onderkant keuken binnen komen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laat je dan ook die la open staan?
Pfff druk bezig de inhoud van de kledingkast te wisselen van zomer naar winter. Ik heb dus echt 6 miljoen zwarte broekenDie ga ik voorlopig maar niet maken.
Nee zo'n compleet niet gecultiveerde bende gezichts(en dus nek) haar. Als je je gezichtshaar laat groeien, geef het dan een beetje liefde en aandacht.quote:
Zwaar leven.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:52 schreef borisz het volgende:
Persoon op het spoor....
Huidige trein waar ik nu in zit en wordt teruggestuurd naar Holland Spoor. 😶
Nou ja terrasje pakken maar.
Tele ik hou van je, maar je bent kreekreequote:Op donderdag 18 mei 2023 16:44 schreef Tele6 het volgende:
45 km gewandeld. Nu in de trein naar huis. Helemaal klaar.
Ik noteerde er slechts 28. Maar ja jij bent aan het trainen voor de vierdaagse 😋quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:44 schreef Tele6 het volgende:
45 km gewandeld. Nu in de trein naar huis. Helemaal klaar.
Gewoon drukke terrassen ergens of is er eoa bevrijdingsfestival of zo aan de gang?quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:53 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets. Slalommend tussen de dronkenlappen door. De bolderkar is door zowel de mannen als de vrouwen ingeruild voor een fiets. Kun je sneller van zuipplek naar de volgende.
Eten was bij de plaatselijke vreetschuur. Geen zin om zelf iets te maken.
Op Hemelvaartsdag is het daar vaderdag en dat betekent dat mannen er met een bolderkar met bier op uit gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon drukke terrassen ergens of is er eoa bevrijdingsfestival of zo aan de gang?
En waar is "daar" precies? Ik mis wat elementaire kennis denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Op Hemelvaartsdag is het daar vaderdag en dat betekent dat mannen er met een bolderkar met bier op uit gaan.
Duitsland, daar waar z woont.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar is "daar" precies? Ik mis wat elementaire kennis denk ik
quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Op Hemelvaartsdag is het daar vaderdag en dat betekent dat mannen er met een bolderkar met bier op uit gaan.
Ik ben economische vluchteling. Net als Jan_Onderwater. Ik woon net over de grens in Duitsland.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar is "daar" precies? Ik mis wat elementaire kennis denk ik
Okee, wist ik niet. Is dat een beetje lucratief daar?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben economische vluchteling. Net als Jan_Onderwater. Ik woon net over de grens in Duitsland.
Als je vergelijkbaar wilt wonen in een vergelijkbaar dorp als Oosterbeek, Velp, Rozendaal, Rheden of de Steeg, ben je denk ik, 2,5-3 keer zoveel kwijt aan een huis. Verdien sinds ik hier ben gaan werken bijna het dubbele, betaal 0,5% bijtelling per maand op de leasebak, en krijg een 2/3 van mijn bruto als netto omdat we in een bijzonder tarief vallen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, wist ik niet. Is dat een beetje lucratief daar?
Het ergste is nog, in juli moet ik er 50 en de dag erna weer 50 en de dag daarna weer 50 en de dag daarna weer 50.quote:
Maar hypotheken doen ze niet aan, je moet meteen betalen toch? Zoiets?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je vergelijkbaar wilt wonen in een vergelijkbaar dorp als Oosterbeek, Velp, Rozendaal, Rheden of de Steeg, ben je denk ik, 2,5-3 keer zoveel kwijt aan een huis.
Ambitieus hoorquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ergste is nog, in juli moet ik er 50 en de dag erna weer 50 en de dag daarna weer 50 en de dag daarna weer 50.
Ik kan me nu niet eens voorstellen dat ik morgen ook maar iets zal willen bewegen, dus er valt nog wat te trainen
nee hoor, hypotheek is geen probleem, rentes waren toen wij afsloten 12 jaar geleden bij 3% en in NL toen het goedkoopste 4,5. Je hebt echter geen HRA.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hypotheken doen ze niet aan, je moet meteen betalen toch? Zoiets?
Eigenlijk voelde ik me na 45 km niet veel kutter dan na 20 km. Op een gegeven moment komen de pijntjes erin maar ze werden niet per se erger na dat punt. Mentaal juist wel oké want je gaat van "wat is dit pijntje, hoop dat het geen blessure wordt" naar "oké alles doet pijn, en dooooor"quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ambitieus hoor![]()
Ik heb na 15 km de pap wel op normaal gesproken. Dan doe ik de rest van de dag niet veel meer. Al moet ik zeggen dat me dat soort afstanden wel steeds makkelijker af gaat (niet dat ik het heel vaak doe hoor).
Had je sandalen met sokken aan?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vandaag onderweg nog aangesproken door een Duitse motorrijder, of de winkels hier open waren of dat het een feestdag was. Ja het is een feestdag, en ja de winkels zijn alsnog open. We stonden naast een winkelstraat waar de terrasjes stampvol zaten dus ik weet niet precies waarom hij het nog nodig vond hiernaar te vragennou ja, ik m'n Duits weer even geoefend. (Zag ik er zo Duits uit in m'n wandeloutfit dat hij me meteen in rap Duits aansprak? of gaat zo iemand ervan uit dat iedereen in NL wel Duits kan?)
Teringquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eigenlijk voelde ik me na 45 km niet veel kutter dan na 20 km. Op een gegeven moment komen de pijntjes erin maar ze werden niet per se erger na dat punt. Mentaal juist wel oké want je gaat van "wat is dit pijntje, hoop dat het geen blessure wordt" naar "oké alles doet pijn, en dooooor"
Haha nee, m'n nieuwe (erg lompe) wandelschoenen. Met hoge sokken zodat de randjes van de sokken niet zouden gaan irriteren. Dus op een schaal van charmant tot sokken-sandalen zat ik wel een eind in de richting van sokken-sandalenquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Had je sandalen met sokken aan?
Je kunt een hypotheek nemen waar je dat zou willen, land maakt niet uit. Zelfde als in Nederland.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hypotheken doen ze niet aan, je moet meteen betalen toch? Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |