abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 21:53:27 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190455
Iedereen geniet!

Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 21:54:02 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190468
De al bestaande OP rijmt op TT. *O*
  woensdag 17 mei 2023 @ 21:58:21 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209190532
JAAAA *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209190644
@yinu het duurde zo’n 6 weken. Kon wel (een beetje) lopen. Maar het duurde eeuwig voordat een echo gemaakt kon worden, ook niet in de wijde omgeving. Op een dinsdag zou ik een echo krijgen en de zaterdag ervoor had ik het idee of mijn knie 10x zo groot was, veel druk veel pijn. Zondagochtend werd ik wakker zonder pijn, kon gewoon rondje om de flat lopen. Toch de echo gedaan, daar zagen ze wat restvocht.
Vorige week was ik erg bang dat ik het weer had in de andere knie, maar de pijn zit op de verkeerde plek. Waarschijnlijk een misstap, of verkeerd omgedraaid in bed, dat geeft bij mij nogal verstrekkende gevolgen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 22:12:49 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190682
Lol, in de Normaal FB groep:
Even voor de duidelijkheid, als ik morgen een beker op het veld gooi, wordt het concert dan tijdelijk gestaakt?

_O-
  woensdag 17 mei 2023 @ 22:13:25 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209190690
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Lol, in de Normaal FB groep:
Even voor de duidelijkheid, als ik morgen een beker op het veld gooi, wordt het concert dan tijdelijk gestaakt?

_O-
kwart seconde op zn minst ja :{w
pi_209190772
Wat een tof nieuws @Lonaa *O*
Klinkt als iets dat helemaal past!

En matig @yinu :{

Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op :+

Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.

Nu hopen dat ik niet teveel last krijg van die kuur…
pi_209190824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is dit voor heerlijk smerigs :D
Kapsalon
Met een pietsje extra knof
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 22:23:51 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190843
https://www.rtvoost.nl/ni(...)in-engbertsdijkvenen

Sjonge jonge, wat zijn we toch goed bezig voor stikstofgevoelige" natuur... :(
pi_209191180
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Wat een tof nieuws @:Lonaa *O*

En matig @:yinu :{

Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op :+

Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.

In je wang :o

De kuur die ik afgelopen januari kreeg na doggo in bovenbeen, viel enorm mee. Geen last van gehad qua bijwerkingen. Dus dat wens ik je ook toe :*
pi_209191193
quote:

Oh joh wat zal je geschrokken zijn. Zo'n enorm beest ook :X :*
pi_209191195
Verder had ik een goede avond. * Tele6 dit keer niet gefrustreerd is 8-)
Leuk hoor dat hele dating gebeuren.

(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
pi_209191204
@sigme hoest met honT ?
pi_209191275
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
In je wang :o

De kuur die ik afgelopen januari kreeg na doggo in bovenbeen, viel enorm mee. Geen last van gehad qua bijwerkingen. Dus dat wens ik je ook toe :*
Hier N=1 van diverse flora die door een AB kuur van de kattenbeet wel van slag raakten :') ;(

Hopelijk valt het voor @Candaasje mee!

En verder was ik even vergeten dat, als je je telefoon via Bluetooth koppelt aan een luidspreker, de groep niet alleen hoort wat ze moesten horen, maar ook meegenieten als je na afloop zelf snel een clipje wil kijken. Was onschuldig genoeg, maar vooral erg HARD als je het niet via speaker verwacht _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209191276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:

(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
Fijn van geen frustratie *O*
pi_209191320
Vanavond ook een half uurtje spontaan de hoofdweg door het dorp van een omleiding voorzien omdat we, á la Beatles, het enige zebrapad nodig hadden om Abbey Road te imiteren. Kwam een lollig filmpje uit, gaat het leuk doen in het theater als achtergrond.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209191327
quote:

Bumble chat
#oud ik weet niet wat t is. :D

Maar idd Hoi ik kijk toch ff verder bye!
Bescherm jezelf :Y
pi_209192334
quote:

Hondenbeet-in-je-wang-boks *O* :+ maar jeetje, dat lijkt me schrikken inderdaa! Hopelijk valt de kuur goed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209192525
Dat je denkt "oh the special training van Hemelvaartsdag is pas om 9:45, dan kan de wekker om 8:00 ipv 7:00!"
En dan om kwart over 6 wakker worden. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209192534
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2023 06:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je denkt "oh the special training van Hemelvaartsdag is pas om 9:45, dan kan de wekker om 8:00 ipv 7:00!"
En dan om kwart over 6 wakker worden. }:|
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horen
pi_209192538
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 06:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horen
Oh ja top.

Abby doet meestal haar "let me sing you the song of my people" vroeg in de ochtend, maar keek me nu aan met een 'wtf is dit dan, je bent te vroeg"-blik.

Is nu wel aan het krijsen, natuurlijk.
pi_209192542
Vandaag wordt wel een toffe dag. Straks eerst workout dus. Murph, heet de workout. Is jaarlijks terugkerend ding. Ik mag van de fysio, aangepast, mee doen. :7

Naar huis, eten, douchen, Dora uitlaten, ijsje eten met vriendinnetje en dan de rest van de dag festival. :7
pi_209192551
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2023 06:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh ja top.

Abby doet meestal haar "let me sing you the song of my people" vroeg in de ochtend, maar keek me nu aan met een 'wtf is dit dan, je bent te vroeg"-blik.

Is nu wel aan het krijsen, natuurlijk.
Madam heeft de buik vol en ligt nu naast me te knorren.
Ik doe vandaag niet veel. De spieren laten merken dat ik gisteren gesport heb.
Daarnaast is het hier op Hemelvaart altijd enorm druk op de fietspaden en de Hommelse Markt (beroemd) heb ik ooit 1x bezocht, nooit meer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2023 @ 07:17:34 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209192626
Zo de laatste 27km van het Waterliniepad *O*
Oom brengt ons straks naar Steurgat en dan de Biesbosch door.

en nog een verlate *O* voor Loon
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209192707
Ik sliep heerlijk. Zelfs ononderbroken. Ik appte 'poes plz' naar beneden en nu zit er een heel content Hansje naast mijn kussen te wiebelkonten.

Vandaag tuinieren en barbecueën. Gaat fijn worden.
Spoilers!
pi_209192856
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 07:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep heerlijk. Zelfs ononderbroken. Ik appte 'poes plz' naar beneden en nu zit er een heel content Hansje naast mijn kussen te wiebelkonten.

Vandaag tuinieren en barbecueën. Gaat fijn worden.
Ik rolde net maar naar poes op de verste hoek om even op te dringen, omdat ze de laatste weken weigert gewoon naast mn hoofd te komen liggen. Werd me niet in dank afgenomen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209192866
@Kaatje1, dat klinkt heel vervelend inderdaad! Ik hoop dat het bij mij meevalt, ik ga vandaag wandelen in de bossen bij Maarn.

Oei, @Candaasje, in je wang! Wat eng. :o
Hopelijk valt het mee met de ab-kuur.
pi_209192882
quote:

*O*

quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier
En verder was ik even vergeten dat, als je je telefoon via Bluetooth koppelt aan een luidspreker, de groep niet alleen hoort wat ze moesten horen, maar ook meegenieten als je na afloop zelf snel een clipje wil kijken. Was onschuldig genoeg, maar vooral erg HARD als je het niet via speaker verwacht _O-
Oeps. Dat kan zo gęnant aflopen :X
pi_209192893
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik rolde net maar naar poes op de verste hoek om even op te dringen, omdat ze de laatste weken weigert gewoon naast mn hoofd te komen liggen. Werd me niet in dank afgenomen :')
Hier liggen de poezen standaard op/om mijn bedgenoot en ik eenzaam op mijn kant :')
pi_209192895
*mopper.

Een flesje Geuze bier in de trapkast heeft zichzelf genoeg ontdaan van de kurk om te lekken. Vieze gore schimmel op het beton. Top wel.
pi_209192922
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:39 schreef yinu het volgende:

[..]
Hier liggen de poezen standaard op/om mijn bedgenoot en ik eenzaam op mijn kant :')
Hier zijn ze op dit moment eerlijk verdeeld :D allebei een kat op ons.

Zometeen maar eens opstaan en klaar maken voor het festival *O* Heel benieuwd of het druk gaat worden, het is maar in een klein dorp.
  donderdag 18 mei 2023 @ 08:43:56 #32
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209192923
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:39 schreef Lonaa het volgende:
*mopper.

Een flesje Geuze bier in de trapkast heeft zichzelf genoeg ontdaan van de kurk om te lekken. Vieze gore schimmel op het beton. Top wel.
Ieuw :X Wibra heeft een heel goede schimmelreiniger van Dasty ^O^

Ik heb bijna de hele dag een workshop van 1 van de bekendste sambaspelers uit Rio O+
pi_209192959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:43 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ieuw :X Wibra heeft een heel goede schimmelreiniger van Dasty ^O^

Ik heb bijna de hele dag een workshop van 1 van de bekendste sambaspelers uit Rio O+
Ik heb er nu Pink Stuff opgespoten en geboend. Als dat droog is doe ik bleek. Tegelijk leek me uh potentieel een gevaarlijke cocktail :')

Veel plezier!
  donderdag 18 mei 2023 @ 08:52:21 #34
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209192969
Dank je! Ik zie gelijk die kerel van Bassie en Adriaan voor me die ontploft de trap op komt :D
pi_209192995
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:52 schreef Morgane89 het volgende:
Dank je! Ik zie gelijk die kerel van Bassie en Adriaan voor me die ontploft de trap op komt :D
:D :D
pi_209193023
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ondankbare krengen zijn het als ze ineens een zelfstandige fase hebben.
Spoilers!
pi_209193287
Elin is echt een stuk aanhankelijker geworden nu Nika er niet meer is. En een heel stuk luidruchtiger

Vrijwel iedere dag ook dit, dan ligt ze op de poef en dan moet ze me aanraken (ze blijft rustig zo een half uur liggen)
pi_209193576
Mogguh!

Elin O+

Veel plezier @Lonaa !

Wang is niet dik zo ver ik kan voelen *O*

De schrik viel eigenlijk mee. Ik was daarna wel een beetje terughoudender merkte ik, maar het gebeurde snel en de hond liet ook weer gelijk los, dus echt heel zeer deed het niet. Maar goed, had wel vervelend kunnen aflopen zo in het gezicht.

Ik sta op amox/clavulaanzuur. wel netjes bij de apotheek gehaald want als ik de versie geregistreerd voor honden had gepakt, dan was ik bij een allergische reactie de klos geweest :+
(Tabletten zijn qua werkzame bestanddelen hetzelfde. Hoewel die voor de hond leversmaak bevatten , dus ik stond al niet echt te springen :P )
pi_209193591
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Elin O+

Veel plezier @:Lonaa !

Wang is niet dik zo ver ik kan voelen *O*

De schrik viel eigenlijk mee. Ik was daarna wel een beetje terughoudender merkte ik, maar het gebeurde snel en de hond liet ook weer gelijk los, dus echt heel zeer deed het niet. Maar goed, had wel vervelend kunnen aflopen zo in het gezicht.

Ik sta op amox/clavulaanzuur. wel netjes bij de apotheek gehaald want als ik de versie geregistreerd voor honden had gepakt, dan was ik bij een allergische reactie de klos geweest :+
(Tabletten zijn qua werkzame bestanddelen hetzelfde. Hoewel die voor de hond leversmaak bevatten , dus ik stond al niet echt te springen :P )
Fijn dat het lijkt mee te vallen. Het is natuurlijk een beetje het risico van je vak maar toch.
Spoilers!
pi_209193805
Hier aan het werk sinds 8:00 uur, wel vanuit huis. De katten zijn bij ons verbannen uit de slaapkamer nadat eentje op het vorige bed ging plassen, ook rustig als je er gewoon bij bent en dat risico willen we met het nieuwe bed en de nieuwe matrassen niet lopen :N
pi_209193822
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier aan het werk sinds 8:00 uur, wel vanuit huis. De katten zijn bij ons verbannen uit de slaapkamer nadat eentje op het vorige bed ging plassen, ook rustig als je er gewoon bij bent en dat risico willen we met het nieuwe bed en de nieuwe matrassen niet lopen :N
Dat kan ik me voorstellen, plassende kat op bed, brrrr
pi_209194097
Mogge!
Half zes ging de schattige hond keten, dus toen maar opgestaan. Om 7u kwam liefste thuis na twee nachten werken en om 9u werd het oppashondje bezorgd.
Nu is nietkrul/metkap naar de buren gevlucht, liggen liefste & krul te slapen en ben ik met twee malloten uit wandelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209194280
Bij het wandelen luister ik naar oude afleveringen van radioprogramma Mangiare!
Hoe CUL :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209194550
Buuvpoes klom de boom in richting vogelhuis waar nestje zit }:|
Ik riep ksssjjttt, sprong hij op de grond, en weer een stuk verder op de groenbak waar een schotel met water staat voor de vogels en met onschuldige oogjes lebbert ie de hele waterbak leeg :')
pi_209194557
Zo maar eens naar dorp wandelen ook met podcastje. O+
pi_209194579
Ik had vannacht een rare droom.
Ik liep in een park, maar ik kon er niet meer uit en ik had ineens laarzen aan. Viel bijna van een trapje omdat ik een deken en trui vasthad. Mensen die ik tegenkwam wisten ook niet hoe je het park uit kon komen. Helemaal in de war werd ik wakker... gelukkig ik lag gewoon in bed :?

Gisteren in mijn fb groep een aantal foto's zitten bekijken van het Park Oog in Al waar ik 40 jaar heb rondgezworven, dus leuke foto's.
Maar de grondlegger van deze enge droom :o

You can check in any time you like, but you can never leave :B
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:12:31 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209194708
Nog even bezig geweest met de straatversiering voor dorpsfeest begin juli.
Ik kan niet tekenen of schilderen, maar ja, ik kan wel overweg met Inventor :+

Malletje getekend, laten snijden en voila, ik kan heel strak werken :+

Ook nog even gebruik gemaakt van het setje tappen dat bij het gereedschap van een oud-oom zat. Draad er in en twee sterknoppen er op om hem makkelijk op te tillen.
  donderdag 18 mei 2023 @ 12:14:53 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209194727
En dan overal sterretjes op spuiten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209194835
Ff lekker wakker worden met een ontbijtje in bed en een potje Queer Eye janken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209194978
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ff lekker wakker worden met een ontbijtje in bed en een potje Queer Eye janken.
Queer Eye is weer lekker hč O+

Moet bekennen dat een mooie Nel in de zon op een terras ook best top is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:46:21 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209195098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:14 schreef fietsie het volgende:
En dan overal sterretjes op spuiten?
Nee, enkel op acht plaatjes multiplex. Ben op de helft want spuitbus is leeg. Zo eerst richting Lochem.
pi_209195475
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Queer Eye is weer lekker hč O+

Moet bekennen dat een mooie Nel in de zon op een terras ook best top is.
Merk wel dat mn geduld voor de ongewassen straight guy(s) op begint te raken. Ik ga lekkerder op de afleveringen met een ander type hero.
pi_209195508
Ik had me mentaal voorbereid op een dagje klimop slopen in de tuin. Morgen gaat buurman (en ik, na mijn werk) verder aan de slag met de nieuwe schutting.
Blijkt O+ buurman O+ al driekwart van mijn klimop eruit gehaald te hebben _O_ Restje wat er nog zat was waarschijnlijk omdat hij niet zeker wist of ik die ook weg wilde.

Dus vanmorgen eerst een uur de oprit van grasjes ontdaan en van azijn voorzien. En daarna in de achtertuin ruzie gemaakt met een hekwerk wat eruit moest (gelukt B-) ) en de laatste klimopjes gesloopt. Nu de wortels nog, maar dat gaat beter als de schutting eruit is en buurman erbij is.
Rotzooi in een mooie hoop bij elkaar geveegd (maar een keer een aanhanger regelen voor een ritje milieustraat) en nu ziet de puintuin er weer iets toonbaarder uit.

En heb ik de rest van de dag vrij *O*
pi_209195570
Tevens ontdekte ik dat er een muis in mijn voorraadla actief was geweest }:| Verpakkingen aangevreten, rotzooi (uit verpakkingen en uit muis) overal :r
Vannacht maar eens wat katten in de woonkamer achterlaten >:)
pi_209195654
Murph gedaan. Bijna 9 minuten sneller dan vorig jaar maar is niet eerlijk want dubbele afstand gefietst ipv hardgelopen. :')

Even omkleden zo en dan festival!
pi_209195894
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens ontdekte ik dat er een muis in mijn voorraadla actief was geweest }:| Verpakkingen aangevreten, rotzooi (uit verpakkingen en uit muis) overal :r
Vannacht maar eens wat katten in de woonkamer achterlaten >:)
Laat je dan ook die la open staan?

Pfff druk bezig de inhoud van de kledingkast te wisselen van zomer naar winter. Ik heb dus echt 6 miljoen zwarte broeken o|O Die ga ik voorlopig maar niet maken.
pi_209196038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Merk wel dat mn geduld voor de ongewassen straight guy(s) op begint te raken. Ik ga lekkerder op de afleveringen met een ander type hero.
Ik vond dat frathouse wel leuk. Verder kwam ik nog niet.

Wij waren wandelen in de achtertuin van @Blues. Zo mooi O+ Nu nog even koffie bij het strand.
  donderdag 18 mei 2023 @ 14:09:19 #58
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209196091
Ik heb de hele hut al gestofzuigd. Ongelofelijk wat een pak stof daar weer vanaf kwam. De witte was draait, zo nog ff de afwas doen en de lege flessen naar de glasbak brengen. En dan even aan t IJsseltje gaan kijken denk ik :)
pi_209196151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 14:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vond dat frathouse wel leuk. Verder kwam ik nog niet.

Wij waren wandelen in de achtertuin van @:Blues. Zo mooi O+ Nu nog even koffie bij het strand.
O nee die maakte me kwaad als een malle juist. Die neckbeards en die kattenbak. Nee mensen, nee.
  donderdag 18 mei 2023 @ 15:11:22 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209196734
Straat in de kas verwijderd, stoeprandjes gesteld, nieuw straatje gestraat.

Toen de twee ramen die er tijdens het straten uit vielen B-) B-) er weer in gezet.

Grasgemaaid, gras bemest, gras met een gietertje water gegeven.

Nu koffie en dan op weg naar Welkoop voor grond. Hopelijk hebben ze ook iets substantieels en niet alleen van die droge vezelzooi.

/liefdagboek
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 18 mei 2023 @ 15:16:28 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209196772
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O nee die maakte me kwaad als een malle juist. Die neckbeards en die kattenbak. Nee mensen, nee.
Wtf is een neckbeard ?
  donderdag 18 mei 2023 @ 15:16:46 #62
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209196776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wtf is een neckbeard ?
Een matje denk ik? :?
pi_209196781
Gisteren grasveld geverticuteerd, twee kliko's mos er uit gehaald en gazon revolutie gestrooid (graszaad en mest en bodemverbeteraar). Nu twee weken 2x per dag sproeien en hopen dat het nieuwe gras daadwerkelijk ontkiemt enzo.

Wel spierpijn }:|
pi_209196977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Laat je dan ook die la open staan?

Pfff druk bezig de inhoud van de kledingkast te wisselen van zomer naar winter. Ik heb dus echt 6 miljoen zwarte broeken o|O Die ga ik voorlopig maar niet maken.
Nee maar die is open van achter dus ik denk dat ze via onderkant keuken binnen komen.
pi_209196999
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Een matje denk ik? :?
Nee zo'n compleet niet gecultiveerde bende gezichts(en dus nek) haar. Als je je gezichtshaar laat groeien, geef het dan een beetje liefde en aandacht.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2023 @ 15:52:17 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209197117
Persoon op het spoor....
Huidige trein waar ik nu in zit en wordt teruggestuurd naar Holland Spoor. 😶
Nou ja terrasje pakken maar.
  donderdag 18 mei 2023 @ 16:09:38 #67
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197230
Okee, steeds een heel pak van iets moeten eten is natuurlijk ook maar kut. Dus nu even onderverdeeld in gevarieerde pakjes voor 5 dagen *O*

3 pakjes met elk 2 burgers, 2 worstjes en een filetlapje, en 1 pakje met alleen 2 worstjes en een filetlapje. Burgers waren op, jammerdepammer. Hele zootje in de vriezert voor de komende BBQperiode. *O*

En voor vanavond nogeens de inhoud van 1 pakje maar dat ga ik dus niet inpakken :')
pi_209197299
Klaar met de kledingkasten, ook even bed verschoond, nu even kijken of het warm genoeg is op het balkon.
pi_209197476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:52 schreef borisz het volgende:
Persoon op het spoor....
Huidige trein waar ik nu in zit en wordt teruggestuurd naar Holland Spoor. 😶
Nou ja terrasje pakken maar.
Zwaar leven.

Hier ook verlate lunch op O+ terras O+

Wel trekkend smoeltje nu :(

Maar goed, de prosecco verzacht het leed O+
pi_209197496
45 km gewandeld. Nu in de trein naar huis. Helemaal klaar. :X
pi_209197497
De man is TGTG gatheren bij een koffietentje om de hoek. Pray to all the gods for the good cookies.
pi_209197502
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:44 schreef Tele6 het volgende:
Tele ik hou van je, maar je bent kreekree :D *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2023 @ 16:47:04 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209197528
quote:
Ik noteerde er slechts 28. Maar ja jij bent aan het trainen voor de vierdaagse 😋
  donderdag 18 mei 2023 @ 16:48:53 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197539
quote:
45 km gewandeld
Wacht, dit kan echt niet :o
  donderdag 18 mei 2023 @ 16:53:01 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_209197577
Rondje met de fiets. Slalommend tussen de dronkenlappen door. De bolderkar is door zowel de mannen als de vrouwen ingeruild voor een fiets. Kun je sneller van zuipplek naar de volgende.
Eten was bij de plaatselijke vreetschuur. Geen zin om zelf iets te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 18 mei 2023 @ 16:57:44 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:53 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets. Slalommend tussen de dronkenlappen door. De bolderkar is door zowel de mannen als de vrouwen ingeruild voor een fiets. Kun je sneller van zuipplek naar de volgende.
Eten was bij de plaatselijke vreetschuur. Geen zin om zelf iets te maken.
Gewoon drukke terrassen ergens of is er eoa bevrijdingsfestival of zo aan de gang? :?
pi_209197623
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon drukke terrassen ergens of is er eoa bevrijdingsfestival of zo aan de gang? :?
Op Hemelvaartsdag is het daar vaderdag en dat betekent dat mannen er met een bolderkar met bier op uit gaan.
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:00:24 #78
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Op Hemelvaartsdag is het daar vaderdag en dat betekent dat mannen er met een bolderkar met bier op uit gaan.
En waar is "daar" precies? Ik mis wat elementaire kennis denk ik :{
pi_209197643
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Duitsland, daar waar z woont.
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:02:37 #80
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209197657
waren vanmiddag ff in Nijmegen, naar de C&W winkel. Weet nu ook weer waarom ik altijd online zaken koop. Wat een gruwel. Druk, fietsers die door het voetgangersgebied scheuren, volle parkeergarages. Hel op de fiets.
pi_209197669
Eindelijk nieuwe kamerplanten gekocht. Wat is dat prijzig tegenwoordig😳
Ouwe staan in de tuin tot ze echt verpieterd zijn.
De ompotten met een drupje bleek schoongemaakt voordat de nieuwe erin gingen.
Nu de cv uit is B-) passen er weer twee op de vensterbank: Agla Onema en Blue Vern. En boven een nieuwe palm, 2 betaalbare mini ficus benjamin en ook een blue vern.
Een mooie kunststof pot ( tilbaar) buiten met hortensia. Dat is met kruiwagen leeg en vol heen en weer…trap op/af een aantal malen. Ook sport toch?

Alle bloemen tegoedbonnen eindelijk ingeruild, was het nog ¤ 84,00

Nu benen hoog.
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:04:37 #82
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209197678
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
pi_209197719
Ow kaatje wat ben je snel klaar met de omruil van winter naar zomer. 👍🏼
Dat gaat hier dan maar met stapjes. Misschien het weekend weer eens als mn.X een weekend richting Almelooo is op foto excursie.
Huishouden als de man thuis is, heb ik zo’n hekel aan. -O-
Kwam al leuke en vergeten zomerjurkjes tegen: oh ja, die en die _O-
pi_209197735
@Tele6 45km _O_ en @borisz 28km ook _O_

Balkon bleek door wat wind toch iets te fris.

Zometeen gnocchi met caponata en wat feta :9~
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:11:58 #85
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Duitsland, daar waar z woont.
Oh dat wist ik dus niet *O*
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:12:07 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_209197756
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ben economische vluchteling. Net als Jan_Onderwater. Ik woon net over de grens in Duitsland.
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:22:29 #87
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197846
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:12 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik ben economische vluchteling. Net als Jan_Onderwater. Ik woon net over de grens in Duitsland.
Okee, wist ik niet. Is dat een beetje lucratief daar? :)
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:22:52 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209197851
Dus.

Toen gingen er 10 zakken ophooggrond en 5 zakken tuincompost in de kas. En was het nog niet "vol"

Zaterdag nog wat straatstenen elders uit de tuin schooien om de opbergplek onder de planttafel dicht te straten, dan kunnen de tuinspullen uit de schuur en in de kas....

Nu snel eten koken voor 5 man en dat bezorgen (Pad Thai) en dan vanavond nog even boomschors onder een beukenhaag versieren...

/liefdagboek

Oow en gegroomed gezichts en nekhaar hier @DancingPhoebe. 3.5mm op de trimmer ingesteld.
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:30:01 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209197900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Okee, wist ik niet. Is dat een beetje lucratief daar? :)
Als je vergelijkbaar wilt wonen in een vergelijkbaar dorp als Oosterbeek, Velp, Rozendaal, Rheden of de Steeg, ben je denk ik, 2,5-3 keer zoveel kwijt aan een huis. Verdien sinds ik hier ben gaan werken bijna het dubbele, betaal 0,5% bijtelling per maand op de leasebak, en krijg een 2/3 van mijn bruto als netto omdat we in een bijzonder tarief vallen.
Betaal vier keer zoveel aan de ziektenkosten verzekering, de helft aan lokale lasten. Boodschappen zijn goedkoper.
pi_209197906
quote:
11s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht, dit kan echt niet :o
Het ergste is nog, in juli moet ik er 50 en de dag erna weer 50 en de dag daarna weer 50 en de dag daarna weer 50.

Ik kan me nu niet eens voorstellen dat ik morgen ook maar iets zal willen bewegen, dus er valt nog wat te trainen :')
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:31:18 #91
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als je vergelijkbaar wilt wonen in een vergelijkbaar dorp als Oosterbeek, Velp, Rozendaal, Rheden of de Steeg, ben je denk ik, 2,5-3 keer zoveel kwijt aan een huis.
Maar hypotheken doen ze niet aan, je moet meteen betalen toch? Zoiets? :?
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:32:17 #92
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het ergste is nog, in juli moet ik er 50 en de dag erna weer 50 en de dag daarna weer 50 en de dag daarna weer 50.

Ik kan me nu niet eens voorstellen dat ik morgen ook maar iets zal willen bewegen, dus er valt nog wat te trainen :')
Ambitieus hoor _O_

Ik heb na 15 km de pap wel op normaal gesproken. Dan doe ik de rest van de dag niet veel meer. Al moet ik zeggen dat me dat soort afstanden wel steeds makkelijker af gaat (niet dat ik het heel vaak doe hoor).
pi_209197925
Ik werd vandaag onderweg nog aangesproken door een Duitse motorrijder, of de winkels hier open waren of dat het een feestdag was. Ja het is een feestdag, en ja de winkels zijn alsnog open. We stonden naast een winkelstraat waar de terrasjes stampvol zaten dus ik weet niet precies waarom hij het nog nodig vond hiernaar te vragen _O- nou ja, ik m'n Duits weer even geoefend. (Zag ik er zo Duits uit in m'n wandeloutfit dat hij me meteen in rap Duits aansprak? of gaat zo iemand ervan uit dat iedereen in NL wel Duits kan?)
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:34:40 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209197933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
nee hoor, hypotheek is geen probleem, rentes waren toen wij afsloten 12 jaar geleden bij 3% en in NL toen het goedkoopste 4,5. Je hebt echter geen HRA.
Oh, en als je wat aan je huis laat doen, loonkosten kan je van je inkomen aftrekken.
pi_209197936
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ambitieus hoor _O_

Ik heb na 15 km de pap wel op normaal gesproken. Dan doe ik de rest van de dag niet veel meer. Al moet ik zeggen dat me dat soort afstanden wel steeds makkelijker af gaat (niet dat ik het heel vaak doe hoor).
Eigenlijk voelde ik me na 45 km niet veel kutter dan na 20 km. Op een gegeven moment komen de pijntjes erin maar ze werden niet per se erger na dat punt. Mentaal juist wel oké want je gaat van "wat is dit pijntje, hoop dat het geen blessure wordt" naar "oké alles doet pijn, en dooooor" _O-
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:35:19 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209197938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vandaag onderweg nog aangesproken door een Duitse motorrijder, of de winkels hier open waren of dat het een feestdag was. Ja het is een feestdag, en ja de winkels zijn alsnog open. We stonden naast een winkelstraat waar de terrasjes stampvol zaten dus ik weet niet precies waarom hij het nog nodig vond hiernaar te vragen _O- nou ja, ik m'n Duits weer even geoefend. (Zag ik er zo Duits uit in m'n wandeloutfit dat hij me meteen in rap Duits aansprak? of gaat zo iemand ervan uit dat iedereen in NL wel Duits kan?)
Had je sandalen met sokken aan?
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:38:00 #97
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209197953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Eigenlijk voelde ik me na 45 km niet veel kutter dan na 20 km. Op een gegeven moment komen de pijntjes erin maar ze werden niet per se erger na dat punt. Mentaal juist wel oké want je gaat van "wat is dit pijntje, hoop dat het geen blessure wordt" naar "oké alles doet pijn, en dooooor" _O-
Tering :') :D

Dit is niet goed voor je hoor :+
pi_209197957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Had je sandalen met sokken aan?
Haha nee, m'n nieuwe (erg lompe) wandelschoenen. Met hoge sokken zodat de randjes van de sokken niet zouden gaan irriteren. Dus op een schaal van charmant tot sokken-sandalen zat ik wel een eind in de richting van sokken-sandalen 8-)
pi_209197972
Wauw @borisz en @Tele6 _O_

Met de vierdaagse is het voor jou wel heel fijn dat je gewoon in je eigen bed kunt slapen.

@Isabeau Net bericht op FB dat Moushmoush per direct is gesloten. Ze zijn helemaal op, er is geen personeel te krijgen. Hebben weliswaar een rechtszaak gewonnen maar dat heeft niets opgelost. Ik zag het wel aankomen maar t is wel enorm jammer
pi_209198043
Ik hoef nooit van zomer naar winterkleding of andersom in mijn kast.
Alles hangt en ligt daar altijd?
Of doe ik iets verkeerd? snap ik iets niet?
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:49:20 #101
63722 z80
I fink you freaky
pi_209198049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je kunt een hypotheek nemen waar je dat zou willen, land maakt niet uit. Zelfde als in Nederland.
Alleen de belastingaftrek heb je alleen als je in Nederland inkomstenbelasting betaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')