kwart seconde op zn minst jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Lol, in de Normaal FB groep:
Even voor de duidelijkheid, als ik morgen een beker op het veld gooi, wordt het concert dan tijdelijk gestaakt?
Kapsalonquote:
In je wangquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Wat een tof nieuws @:Lonaa![]()
Klinkt als iets dat helemaal past!
En matig @:yinu![]()
Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op![]()
Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.
Nu hopen dat ik niet teveel last krijg van die kuur…
Oh joh wat zal je geschrokken zijn. Zo'n enorm beest ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op![]()
Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.
Hier N=1 van diverse flora die door een AB kuur van de kattenbeet wel van slag raaktenquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In je wang
De kuur die ik afgelopen januari kreeg na doggo in bovenbeen, viel enorm mee. Geen last van gehad qua bijwerkingen. Dus dat wens ik je ook toe
Fijn van geen frustratiequote:Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Verder had ik een goede avond. * Tele6 dit keer niet gefrustreerd is
Leuk hoor dat hele dating gebeuren.
(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
Bumble chatquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Verder had ik een goede avond. * Tele6 dit keer niet gefrustreerd is
Leuk hoor dat hele dating gebeuren.
(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
Hondenbeet-in-je-wang-boksquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horenquote:Op donderdag 18 mei 2023 06:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je denkt "oh the special training van Hemelvaartsdag is pas om 9:45, dan kan de wekker om 8:00 ipv 7:00!"
En dan om kwart over 6 wakker worden.
Oh ja top.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horen
Madam heeft de buik vol en ligt nu naast me te knorren.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja top.
Abby doet meestal haar "let me sing you the song of my people" vroeg in de ochtend, maar keek me nu aan met een 'wtf is dit dan, je bent te vroeg"-blik.
Is nu wel aan het krijsen, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |