tering, vriezer zit nu vol?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
remove duplicate keywords
Het broodpakket van De Jumbo a ¤4.99.
Tevreden? Ja dat zeker.
Tenminste niet allemaal ongezonde meuk maar gewoon prima brood.
Hier doet de jumbo niet meer mee met tgtg. Alleen een koeling vol afprijzingen en dat loopt ook wel goed volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
remove duplicate keywords
Het broodpakket van De Jumbo a ¤4.99.
Tevreden? Ja dat zeker.
Tenminste niet allemaal ongezonde meuk maar gewoon prima brood.
Ramvolquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:35 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik had vandaag ook een enorm goed pakket van het Vlaams Broodhuis. Had weer brood nodig, dus ontzettend blij met 3 grote broden. Nu zit de vriezer wel weer ramvol.
pics?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef COVID-19 het volgende:
Bakker geprobeerd. Alleen maar gebak. Hoe ga ik dat in hemelsnaam op krijgen.
Als er geen slagroom op zit kan je het misschien wel invriezenquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef COVID-19 het volgende:
Er zit mega-veel slagroom op. Maar goed als ik de halve taart oppeet, tja dan is het ook goed... Nog steeds goedkoop geweest. Ik eet vandaag nog een stuk denk ik, en dan is het gedaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen slagroom op zit kan je het misschien wel invriezen
Alsnog kan je het invriezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:54 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Er zit mega-veel slagroom op. Maar goed als ik de halve taart oppeet, tja dan is het ook goed... Nog steeds goedkoop geweest. Ik eet vandaag nog een stuk denk ik, en dan is het gedaan.
Even niet meer bestellen daar, dacht brood en zo te krijgen, niet alleen gebak.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond 12 donuts halen bij de dunkin'
Eventueel in porties snijden en invriezen, komt vaak nog heel goed uit de diepvries ook met slagroom.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef COVID-19 het volgende:
Salmorejoquote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer mijn maandelijkse broodpakketje bij Ammerlaan. Stokbrood is beetje jammer, daar kan ik niet zoveel mee, zeker niet als vriezer vol zit.
Vullen! En dan als diner. Of met brie ofzo uit de oven. Of met een kom soep. Of croutons van maken..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer mijn maandelijkse broodpakketje bij Ammerlaan. Stokbrood is beetje jammer, daar kan ik niet zoveel mee, zeker niet als vriezer vol zit.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:29 schreef junkiesietze het volgende:
Vanmiddag weer een hoogvlietje halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |