Ja de laatste tgtg bon is om 20.15. dan kan er bij de koper staan ophalen morgen tussen....... en ........quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef Fudgeo het volgende:
Heb de app pas een week. Nog niets gekocht.
Zit het eerst een beetje te bekijken.
Bij Marqt hier om de hoek gebeurt volgens mij iets vreemds.
Niets te zien op de app maar dan staat er Uitverkocht : laatst verkocht 20 uur 15. De winkel sluit om 20 uur.
Zo gaat het de hele week al. Herkennen jullie dat ?
Een populaire box hier in de buurt verschijnt 20 minuten na sluitingstijd van de winkel online en is vaak binnen de minuut uitverkocht. Die supermarkt biedt meerdere exemplaren van dezelfde box aan. Als Marqt (of een andere winkel) maar 1 exemplaar online zet en iemand is er alert op kan het zeker gebeuren dat die binnen de minuut uitverkooptquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef Fudgeo het volgende:
Heb de app pas een week. Nog niets gekocht.
Zit het eerst een beetje te bekijken.
Bij Marqt hier om de hoek gebeurt volgens mij iets vreemds.
Niets te zien op de app maar dan staat er Uitverkocht : laatst verkocht 20 uur 15. De winkel sluit om 20 uur.
Zo gaat het de hele week al. Herkennen jullie dat ?
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
2 Albert Heijn boxen die ik vanavond op kan halen, normaal reserveer ik er maar één, maar mijn koelkast en vriezer begonnen leeg te raken en ze hadden er 20+ beschikbaar.
Oh en morgenochtend een broodpakket bij de Dekamarkt. Ik ben heel benieuwd.
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.
Ben benieuwd waar ze zoveel van over hebben dan, hopelijk iets wat je ook daadwerkelijk lekker vind/goed kan gebruiken
Je merkt zoveel verschil tussen winkels die tgtg gebruiken om de winst te maximaliseren en de winkels die blij zijn dat ze geen zooi weg hoeven te gooien. De trattoria waar ik vaak haal komt regelmatig als ik al naar de deur loop nog met iets aanzetten "komt dit nog op bij je? Verkopen we denk ik niet meer" en dat is dan een luxe belegd broodje of een maaltijd, dus op zichzelf al tussen de 9 en 14 euro. Voor een pakketprijs van 5.00quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:41 schreef mecano het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.
Ik heb 1x AH overblijvers bij een vestiging gehaald. Ik kreeg 2x verse maaltijden van à ¤6,99 and 1 bakje fruit van ¤2,-. Bij de Dirk krijg ik altijd een stuk meer.
Ik kreeg uiteindelijk het volgende (2 boxen dus)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.
Ben benieuwd waar ze zoveel van over hebben dan, hopelijk iets wat je ook daadwerkelijk lekker vind/goed kan gebruiken
Ze hebben zelfs rekening gehouden met je naam.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:59 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
[..]
Ik kreeg uiteindelijk het volgende (2 boxen dus)
350 gr gesneden uien
2 * rucola mix
1 * stoommaaltijd couscous
1* salade witlof appel
1* penne bolognese (zo’n oven maaltijd)
1* voorgekruide sojareepjes
1 * kipkerrie spread
1 * verse hummus
4 punten aardbeien baveroistaart
Ik ben heel erg tevreden. Heb voorheen vaak vegaboxen gekocht bij dezelfde AH, die vond ik minder omdat er vaak gewoon 2-3 dure producten inzat, en dan vaak de minder geslaagde vervangers.
Ik vind de Overblijvers over het algemeen erg goed eigenlijk, ik heb de laatste keer ¤3 betaald voor een zak krieltjes, een zak wokgroenten, zo'n ¤2 bakje fruit én een verspakket. En alles was 3 dagen later nog steeds prima te eten dus de kwaliteit was ook ruim in orde. Nou ik doe het ervoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:41 schreef mecano het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.
Ik heb 1x AH overblijvers bij een vestiging gehaald. Ik kreeg 2x verse maaltijden van à ¤6,99 and 1 bakje fruit van ¤2,-. Bij de Dirk krijg ik altijd een stuk meer.
Ja dat is wel heel aardig van ze he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs rekening gehouden met je naam.
zien ruiken proeven, als ik iets niet vertrouw pleur ik het alsnog wegquote:Op zondag 4 juni 2023 11:57 schreef Zana het volgende:
Hebben jullie soms ook producten die op het eerste gezicht goed uitzien, maar twijfelachtig zijn bij het openen. Vooral bij de gesneden groentezakjes...ik koop dat anders eigenlijk nooit, maar had nu een paar keer iets met gesneden kool...en dat ruikt bij openen echt niet naar verse gesneden kool.
Dat heb ik nog niet meegemaakt dat ze alles wat volgende dag niet verkocht kan worden het weggeven in de tgtg pakketten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je merkt zoveel verschil tussen winkels die tgtg gebruiken om de winst te maximaliseren en de winkels die blij zijn dat ze geen zooi weg hoeven te gooien. De trattoria waar ik vaak haal komt regelmatig als ik al naar de deur loop nog met iets aanzetten "komt dit nog op bij je? Verkopen we denk ik niet meer" en dat is dan een luxe belegd broodje of een maaltijd, dus op zichzelf al tussen de 9 en 14 euro. Voor een pakketprijs van 5.00
Het zal wel aan de vestiging liggen dat ze bepalen hoeveel ze in een pakket doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind de Overblijvers over het algemeen erg goed eigenlijk, ik heb de laatste keer ¤3 betaald voor een zak krieltjes, een zak wokgroenten, zo'n ¤2 bakje fruit én een verspakket. En alles was 3 dagen later nog steeds prima te eten dus de kwaliteit was ook ruim in orde. Nou ik doe het ervoorhiermee heb ik voor 3 euro 4 avonden kunnen eten + een bakje fruitsalade om mee naar werk te nemen.
Nou! Ik koop regelmatig een heleboel afgeprijsde bananen. Schil er af halen en in plakjes in zakjes in de diepvries. Is geweldig in smoothies. En super super lekker ijs kan je er mee maken! Gewoon banaan in de blender (sterke motor nodig!) en eventueel cacao of pindakaas er door. Of bevroren blauwe bessen voor bessenijs. Of whey voor extra eiwit en een heerlijke smaak. Wij maken het ook wel eens met stukjes chocolade en een paar druppeltjes muntextract. Wel direct opeten, want ontdooide bevroren banaan is juist weer ongelofelijk smerig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:13 schreef drakin het volgende:
Afgelopen zondag een pakje bij Flink, een half tasje, niet zo bijzonder.
Maar na de vraag wilt u ook bananen erbij kreeg ik een volledige doos!
Veel uitgedeeld, van alles aan het maken, de droger onder het stof vandaan om vanmiddag chips te maken.
Iemand nog een banaan? Ik heb enorm veel
Door al die tgtg pakjes is mijn vriezer echt propvolquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik koop regelmatig een heleboel afgeprijsde bananen. Schil er af halen en in plakjes in zakjes in de diepvries. Is geweldig in smoothies. En super super lekker ijs kan je er mee maken! Gewoon banaan in de blender (sterke motor nodig!) en eventueel cacao of pindakaas er door. Of bevroren blauwe bessen voor bessenijs. Of whey voor extra eiwit en een heerlijke smaak. Wij maken het ook wel eens met stukjes chocolade en een paar druppeltjes muntextract. Wel direct opeten, want ontdooide bevroren banaan is juist weer ongelofelijk smerig.
Dit idee dus (en vergeet de smaakjes niet!): https://www.culy.nl/recepten/ijs-van-overrijpe-bananen/
Je kunt ze dan iig nog wel ontdooien voor bananenbrood of -cakequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat met schil en al en helemaal, dat weet ik niet of dat goed komt....bevroren banaan schillen en dan hele bananen in een blender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |