Ik ken inmiddels drie verschillende hotels en alleen bij het Hilton pak je zelf dingen van het ontbijtbuffet en stopt ze in een doosje. Dat is echter niet je eigen doosje, dat krijg je. Je mag pakken zoveel je wilt, zo lang het doosje nog maar dicht kan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:15 schreef Elleska het volgende:
Ik zou zeggen geen extra toeslag want je red het van de restafvalbak en krijgt geen gespecificeerde bon mee maar ik weet niet of deze kromme wet daar ruimte voor bied.
Van ontbijtbuffet lees ik nog wel eens dat men eigen bakjes moet meenemen en dan zelf volscheppen. Of ze noemen het een tweepersoonsportie, de toeslag is alleen voor eenpersoonsporties.
Worstenbroodjes kun je prima invriezen. De rest ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:32 schreef Sodemieters het volgende:
Vandaag voor de tweede keer bij de Hema geweest. Ik vond het sowieso al een goed pakket voor 5 euro, maar vervolgens vroeg de vriendelijke dame achter de balie of ik er ook nog tompoucen bij wilde. Nou, doe maar!
Oh en in dat ronde blik zitten koekjes. Het is tevens een muziekdoosje: als je aan de bodem draait, speelt ie een liedje.
[ afbeelding ]
Ook nog bij de bakker op de markt geweest. Dat heb ik een beetje omderschat. Een pakket van 7,50 dus de oorspronkelijke waarde moet minimaal 22,50 zijn. En brood is een relatief goedkoop product, dus voor 22,50 aan brood is bij nader inzien wel héél veel brood!
Ik heb twee zakken koekjes, drie worstenbroodjes, drie saucijzenbroodjes, twee kaasbroodjes, twee stokbroden, twee hele broden, twee pizzabroden (heet vast anders). De hele broden en stokbroden kan ik invriezen, maar kan dat ook met de andere dingen? Kun je bijv worstenbroodjes invriezen?
[ afbeelding ]
Thanks. Alleen de koekjes dan niet, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes kun je prima invriezen. De rest ook.
Koekjes kan je ook goed invriezen. Daarna in de koelkast ontdooien en even in de oven oppiepen (niet dat ze warm worden maar een minuutje in een hete oven). Paar jaar geleden zo gedaan en dat werkte prima.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Thanks. Alleen de koekjes dan niet, lijkt me.
Ik had de koekjes vd bakker niet opgemerkt, alleen die in het blik. Koekjes heb ik nooit geprobeerd in te vriezen, maar als @Kaatje1 zegt dat het kan geloof ik dat meteenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Thanks. Alleen de koekjes dan niet, lijkt me.
Dat eet je niet!quote:Op maandag 3 juli 2023 15:59 schreef Tele6 het volgende:
Van 't Stoepje dit weekend:
- 4 chocoladecroissants
- 4 gewone croissants
- 4 Luikse wafels
- 1 ongesneden zuurdesembroodgoede score
Dat eet je niet!quote:Op maandag 3 juli 2023 15:59 schreef Tele6 het volgende:
Van 't Stoepje dit weekend:
- 4 chocoladecroissants
- 4 gewone croissants
- 4 Luikse wafels
- 1 ongesneden zuurdesembroodgoede score
Dat snoep je!quote:
Nooit van gehoordquote:Op maandag 3 juli 2023 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat eet je niet!
[..]
Dat snoep je!
Is het toch?
Mogelijk hebben ze al weer even een andere slogan...quote:
Nee,maar ze krijgen hier een behoorlijk lage waardering. Ben er stiekem ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Heeft er iemand ervaring met IKEA pakketten?
Tja wat kan daar nou inzitten, paar zweedse balletjes en een lauwe knakworst?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee,maar ze krijgen hier een behoorlijk lage waardering. Ben er stiekem ook wel benieuwd naar.
Ik denk dat het eten niet uit het restaurant komt, maar uit het winkeltje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Tja wat kan daar nou inzitten, paar zweedse balletjes en een lauwe knakworst?
Hier helaas een minder ervaring met een drankenhandel.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:37 schreef hilliebillie het volgende:
Vandaag bij een blikjeshandel een tgtg pakket gehaald. Was ¤9,00. Maar viel me een beetje tegen wat we kregen. 12 blikjes cola zero lemon en 6 potten Doritos hot salsa.
Die blikjes hebben een waarde van ¤7,50 als ik bij hun op de website kijk, maar die potten staan er niet op. Vergelijkbare potten (maar dan de mild) zijn bij de jumbo ¤2,00 per pot. Dus dan zou het totaal op ¤19,50 komen ipv ¤27. Maar misschien verkopen ze die potten wel duur.
Wat ik wel typisch vind is dat ze op de tgtg pagina zetten dat de blikjes over datum zijn maar dat ze door de hoge suikerwaarde langer goed blijven. Maar as far as I know zit er geen suiker in cola zero is. Maar goed, zoon zei dat hij nog lekker was.
Maar waarschijnlijk toch eens maar nooit meer
Aanvulling:
Ik heb me vergist. Het waren ¤24 blikjes. Dus die hebben een waarde van 15 euro samen. Dan zal het met die sauspotjes erbij toch wel gewoon kloppen qua prijs
Je houdt altijd schroeven overquote:Op maandag 3 juli 2023 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Heeft er iemand ervaring met IKEA pakketten?
In Utrecht en Zwolle 4,2quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee,maar ze krijgen hier een behoorlijk lage waardering. Ben er stiekem ook wel benieuwd naar.
Hier moest ze het achter gaan halen. Dus kon niet zien wat het was vooraf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hier helaas een minder ervaring met een drankenhandel.
12 blikjes redbull (drinken wij allebei niet) en 4 flessen Spa.
Hoorde wel al van anderen dat je ook gewoon ter plaatse een TGTG kunt vragen. De pakketten staan normaal goed zichtbaar uitgestald. Dus misschien dat maar eens proberen en gelijk wat anders inkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |