• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Heb het vaak genoeg gehaald daarquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Onze AH doet hier ook aan mee maar ik twijfel altijd hier aan mee te doen omdat ik me dan zo'n gierige pauper voel die niet gewoon boodschappen doet.
Gewoon via de app bestellen en dan naar de servicebalie gaan en laten zien. Dan geven ze je een kratje gevuld met voer en dat kun je dan in je tasje stoppen.quote:
Zo heb ik me nog nooit gevoeld. Ik ging juist door TGTG naar een echte bakker voor brood door hun pakketten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Onze AH doet hier ook aan mee maar ik twijfel altijd hier aan mee te doen omdat ik me dan zo'n gierige pauper voel die niet gewoon boodschappen doet.
Het ligt er een beetje aan hoe ik door het winkelpersoneel behandeld wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo heb ik me nog nooit gevoeld. Ik ging juist door TGTG naar een echte bakker voor brood door hun pakketten.
Kocht bij de Jumbo dingen die ik eerder nooit zou kopen etc.
En daarbij heb ik dus een hekel aan voedselverspilling.
Serieus nog nooit meegemaak gelukkig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe ik door het winkelpersoneel behandeld wordt.
Ooit bij de Hema een pakketje opgehaald en het personeel deed gewoon zo niet leuk. Ik kreeg echt het idee dat ze me een armoedzaaier vonden. Ze zagen me staan, hielpen me niet. Na een tijdje kwam er dan toch iemand aan nadat ik er wat van gezegd had. Diegene pleurde zo mijn spullen op de toonbank en deed ook gewoon helemaal niet aardig. Ik ging daar met een rotgevoel weg en ik heb daarna ook een tijdje geen pakket meer opgehaald.
Nooit snobistisch doen natuurlijk, maar als de eerste steen toch al gegooid is... deze mensen werken bij de hema, fuck kan jou het schelen wat ze over jou denken?quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe ik door het winkelpersoneel behandeld wordt.
Ooit bij de Hema een pakketje opgehaald en het personeel deed gewoon zo niet leuk. Ik kreeg echt het idee dat ze me een armoedzaaier vonden. Ze zagen me staan, hielpen me niet. Na een tijdje kwam er dan toch iemand aan nadat ik er wat van gezegd had. Diegene pleurde zo mijn spullen op de toonbank en deed ook gewoon helemaal niet aardig. Ik ging daar met een rotgevoel weg en ik heb daarna ook een tijdje geen pakket meer opgehaald.
Heb je ook weer gelijk in ja. Gelukkig was dit de enige slechte ervaringquote:Op donderdag 18 mei 2023 03:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nooit snobistisch doen natuurlijk, maar als de eerste steen toch al gegooid is... deze mensen werken bij de hema, fuck kan jou het schelen wat ze over jou denken?
Wanneer staat de Bijenkorf er altijd op?quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:39 schreef Aure het volgende:
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Laatste tijd wel een paar leuke pakketten weer gehad.
Bijenkorf, dit keer met hun chocoladetruffeltaart, man wat was die heerlijk zeg
De slager met een heerlijke versmaaltijd pasta met venkelworst, drie enorme loempia's, een bakje filet americain, runderrookvlees en 2 kleine flesjes melk.
Dudok met twee punten yellow velvet taart. Een croissantje, een met feta gevuld filodeegding en een chocoladebroodje.
Ja dat is een lastige. Die komt vrij laat online, na 19.00 uur pas, laatst dus pas tegen 19.30 en je moet tussen 19.30 en 19.45 ophalenquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wanneer staat de Bijenkorf er altijd op?
Ohquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat is een lastige. Die komt vrij laat online, na 19.00 uur pas, laatst dus pas tegen 19.30 en je moet tussen 19.30 en 19.45 ophalenMaar ik woon dichtbij dus als ik het zie en ik ben niet net de kinderen op bed leggen lukt het me wel.
We kunnen even nummers uitwisselen, als ik hem zie en tijd heb dan kan ik je appen of het uitkomt en kan je hem eventueel bij mij ophalen, die avond of de volgende dag. Maar ze komen niet elke dag online en soms zijn ze ook heel snel verkochtquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
OhDat ga ik met de tijd niet redden. Jammer!
DM!quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:47 schreef Aure het volgende:
[..]
We kunnen even nummers uitwisselen, als ik hem zie en tijd heb dan kan ik je appen of het uitkomt en kan je hem eventueel bij mij ophalen, die avond of de volgende dag. Maar ze komen niet elke dag online en soms zijn ze ook heel snel verkocht
Wat denken ze daar nou? Het lijkt me juist een goede manier van promotie van je winkel, maar dit garandeert gewoon dat je en nooit terug komt en aan iedereen je verhaal vertelt over de bizarre behandeling. Dat is dus allemaal slechte reclamequote:Op donderdag 18 mei 2023 08:42 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook 1 keer een slechte ervaring, bij een bakker. Stond nog maar nauwelijks in die winkel of ze snauwden me al toe "too good to go staat buiten!"
Sowieso gewoon raar om het buiten neer te zetten, zo van "die tgtg zwervers moeten we niet in de winkel hebben".
Voorheen kocht ik nog wel eens wat bij die bakker, daarn nooit meer wat gehaald daar. Genoeg andere bakkers.
Deze gisteren van Backwerk:quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:42 schreef Sodemieters het volgende:
Vandaag voor het eerst geprobeerd. Ik heb voor 5 euro een pakket bij Backwerk gehaald. Twee belegde broodjes: 1x pane caprese (mozzarella, tomaat, pesto), 1x baguette chicken barbecue. En een assortiment van zeven andere broodjes: croissant, bagel, chocoladebroodje, twee ciabatta's, een soort worstenbroodje (frikandelroll?).
Helemaal prima. Waarde in ieder geval heel ruim boven de aangegeven 15 euro.
Die is eigenlijk altijd wel goed. Nooit zelf gehaald, maar vaste box: 6 donuts, dus je hebt er volgens mij altijd wel de 15 euro uit als je van Donuts houdt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:41 schreef Sodemieters het volgende:
Ik wil de Dunkin Donuts ook wel eens proberen. En het Hilton hier in de buurt doet ook mee, daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Volgens de omschrijving vooral dingen die over blijven bij het ontbijt.
Maakt niet veel uit, denk ik. Ik had ook negen items. Het is maar net waar je van houdt. Ik had net zo graag jouw pakket gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deze gisteren van Backwerk:
[ afbeelding ]
Zo te lezen was de jouwe wat beter.
Zou ik niet doen, waarschijnlijk een buitenlandse bakker? Heb je ook buitenlandse blikjes, en die traytjes kosten vaak maximaal een tientje.quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie net een frisdrankenbox bij een bakkerij hier. 24 blikjes fris, net over de datum volgens de beschrijving voor 4,99.
Hmmm tempting.
Oh, niet eens aan gedacht. Zijn ze misschien wel zonder statiegeldquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, waarschijnlijk een buitenlandse bakker? Heb je ook buitenlandse blikjes, en die traytjes kosten vaak maximaal een tientje.
Dat zijn ze sowieso als ze nu over datum zijn natuurlijk. Frisdrank is minimaal een half jaar houdbaar, en toen was er nog geen statiegeld.quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, niet eens aan gedacht. Zijn ze misschien wel zonder statiegeld![]()
Nouja, ik ben er nu toch te laat voor.
Ik zou willen dat je een pushmelding kunt instellen voor wanneer favorieten beschikbaar komen. Ik wilde Dunkin Donuts proberen, maar die lijkt nogal populair. Kijk je af en toe in de app, dan is het hetzij niet beschikbaar, hetzij een kwartier geleden uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
Ik kijk dagelijks in die kutapp, maar het is steeds helemaal aan de andere kant van de stad, en op tijden moeten ophalen dat ik allang thuis ben en er dus speciaal voor naar buiten moet, daar heb ik geen zin in. Maar ik wil wel goedkope lekkere zooi gvd
Hier staat Dunkin vaak lang open… maar ja, vestiging in een andere stad en zo gek ben ik dan ook weer niet op donuts.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je een pushmelding kunt instellen voor wanneer favorieten beschikbaar komen. Ik wilde Dunkin Donuts proberen, maar die lijkt nogal populair. Kijk je af en toe in de app, dan is het hetzij niet beschikbaar, hetzij een kwartier geleden uitverkocht.
Jawel, want dan hoef je niet aldoor te kijken of ie al beschikbaar is, maar kun je de melding afwachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als die pushmelding er zou zijn zet ook weer iedereen die aan, dus per saldo schiet je nog niks op.
Het is een voorbeeld. Bij jou in de buurt zijn vast weer andere dingen die altijd snel uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier staat Dunkin vaak lang open… maar ja, vestiging in een andere stad en zo gek ben ik dan ook weer niet op donuts.
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Bij jou in de buurt zijn vast weer andere dingen die altijd snel uitverkocht zijn.
Ik heb ergens een scanner van internet geplukt. Die waarschuwt me zodra er een box uit mijn favorietenlijstje beschikbaar komt. De populaire boxen zijn altijd wel weer weg na 5 minuten, dus als ik per se een box wil, dan heb ik 'm zo altijd binnen de minuut dat ie online komtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je een pushmelding kunt instellen voor wanneer favorieten beschikbaar komen. Ik wilde Dunkin Donuts proberen, maar die lijkt nogal populair. Kijk je af en toe in de app, dan is het hetzij niet beschikbaar, hetzij een kwartier geleden uitverkocht.
Wat heb je betaald? Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:27 schreef Bzzzzt het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit was mijn score gisteren.. 2 schnitzels en een pond gemengd gehakt..
Weet niet waar je woont maar de Dunkin Donuts bij Zaltbommel heeft altijd veel boxen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef Sodemieters het volgende:
Het was me eindelijk gelukt om de donuts te scoren. Dacht ik. Krijg net een berichtje; je bestelling is geannuleerd, er is niets over vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |