abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209187872


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel



Even uitbuiken en invriezen allemaal en dan weer verder met onze foodhunt-ervaringen ^O^ :Y)
pi_209187881
Vandaag voor het eerst geprobeerd. Ik heb voor 5 euro een pakket bij Backwerk gehaald. Twee belegde broodjes: 1x pane caprese (mozzarella, tomaat, pesto), 1x baguette chicken barbecue. En een assortiment van zeven andere broodjes: croissant, bagel, chocoladebroodje, twee ciabatta's, een soort worstenbroodje (frikandelroll?).

Helemaal prima. Waarde in ieder geval heel ruim boven de aangegeven 15 euro.
pi_209187917
Vandaag twee pakketjes opgehaald:
Vier K&K maaltijden voor 9,99 euro (spaghetti, hutspot met worst, macaronisalade met truffel, truffelrisotto).

En een pakket van de tankstationwinkel: eierkoeken, twee cookies, twee harde broodjes, vijf mueslibolletjes, zes stukken cake, drie Breakers, taco salade.

Beiden prima waarde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:22:56 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209188318
Onze AH doet hier ook aan mee maar ik twijfel altijd hier aan mee te doen omdat ik me dan zo'n gierige pauper voel die niet gewoon boodschappen doet.
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2023 @ 19:47:28 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209188626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Onze AH doet hier ook aan mee maar ik twijfel altijd hier aan mee te doen omdat ik me dan zo'n gierige pauper voel die niet gewoon boodschappen doet.
Heb het vaak genoeg gehaald daar :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:48:24 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209188642
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb het vaak genoeg gehaald daar :+
En hoe werkt dat dan?
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2023 @ 19:49:38 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209188666
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En hoe werkt dat dan?
Gewoon via de app bestellen en dan naar de servicebalie gaan en laten zien. Dan geven ze je een kratje gevuld met voer en dat kun je dan in je tasje stoppen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_209190114
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Onze AH doet hier ook aan mee maar ik twijfel altijd hier aan mee te doen omdat ik me dan zo'n gierige pauper voel die niet gewoon boodschappen doet.
Zo heb ik me nog nooit gevoeld. Ik ging juist door TGTG naar een echte bakker voor brood door hun pakketten.

Kocht bij de Jumbo dingen die ik eerder nooit zou kopen etc.

En daarbij heb ik dus een hekel aan voedselverspilling.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_209190421
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo heb ik me nog nooit gevoeld. Ik ging juist door TGTG naar een echte bakker voor brood door hun pakketten.

Kocht bij de Jumbo dingen die ik eerder nooit zou kopen etc.

En daarbij heb ik dus een hekel aan voedselverspilling.
Het ligt er een beetje aan hoe ik door het winkelpersoneel behandeld wordt.

Ooit bij de Hema een pakketje opgehaald en het personeel deed gewoon zo niet leuk. Ik kreeg echt het idee dat ze me een armoedzaaier vonden. Ze zagen me staan, hielpen me niet. Na een tijdje kwam er dan toch iemand aan nadat ik er wat van gezegd had. Diegene pleurde zo mijn spullen op de toonbank en deed ook gewoon helemaal niet aardig. Ik ging daar met een rotgevoel weg en ik heb daarna ook een tijdje geen pakket meer opgehaald.
pi_209190450
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het ligt er een beetje aan hoe ik door het winkelpersoneel behandeld wordt.

Ooit bij de Hema een pakketje opgehaald en het personeel deed gewoon zo niet leuk. Ik kreeg echt het idee dat ze me een armoedzaaier vonden. Ze zagen me staan, hielpen me niet. Na een tijdje kwam er dan toch iemand aan nadat ik er wat van gezegd had. Diegene pleurde zo mijn spullen op de toonbank en deed ook gewoon helemaal niet aardig. Ik ging daar met een rotgevoel weg en ik heb daarna ook een tijdje geen pakket meer opgehaald.
Serieus nog nooit meegemaak gelukkig.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_209192389
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het ligt er een beetje aan hoe ik door het winkelpersoneel behandeld wordt.

Ooit bij de Hema een pakketje opgehaald en het personeel deed gewoon zo niet leuk. Ik kreeg echt het idee dat ze me een armoedzaaier vonden. Ze zagen me staan, hielpen me niet. Na een tijdje kwam er dan toch iemand aan nadat ik er wat van gezegd had. Diegene pleurde zo mijn spullen op de toonbank en deed ook gewoon helemaal niet aardig. Ik ging daar met een rotgevoel weg en ik heb daarna ook een tijdje geen pakket meer opgehaald.
Nooit snobistisch doen natuurlijk, maar als de eerste steen toch al gegooid is... deze mensen werken bij de hema, fuck kan jou het schelen wat ze over jou denken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209192621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 03:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nooit snobistisch doen natuurlijk, maar als de eerste steen toch al gegooid is... deze mensen werken bij de hema, fuck kan jou het schelen wat ze over jou denken?
Heb je ook weer gelijk in ja. Gelukkig was dit de enige slechte ervaring :)
pi_209192912
Hier ook 1 keer een slechte ervaring, bij een bakker. Stond nog maar nauwelijks in die winkel of ze snauwden me al toe "too good to go staat buiten!"
Sowieso gewoon raar om het buiten neer te zetten, zo van "die tgtg zwervers moeten we niet in de winkel hebben".
Voorheen kocht ik nog wel eens wat bij die bakker, daarn nooit meer wat gehaald daar. Genoeg andere bakkers.
pi_209193314
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Laatste tijd wel een paar leuke pakketten weer gehad.

Bijenkorf, dit keer met hun chocoladetruffeltaart, man wat was die heerlijk zeg O+

De slager met een heerlijke versmaaltijd pasta met venkelworst, drie enorme loempia's, een bakje filet americain, runderrookvlees en 2 kleine flesjes melk.

Dudok met twee punten yellow velvet taart. Een croissantje, een met feta gevuld filodeegding en een chocoladebroodje.

O+
pi_209193330
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:39 schreef Aure het volgende:
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Laatste tijd wel een paar leuke pakketten weer gehad.

Bijenkorf, dit keer met hun chocoladetruffeltaart, man wat was die heerlijk zeg O+

De slager met een heerlijke versmaaltijd pasta met venkelworst, drie enorme loempia's, een bakje filet americain, runderrookvlees en 2 kleine flesjes melk.

Dudok met twee punten yellow velvet taart. Een croissantje, een met feta gevuld filodeegding en een chocoladebroodje.

O+
Wanneer staat de Bijenkorf er altijd op? :9
pi_209193362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wanneer staat de Bijenkorf er altijd op? :9
Ja dat is een lastige. Die komt vrij laat online, na 19.00 uur pas, laatst dus pas tegen 19.30 en je moet tussen 19.30 en 19.45 ophalen :') Maar ik woon dichtbij dus als ik het zie en ik ben niet net de kinderen op bed leggen lukt het me wel.
pi_209193374
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:44 schreef Aure het volgende:

[..]
Ja dat is een lastige. Die komt vrij laat online, na 19.00 uur pas, laatst dus pas tegen 19.30 en je moet tussen 19.30 en 19.45 ophalen :') Maar ik woon dichtbij dus als ik het zie en ik ben niet net de kinderen op bed leggen lukt het me wel.
Oh ;( Dat ga ik met de tijd niet redden. Jammer!
pi_209193379
En zo'n taart als deze zit altijd in de patisserie groot box. Die is 7.66 uit mijn hoofd. Als er een goedkopere taart in die box zit krijg je er nog wat anders bij.
pi_209193399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh ;( Dat ga ik met de tijd niet redden. Jammer!
We kunnen even nummers uitwisselen, als ik hem zie en tijd heb dan kan ik je appen of het uitkomt en kan je hem eventueel bij mij ophalen, die avond of de volgende dag. Maar ze komen niet elke dag online en soms zijn ze ook heel snel verkocht :P
pi_209193532
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:47 schreef Aure het volgende:

[..]
We kunnen even nummers uitwisselen, als ik hem zie en tijd heb dan kan ik je appen of het uitkomt en kan je hem eventueel bij mij ophalen, die avond of de volgende dag. Maar ze komen niet elke dag online en soms zijn ze ook heel snel verkocht :P
DM!
pi_209195742
Goed, gisteren dus voor het eerst uitgeprobeerd met Backwerk en vandaag maar meteen doorpakken: eind van de middag een verrassingspakket ophalen bij de AH To Go.

Ik wil de Dunkin Donuts ook wel eens proberen. En het Hilton hier in de buurt doet ook mee, daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Volgens de omschrijving vooral dingen die over blijven bij het ontbijt.
pi_209197847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:42 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook 1 keer een slechte ervaring, bij een bakker. Stond nog maar nauwelijks in die winkel of ze snauwden me al toe "too good to go staat buiten!"
Sowieso gewoon raar om het buiten neer te zetten, zo van "die tgtg zwervers moeten we niet in de winkel hebben".
Voorheen kocht ik nog wel eens wat bij die bakker, daarn nooit meer wat gehaald daar. Genoeg andere bakkers.
Wat denken ze daar nou? Het lijkt me juist een goede manier van promotie van je winkel, maar dit garandeert gewoon dat je en nooit terug komt en aan iedereen je verhaal vertelt over de bizarre behandeling. Dat is dus allemaal slechte reclame 8)7 Wáárom doe je dan als winkel mee??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209197952
Ik vind dat je ook heel erg verschil merkt tussen de winkels met een "fijn dat dit niet de kliko in gaat" mentaliteit en die met een "hier kunnen we nog wat geld uit persen" mentaliteit".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209198095
Vandaag ook weer eens tgtg gehaald. Twee dingen meteen.

Een bij het tankstation hier in het dorp om een keer te proberen, maar dat viel me wat tegen. Ondanks dat de waarde wel zal kloppen denk ik. Twee boerensandwiches (met kaas tomaat sla) en vier repen caramac (die nog 9 maanden houdbaar zijn en er ook goed uit zien, dus weet niet waarom ze er bij zaten ;) ) voor ¤4 was dit.

En een bij een Poolse winkel waar we toevallig in de buurt waren. Op zich prima pakket daar
- 2 verpakkingen gehaktballetjes
- 2 verpakkingen paaskoekjes
- 2 bakjes roomkaas
- 2 paas suiker dingen (soort borstplaat denk ik)

De gehaktballetjes gaat de vriezer in. En hopelijk blijft de roomkaas nog even goed na de tht (morgen). De koekjes waren erg lekker in ieder geval.

Het enige minpuntje is dat ze een hele hoop tasjes naast de kassa klaar had liggen, dus ik vermoed dat de gehaktballetjes als de hele dag buiten de koeling liggen.
pi_209198123
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:42 schreef Sodemieters het volgende:
Vandaag voor het eerst geprobeerd. Ik heb voor 5 euro een pakket bij Backwerk gehaald. Twee belegde broodjes: 1x pane caprese (mozzarella, tomaat, pesto), 1x baguette chicken barbecue. En een assortiment van zeven andere broodjes: croissant, bagel, chocoladebroodje, twee ciabatta's, een soort worstenbroodje (frikandelroll?).

Helemaal prima. Waarde in ieder geval heel ruim boven de aangegeven 15 euro.
Deze gisteren van Backwerk:



Zo te lezen was de jouwe wat beter.



Bakker Holtkamp een beetje meh. Tikt wellicht net de 15 euro aan, maar ik vraag het me af.

[ Bericht 16% gewijzigd door Knipoogje op 18-05-2023 18:06:07 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209198190
quote:
6s.gif Op donderdag 18 mei 2023 13:41 schreef Sodemieters het volgende:
Ik wil de Dunkin Donuts ook wel eens proberen. En het Hilton hier in de buurt doet ook mee, daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Volgens de omschrijving vooral dingen die over blijven bij het ontbijt.
Die is eigenlijk altijd wel goed. Nooit zelf gehaald, maar vaste box: 6 donuts, dus je hebt er volgens mij altijd wel de 15 euro uit als je van Donuts houdt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209198261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Deze gisteren van Backwerk:

[ afbeelding ]

Zo te lezen was de jouwe wat beter.
Maakt niet veel uit, denk ik. Ik had ook negen items. Het is maar net waar je van houdt. Ik had net zo graag jouw pakket gehad.
pi_209198329
Nog 2 dan, omdat ik een zoetekauw ben :')



Redelijk prijzige taartenwinkel (More pastry's). Begreep dat deze taartjes ong. 4 euro per stuk deden. Ik proefde het er niet aan af, maar gember/curry taartje (de gele) en rebarber cake smaakte wel bijzonder.


Ijswinkel. De chocolaatjes was vooral kerstchocola hehe. Maar je krijgt een liter bak ambachtelijk ijs waar de bolletjes a 1.80 uit gaan, dus dat is zeker de moeite waard voor 5 euro. Ik mocht kiezen uit een stuk of 10 bakken en koos voor Lemon crunch. Erg fris en lekker.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209198340
Zojuist de AH To Go

- 2 eetrijpe avocado's
- lunchsalade witte kaas
- onigiri zalm
- eggwrap kip kruidenroomkaas
- volkoren sandwich vegan tonijnsalade

Alles met THT vandaag.
pi_209198388
Ik zie net een frisdrankenbox bij een bakkerij hier. 24 blikjes fris, net over de datum volgens de beschrijving voor 4,99.

Hmmm tempting.
pi_209198419
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie net een frisdrankenbox bij een bakkerij hier. 24 blikjes fris, net over de datum volgens de beschrijving voor 4,99.

Hmmm tempting.
Zou ik niet doen, waarschijnlijk een buitenlandse bakker? Heb je ook buitenlandse blikjes, en die traytjes kosten vaak maximaal een tientje.
pi_209198458
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 18:27 schreef PS. het volgende:

[..]
Zou ik niet doen, waarschijnlijk een buitenlandse bakker? Heb je ook buitenlandse blikjes, en die traytjes kosten vaak maximaal een tientje.
Oh, niet eens aan gedacht. Zijn ze misschien wel zonder statiegeld :P

Nouja, ik ben er nu toch te laat voor.
pi_209198548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 18:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh, niet eens aan gedacht. Zijn ze misschien wel zonder statiegeld :P

Nouja, ik ben er nu toch te laat voor.
Dat zijn ze sowieso als ze nu over datum zijn natuurlijk. Frisdrank is minimaal een half jaar houdbaar, en toen was er nog geen statiegeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2023 18:39:53 ]
pi_209198876
3 dozen voor morgen :@

Bakker, slager, deli (doorgaans maaltijden) *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209199479
TGTG dagje vandaag hier.
Ontbijt overgeslagen, lunch met tacosalade en broodje wat ik gisteren ophaalde. Drinken was een TGTG houdbare milkshake. Diner: TGTG-aardpeer soepje en een K&K diepvriesmaaltijd (ook TGTG) die ik nog in huis had. En als toet een stuk cake met caramel. Ook gisteren gehaald.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 19 mei 2023 @ 13:56:40 #36
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_209206942
Ik kijk dagelijks in die kutapp, maar het is steeds helemaal aan de andere kant van de stad, en op tijden moeten ophalen dat ik allang thuis ben en er dus speciaal voor naar buiten moet, daar heb ik geen zin in. Maar ik wil wel goedkope lekkere zooi gvd
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_209207898
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
Ik kijk dagelijks in die kutapp, maar het is steeds helemaal aan de andere kant van de stad, en op tijden moeten ophalen dat ik allang thuis ben en er dus speciaal voor naar buiten moet, daar heb ik geen zin in. Maar ik wil wel goedkope lekkere zooi gvd
Ik zou willen dat je een pushmelding kunt instellen voor wanneer favorieten beschikbaar komen. Ik wilde Dunkin Donuts proberen, maar die lijkt nogal populair. Kijk je af en toe in de app, dan is het hetzij niet beschikbaar, hetzij een kwartier geleden uitverkocht.
pi_209208533
Als die pushmelding er zou zijn zet ook weer iedereen die aan, dus per saldo schiet je nog niks op.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209208555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 15:28 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou willen dat je een pushmelding kunt instellen voor wanneer favorieten beschikbaar komen. Ik wilde Dunkin Donuts proberen, maar die lijkt nogal populair. Kijk je af en toe in de app, dan is het hetzij niet beschikbaar, hetzij een kwartier geleden uitverkocht.
Hier staat Dunkin vaak lang open… maar ja, vestiging in een andere stad en zo gek ben ik dan ook weer niet op donuts.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209208862
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als die pushmelding er zou zijn zet ook weer iedereen die aan, dus per saldo schiet je nog niks op.
Jawel, want dan hoef je niet aldoor te kijken of ie al beschikbaar is, maar kun je de melding afwachten.
pi_209208874
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier staat Dunkin vaak lang open… maar ja, vestiging in een andere stad en zo gek ben ik dan ook weer niet op donuts.
Het is een voorbeeld. Bij jou in de buurt zijn vast weer andere dingen die altijd snel uitverkocht zijn.
pi_209209407
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 17:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is een voorbeeld. Bij jou in de buurt zijn vast weer andere dingen die altijd snel uitverkocht zijn.
Ja :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209213393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 15:28 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou willen dat je een pushmelding kunt instellen voor wanneer favorieten beschikbaar komen. Ik wilde Dunkin Donuts proberen, maar die lijkt nogal populair. Kijk je af en toe in de app, dan is het hetzij niet beschikbaar, hetzij een kwartier geleden uitverkocht.
Ik heb ergens een scanner van internet geplukt. Die waarschuwt me zodra er een box uit mijn favorietenlijstje beschikbaar komt. De populaire boxen zijn altijd wel weer weg na 5 minuten, dus als ik per se een box wil, dan heb ik 'm zo altijd binnen de minuut dat ie online komt O-)

[ Bericht 6% gewijzigd door Knipoogje op 19-05-2023 22:53:28 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209219373
Zojuist sushi gehaald. Sushi is duur dus je krijgt nog steeds geen enorme hoeveelheden, maar toch best prima. Het zijn 24 rolls / maki voor 7 euro. Originele waarde zou 22 euro moeten zijn. Wat vast klopt, alleen krijg je er dan wel stokje, gember, sojasaus bij en nu niet. Maar goed, kniesoor die daar over gaat emmeren. Wel jammer dat het alleen rolls blijken te zijn. Had ook wel trek in wat nigiri. :P
pi_209230810
Voor het eerst bij Deli by Shell gehaald. ¤3,99 voor betaald.
Ik heb op meer variatie gehoopt.

pi_209231483


Dit was mijn score gisteren.. 2 schnitzels en een pond gemengd gehakt..
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_209232151
Het was me eindelijk gelukt om de donuts te scoren. Dacht ik. Krijg net een berichtje; je bestelling is geannuleerd, er is niets over vandaag.
  zondag 21 mei 2023 @ 20:42:18 #48
296595 foodlover
live and learn
pi_209233090
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:27 schreef Bzzzzt het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit was mijn score gisteren.. 2 schnitzels en een pond gemengd gehakt..
Wat heb je betaald? Ben benieuwd.
Vind de reguliere prijs bijna 26 euro per kilo varkens schnitzels wel fors. 8 euro voor gepaneerd lapje voor twee personen :'(
pi_209234640
Hier zijn de boxen binnen seconden weg dus ik zet daar mijn vraagtekens wel bij.
Gisteren een hema box gehaald, de filet american was niet te eten, de crème brie en olijven zijn naar de buren gegaan, de risotto en penne waren ook niet te eten dus die zijn in de vuilnisbak beland, al met al 5 euro kwijt en bedankt voor niets.
Ik hou het wel bij de bakker dan weet ik zeker dat het goed is.
pi_209234725
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef Sodemieters het volgende:
Het was me eindelijk gelukt om de donuts te scoren. Dacht ik. Krijg net een berichtje; je bestelling is geannuleerd, er is niets over vandaag.
Weet niet waar je woont maar de Dunkin Donuts bij Zaltbommel heeft altijd veel boxen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')