Ik zou er denk ik ook niet af kunnen blijvenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie's glucoselevel was inderdaad flink gezakt na zijn laatste Adrenaline uitbarsting.. Aánvúlééhhh....![]()
[ afbeelding ]
Straks nog een biertje en een peukkie, is Meneer Den Hartog weer helemaal "Sociaal"quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik ook niet af kunnen blijven
Lekker tochquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks nog een biertje en een peukkie, is Meneer Den Hartog weer helemaal "Sociaal"
voor zolang het duurtquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks nog een biertje en een peukkie, is Meneer Den Hartog weer helemaal "Sociaal"
Je vergeet de Aquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, elke "nomale" sociale gemeenschap had een degelijke onberekenbare klootzak er allang uitgeschoptquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, elke "nomale" sociale gemeenschap had een degelijke onberekenbare klootzak er allang uitgeschopt
Niemand reageert er ook niet meer op in de loods, ze laten hem maar zijn gang gaanquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Allemaal mietjes hier.. ik ben fokking de beste en heb ten alle tijden gelijk. Ik ben de winnaar..
Jef zeg eens een keertje wat anders.. het maakt geen indruk meer
Hij heeft dit riedeltje al te vaak geroepen en wordt tijd dat hij nu weer eens met iets anders komt als hij nog ergens indruk mee wil maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand reageert er ook niet meer op in de loods, ze laten hem maar zijn gang gaan
Kom op zijn geen alcoholisten kan ik weten want ken er 2quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou het bier staat weer koud de alcoholisten Jef en Babs kunnen weer hun gang gaan
Heerlijk zo’n koude goudgele rakker op zo’n zonnige dagquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou het bier staat weer koud de alcoholisten Jef en Babs kunnen weer hun gang gaan
Janet maakt er 'n soort van suddervlees vanquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben lekker shoarma vanavond.. tenminste ik hoop voor ze dat het lekker is want Janet gaat het maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |