Oe kut man.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och wij hebben naarstig verloren en daar heb ik een paar honderd kilometer voor gereden. 500 en een beetje.
Lief dat je je niet mag, maar je doet het toch.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Fok-it (Fuck jim)mag ik dit soort dingen niet te veel op mezelf betrekken. Maar drie vrienden het afgelopen jaar verloren. Iets te veel van het slechte.
Wat is er mis met Derick?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:05 schreef tong80 het volgende:
Zo Even tot hier. Genieten van de mooiste tv van de wereld. Nederland uniek tv land. In Duitsland kijken ze nu waarschijnlijk naar Tatort of Derick.
Die tapte uit het verkeerde vaatje.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met Derick?
De acteur zelf heeft wel wat kleine minpunten.
Ik denk dat het muggenseizoen officieel begonnen is, Tong. Mijn leven is de komende tijd weer een helquote:
Horren makker. Het antwoord op al je problemenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het muggenseizoen officieel begonnen is, Tong. Mijn leven is de komende tijd weer een hel
Investeer niks in dit huis enkel jammer van het platte teer dak met lichtkoepels waardoor ik alles opengooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Horren makker. Het antwoord op al je problemen
Ik ga de hort op. Trusten en tot morgen vriend maat.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Horren makker. Het antwoord op al je problemen
Welterusten Tong.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga de hort op. Trusten en tot morgen vriend maat.
Dat zal bij je ouders in Schweden nog veel erger zijn denk.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het muggenseizoen officieel begonnen is, Tong. Mijn leven is de komende tijd weer een hel
Valt mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zal bij je ouders in Schweden nog veel erger zijn denk.
rawrquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee.
Als je daar je gemaaide gras niet weghaalt zijn de steekvliegen daarentegen niet te stoppen.
Ik ben gewoon een lekker hapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |