abonnement Unibet Coolblue
pi_209190692
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Natuurlijk. Een gebrek aan smaak zou een afknapper zijn als ik met iemand aan het daten was.
O het betreft daten, ik dacht nwe aangetrouwde familie, buren oid.
  woensdag 17 mei 2023 @ 22:16:32 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_209190723
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:11 schreef Za het volgende:
Een deprimerende setting staat me tegen.

Als in zwarte bank, zwarte kast, zwarte eettafel en stoelen, spreuken aan de muur, hond die kwijl rondschudt etc.

Ik hoef er niet op te letten, ik zie bij binnenkomst of iemand zich in een deprimerende setting bevindt.
https://www.tumblr.com/metjeleenbakkerhuis
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_209191695
Als het heel goedkoop of lelijk is heb ik daar wel mijn bedenkingen over.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_209191747
Sfeer, hygiëne en geur vooral. Zegt wel een hoop meestal. En of ze dieren hebben en hoe doe dieren dan overkomen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209192653
Als ze Xenosteksten op de muur heeft staan of een teringgroot Buddhabeeld in huis dan ben ik weg hoor
pi_209192657
Of de wc rol met het papier aan de muurkant heeft hangen 🚩🚩🚩🚩
pi_209192659
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 10:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ikbedenk me net 1 uitzondering: ik vertrek direct zonder iets te zeggen als iemand in huis rookt.
Zijn er nog echt veel mensen die binnen roken?

Wel smerig, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 18 mei 2023 @ 07:50:08 #59
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209192695
Viezigheid geeft geen goed signaal, maar een te strak gestileerd huis dat een tandartsenpraktijkgevoel ademt ook niet.

Een huis dat eruit ziet alsof er geleefd wordt is een plus, mits netjes onderhouden.
pi_209192732
Ja, daar let ik op. Niet oordelend, maar het maakt mij wel selectief in of ik er eet of niet bijvoorbeeld. En huizen met honden sla ik ook graag over.
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 18 mei 2023 @ 08:04:26 #61
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209192746
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:02 schreef arvensis het volgende:
En huizen met honden sla ik ook graag over.
Ook geen liefhebber van.

Katten kan ik nog wel interessant vinden, als het er niet teveel zijn.
pi_209193696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 07:50 schreef Eightyone het volgende:
Viezigheid geeft geen goed signaal, maar een te strak gestileerd huis dat een tandartsenpraktijkgevoel ademt ook niet.

Een huis dat eruit ziet alsof er geleefd wordt is een plus, mits netjes onderhouden.
Bij mensen die “bij ons wordt er geleefd” roepen, tref ik altijd een enorme bende aan, dus dat associeer ik echt enkel met bende. ;(
Al ben ik dan ook wel enorm van strak opgeruimd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_209193706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ook geen liefhebber van.

Katten kan ik nog wel interessant vinden, als het er niet teveel zijn.
Katten / dieren in slaapkamers. -O-
(En ik ben echt de grootste dierenliefhebber, maar mensen die te lui zijn om dieren uit de bovenverdieping en slaapkamer te houden…)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_209193989
Ik let altijd wel op iemands inrichting. Vertelt vaak toch iets over de mensen die er wonen. Gewoon leuk om te zien, ook als het mijn smaak/manier van leven niet per se is :)

Ik ben zelf wel heel gevoelig voor sfeer, authenticiteit en het geheel ‘moet kloppen’. Dat alles is natuurlijk subjectief, en lang niet iedereen zal mijn eigen inrichting mooi vinden. Of kloppend . En ik denk ook dat het voor veel mensen een beetje rommelig is, als ze een keer onverwacht op de stoep staan.

Of het ergens schoon is of niet, kan een teken aan de wand zijn. Bij ons is het de ene week best netjes, de andere week wat minder en dan vooral een gevalletje ‘beide fulltime, ver weg en onregelmatige diensten.. misschien moeten we eens een schoonmaker inhuren…’ :@

Maar ook zonder die drukte verschoon ik mijn bed echt niet elke week. Ik geef er weinig om, ben niet heel snel vies van dingen geloof ik :D (En ik ben ook het type dat een dier gerust op bed laat slapen… ). Mijn schoonmoeder zou er van gruwelen. Maar die poetst elke dag de wc. Dat vind ik weer een rode vlag :P

Ik heb ook wel écht vieze huizen gezien. (Tijdje in de thuiszorg gewerkt als poets) Naar mijn maatstaven dan. Daar speelde vaak wel meer met de inwoner.
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 11:01:36 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209194002
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:00 schreef Candaasje het volgende:
Ik let altijd wel op iemands inrichting. Vertelt vaak toch iets over de mensen die er wonen. Gewoon leuk om te zien, ook als het mijn smaak/manier van leven niet per se is :)

Ik ben zelf wel heel gevoelig voor sfeer, authenticiteit en het geheel ‘moet kloppen’. Dat alles is natuurlijk subjectief, en lang niet iedereen zal mijn eigen inrichting mooi vinden. Of kloppend . En ik denk ook dat het voor veel mensen een beetje rommelig is, als ze een keer onverwacht op de stoep staan.

Of het ergens schoon is of niet, kan een teken aan de wand zijn. Bij ons is het de ene week best netjes, de andere week wat minder en dan vooral een gevalletje ‘beide fulltime, ver weg en onregelmatige diensten.. misschien moeten we eens een schoonmaker inhuren…’ :@

Maar ook zonder die drukte verschoon ik mijn bed echt niet elke week. Ik geef er weinig om, ben niet heel snel vies van dingen geloof ik :D (En ik ben ook het type dat een dier gerust op bed laat slapen… ). Mijn schoonmoeder zou er van gruwelen. Maar die poetst elke dag de wc. Dat vind ik weer een rode vlag :P

Ik heb ook wel écht vieze huizen gezien. (Tijdje in de thuiszorg gewerkt als poets) Naar mijn maatstaven dan. Daar speelde vaak wel meer met de inwoner.
Mijn tenen trekken krom van de 2e helft van je post. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209194080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mijn tenen trekken krom van de 2e helft van je post. :P
Dat had ik wel verwacht ja :D
Ik heb ook een veel viezer beroep dan velen, wellicht maakt me dat ook wat onverschilliger. Als ik bij elke haar of druppel urine bijkans misselijk zou worden, zou ik mijn werk niet volhouden.

Maar troost je: we hoeven nooit samen te leven. En als je je bezoek aankondigt, zorg ik wel dat het schoner is dan ik zelf vaak nodig acht. Dat doe ik dan weer wel :P
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:03:13 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209194608
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat had ik wel verwacht ja :D
Ik heb ook een veel viezer beroep dan velen, wellicht maakt me dat ook wat onverschilliger. Als ik bij elke haar of druppel urine bijkans misselijk zou worden, zou ik mijn werk niet volhouden.

Maar troost je: we hoeven nooit samen te leven. En als je je bezoek aankondigt, zorg ik wel dat het schoner is dan ik zelf vaak nodig acht. Dat doe ik dan weer wel :P
Ho eventjes, het was geen kritiek op jou als persoon he! Maar ik sla wat door naar de andere kant zeg maar. Nu hebben wij een (heel klein) hondje, dus ik stofzuig sowieso elke 2e dag, maar de toiletten worden hier ook elke dag gepoetst. Rode vlaggen alom hier in huize CoolGuy! :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209194679
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ho eventjes, het was geen kritiek op jou als persoon he! Maar ik sla wat door naar de andere kant zeg maar. Nu hebben wij een (heel klein) hondje, dus ik stofzuig sowieso elke 2e dag, maar de toiletten worden hier ook elke dag gepoetst. Rode vlaggen alom hier in huize CoolGuy! :P
Oh nee geen zorgen, ik was niet gekrenkt :D
Maar ik denk dat wij geen huishouden zouden moeten voeren samen, dat wordt een scheiding binnen een maand :P
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:12:02 #69
441859 crew  Lenny77
pi_209194702
Het interesseert mij vrij weinig.
Grenzen zijn denk ik wel rot eten of beschimmelde oude glazen door het huis heen. Vieze gele lakens ook wel :P
Inrichting maakt niet zoveel uit of er moeten alarmerende dingen staan zoals offerblokken met dode vogels op.

Ik denk dat het ook veel uitmaakt wie de bewoner is. Iemand die de hele dag thuis is zou het gewoon relatief netjes moeten kunnen houden. Iemand die 70u per week werkt heeft een excuus voor niet bij te zijn met het huishouden want die is kapot na zijn/haar werk.
Voor de rest ook wel eens mensen gezien die helemaal opnieuw moesten starten en dan ziet zo een huis eruit als een foute explosie van de kringloop met verschillende stijlen enz. Who cares, ze doen het toch maar mooi dus kuddo's!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:15:57 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209194735
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh nee geen zorgen, ik was niet gekrenkt :D
Maar ik denk dat wij geen huishouden zouden moeten voeren samen, dat wordt een scheiding binnen een maand :P
Oh gelukkig, want dat was het doel ook helemaal niet. :)
Hahaha, dat zou zomaar kunnen. Nou ja, zó moeilijk ben ik nou ook weer niet he.

Denk ik. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209195129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:12 schreef Lenny77 het volgende:
Het interesseert mij vrij weinig.
Grenzen zijn denk ik wel rot eten of beschimmelde oude glazen door het huis heen. Vieze gele lakens ook wel :P
Inrichting maakt niet zoveel uit of er moeten alarmerende dingen staan zoals offerblokken met dode vogels op.

Ik denk dat het ook veel uitmaakt wie de bewoner is. Iemand die de hele dag thuis is zou het gewoon relatief netjes moeten kunnen houden. Iemand die 70u per week werkt heeft een excuus voor niet bij te zijn met het huishouden want die is kapot na zijn/haar werk.
Voor de rest ook wel eens mensen gezien die helemaal opnieuw moesten starten en dan ziet zo een huis eruit als een foute explosie van de kringloop met verschillende stijlen enz. Who cares, ze doen het toch maar mooi dus kuddo's!
Iemand die 70 uur per week werkt kan hopelijk wel een poetsvrouw betalen.
pi_209236475
Ik kijk in de boekenkast. Dan weet ik meestal genoeg.

En of er bordjes/deurmatten/houten kistjes met spreuken uit de Action hangen. Maar meestal is die aanwezigheid omgekeerd gecorreleerd aan de aanwezigheid van een boekenkast.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209236547
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik kijk in de boekenkast. Dan weet ik meestal genoeg.

En of er bordjes/deurmatten/houten kistjes met spreuken uit de Action hangen. Maar meestal is die aanwezigheid omgekeerd gecorreleerd aan de aanwezigheid van een boekenkast.
Touché.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 22 mei 2023 @ 08:42:02 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209236589
Ja, ik let daar wel op. Maar het is wel afhankelijk van de relatie tot de persoon. Voor buren/kennissen is het een heel ander verhaal dan daten.

Ik zou niet afknappen op gebrek aan smaak. Ik zou wel afknappen op een smerig huis, playboy posters aan de muur, roken (in huis en buitenshuis). Verder maakt het formaat van de woning zelf me weer geen zak uit.
Resistance is futile.
  maandag 22 mei 2023 @ 08:56:11 #75
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209236705
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik kijk in de boekenkast. Dan weet ik meestal genoeg.

En of er bordjes/deurmatten/houten kistjes met spreuken uit de Action hangen. Maar meestal is die aanwezigheid omgekeerd gecorreleerd aan de aanwezigheid van een boekenkast.
Mijn boekenkast staat op zolder bij m’n thuiswerkplek, dus maar weinig bezoek zou zien dat ik een boekenkast heb (en de inhoud daarvan). De - voor jou in eerste instantie - afwezigheid zegt dus niet alles.
Protège moi de mes désirs.
pi_209236775
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:56 schreef arvensis het volgende:

[..]
Mijn boekenkast staat op zolder bij m’n thuiswerkplek, dus maar weinig bezoek zou zien dat ik een boekenkast heb (en de inhoud daarvan). De - voor jou in eerste instantie - afwezigheid zegt dus niet alles.
Ook de keuze die op zolder te zetten, geen boek in de woonkamer te hebben, zegt iets. ;)

Net zoals dat alles van alles zegt en soms ook weer niet. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 22 mei 2023 @ 09:12:39 #77
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209236845
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ook de keuze die op zolder te zetten, geen boek in de woonkamer te hebben, zegt iets. ;)

Net zoals dat alles van alles zegt en soms ook weer niet. :)
Er liggen wel boeken, hoor. Maar de rest staat op zolder door ruimtegebrek.
Dus nee, wat mij betreft zegt het niks.
Protège moi de mes désirs.
pi_209236864
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:12 schreef arvensis het volgende:

[..]
Er liggen wel boeken, hoor. Maar de rest staat op zolder door ruimtegebrek.
Dus nee, wat mij betreft zegt het niks.
Oké, dan zegt het iets als je hem wél in de woonkamer hebt staan. :D

Ik zou voor geen goud een woonkamer zonder boekenkast(en) willen. Het maakt sfeer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_209237266
Ja, wat voor smaak iemand heeft qua interieur, wat voor boeken er in de kast staan, wat de algemene staat van het huis is. Ik denk dat het best kan helpen om een beeld te krijgen van wat voor persoon iemand is.

Bij vrienden maakt het natuurlijk minder uit als de smaak niet de jouwe is, maar bij bijvoorbeeld een date zou ik het wel leuk vinden als iemand een beetje dezelfde smaak heeft qua inrichting en boeken. Als diegene hard gaat op van die Riviera Maison rotzooi of industrieel en marmeren tafelbladen, dan zou dat voor mij wel een dingetje zijn verderop in de relatie :P

Verder is de staat van het huishouden mogelijk ook een indicatie of iemand de boel een beetje op orde heeft. Als het hele huis verslonst is en er liggen stapels ongeopende post, als uiterst voorbeeld, dan is dat voor mij een indicatie dat zo iemand mogelijk wel in een lastige of stressvolle situatie zit op sociaal-economisch gebied.
  maandag 22 mei 2023 @ 10:09:17 #80
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209237353
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:56 schreef arvensis het volgende:

[..]
Mijn boekenkast staat op zolder bij m'n thuiswerkplek, dus maar weinig bezoek zou zien dat ik een boekenkast heb (en de inhoud daarvan). De - voor jou in eerste instantie - afwezigheid zegt dus niet alles.
Ik koop door ruimtegebrek veel als ebook. Dus ook hier: een aardig deel van het leeswerk is voor de buitenwereld niet zichtbaar. Voor zover ze wel van papier zijn, zijn het meestal boeken die niet als ebook vindbaar zijn, of die ik er niet geschikt voor vind. Of van die vlooienmarkt-vondsten.

Zou ik dat niet doen, dan kan ik op termijn in een programma als Mijn leven in puin/Je huis op orde/enzovoort. :')
  maandag 22 mei 2023 @ 10:16:48 #81
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_209237417
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:47 schreef Reeymond het volgende:
chaos in je hoofd = chaos in je huis
Leeg huis, leeg hoofd.
Ik ga naar huis.
  maandag 22 mei 2023 @ 10:17:54 #82
33189 RM-rf
1/998001
pi_209237428
Hoe iemands woning eruit ziet kan een hoop zeggen (net als kledingsstijl, verzorging en een hoop andere visuele dingen)...
.. maar tevens ligt het er sterk aan wat je daar verder zelf in interpreteert of welk belang je eraan hecht.

Bij mij is het volgens mij nog nooit zo geweest dat iemands inrichting me werkelijk verrast heeft, of tot een verandering van mijn inschatting van die persoon.
Meestal is het eerder een bevestiging van wat je al denkt te weten, soms merk je ook aan veranderingen van de inrichting van goede vrienden dat hun leven zich enigszins verandert; zeker bij een aantal vrienden die ik al heel lang ken en die vanuit een zeer chaotische levensstijl veelal veel meer gesettled raakten, is het zo dat ook hun inrichting veranderd is (en soms is dat een verbetering en soms ook niet).

Overigens vind ik het ook onzin te denken dat je opeens een 'beter' mens of zelfs maar een 'ander persoon' zou worden als je je inrichting verandert.
Iedereen die de hoop heeft plots een 'beter' mens te worden als ze de 'Action spreuken-bordjes' weg te hangen, nee dat helpt verder heus niet, dus als ze dat soort dingen leuk of mooi vind, laat het lekker hangen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209284393
Jazeker, dit zegt namelijk heel veel over de persoon zelf..

Kan zelfs bepalend zijn of ik met iemand contact blijf houden of niet... maar dat ligt ook aan de mate van interesse van mij in de persoon... want heb ik heel veel interesse dan maakt het huishouden mij iets minder uit en ben ik zelfs bereid om te helpen orde in de chaos te creëren! *)
Just say hi!
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 09:29:16 #84
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_209285343
100%
Ik vind het sowieso nasty als het bij iemand thuis heel sterk ruikt naar iets, maakt niet uit wat voor lucht. Bedoel, ieder huishouden heeft wel iets van een geur ofzo, maar zolang het maar enigszins neutraal is. Anders haak ik heel snel af.

Ook mensen die hun huis tering vol hebben staan met meuk waardoor je je kont niet kan keren trek ik heel slecht. Niet dat het bij ons thuis altijd mega opgeruimd is hoor, maar je kan gewoon normaal rondlopen bedoel ik te zeggen.
pi_209285431
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
100%
Ik vind het sowieso nasty als het bij iemand thuis heel sterk ruikt naar iets, maakt niet uit wat voor lucht. Bedoel, ieder huishouden heeft wel iets van een geur ofzo, maar zolang het maar enigszins neutraal is. Anders haak ik heel snel af.

Geen probleem als de pannenkoeken die ik heb gebakken de dag erna toch te ruiken zijn. ;( Spreek liever bij jou af. Palmbomen tellen ftw. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 11:37:49 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209286857
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
100%
Ik vind het sowieso nasty als het bij iemand thuis heel sterk ruikt naar iets, maakt niet uit wat voor lucht. Bedoel, ieder huishouden heeft wel iets van een geur ofzo, maar zolang het maar enigszins neutraal is. Anders haak ik heel snel af.

Ook mensen die hun huis tering vol hebben staan met meuk waardoor je je kont niet kan keren trek ik heel slecht. Niet dat het bij ons thuis altijd mega opgeruimd is hoor, maar je kan gewoon normaal rondlopen bedoel ik te zeggen.
Lol. Dat heb ik ook. Ja, als het 'fris' ruikt, dan kan dat me niet genoeg zijn, lekker eten ook.

Ja rommel trek ik ook niet. Ons dochtertje heeft zo'n speelkeuken, in een hoekopstelling ( :') ) en dus met allerlei deurtjes en dingetjes. Maar zij gooit dus meuk overal en nergens op/in/tussen, op de grond voor het keukentje, etc, en zelfs dáár denk ik dan bij 'ruim toch op', maar ja, ze is nog geen 5, dus ja :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209286956
Ik raak ook altijd teleurgesteld als ik mijn eigen huis binnenstap, anderen kunnen veel beter opruimen dan ikzelf en dan ben ik jaloers als ik bij een ander naar binnen stap.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209287049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 07:34 schreef Raw85 het volgende:
Als ze Xenosteksten op de muur heeft staan of een teringgroot Buddhabeeld in huis dan ben ik weg hoor
LIVE. LOVE. LAUGH. HOME IS WHERE THE HEART IS.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209287384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Katten / dieren in slaapkamers. -O-
(En ik ben echt de grootste dierenliefhebber, maar mensen die te lui zijn om dieren uit de bovenverdieping en slaapkamer te houden…)
Hoezo koppel je dat aan luiheid? :?

Hier een poes die overal mag komen, inclusief op/in bed, maar dat heeft in de verste verte niets met luiheid te maken.
Ik ben een heel stuk viezer van de meeste mensen dan ik ben van haar.
Tails tell tales
pi_209287534
Ik let daar heel erg op, maar dat meer vanuit grote interesse. Tenzij bepaalde extremen, hang ik daar niet echt een oordeel aan vast denk ik. Wat @RM-rf ook al schreef: "bij mij is het volgens mij nog nooit zo geweest dat iemands inrichting me werkelijk verrast heeft, of tot een verandering van mijn inschatting van die persoon."

Zelf heb ik het huis absoluut het liefste schoon en opgeruimd. Echter, zo lang het maar niet klinisch wordt en ik kan ook heel goed in rommel en zelfs in viezigheid leven als dat (even) 'moet'. Waar het ons eigen huishouden (inclusief kat) betreft dan, waar het andere mensen betreft ben ik juist best snel vies van dingen :D
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')