Haha ja precies. Paar vrienden, that's it. Maar die klagen niet. Niet dat het een vieze bende is, maar heel opgeruimd of sfeervol ingericht is het allemaal ook weer niet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:
....en dit is dus de reden waarom ik nooit iemand over de vloer heb.
Als iemands huis onhygiënisch is dan wil ik daar gewoon niet zijn. Alsof dat zo raar isquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:30 schreef DjVero het volgende:
Mensen die letten op andermans huis en/of daar commentaar op geven, hoe sneu is dat danGelukkig ken ik die mensen niet.
Beetje wel ja. Wat zou jij doen bij iemand thuis? Meestal ken je die persoon dan, toch? Dus hij/zij is op de één of andere manier bevriend met je. Als het verder een tof persoon is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemands huis onhygiënisch is dan wil ik daar gewoon niet zijn. Alsof dat zo raar is
Ik ga ze niks vertellen maar idd, daar kom ik dan toch niet binnen!!!quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:12 schreef DjVero het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Wat zou jij doen bij iemand thuis? Meestal ken je die persoon dan, toch? Dus hij/zij is op de één of andere manier bevriend met je. Als het verder een tof persoon is.
Voor de rest is het je goed recht om niet bij die mensen over de vloer te komen natuurlijk. Ik ken wat mensen daarentegen, waarbij strontresten aan de pot en/of pizzadozen met stukken pizza onder de bank geen uitzonderingen zijn. Tsja, hun huis, wie ben ik om hen te gaan vertellen hoe ze hun leven moeten lijden? Of oordelen, nog sneuer.
Iemand kan je een mooi verhaal vertellen maar juist dit soort zaken geven bepaalde dingen weer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:25 schreef PiyeReloaded het volgende:
Weet je wat nog meer over iemand zegt dan hoe die persoon woont? De persoon zelf. Ik focus liever daarop dan op zijn/haar leefomgeving.
Qua oud of inrichting ed met je eens.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:25 schreef PiyeReloaded het volgende:
Weet je wat nog meer over iemand zegt dan hoe die persoon woont? De persoon zelf. Ik focus liever daarop dan op zijn/haar leefomgeving.
Onzin.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Qua oud of inrichting ed met je eens.
Maar vies of echt een rommel zegt wel degelijk iets over iemand.
Heel druk zijn en daarom even iets minder de boel aan kant hebben is mogelijk. Maar echt vies? Dan zit je niet goed in je vel, niemand wil in een smeerboel leven.
Dat iemand verstrooid is, of depressief, of compulsief, of heel veel spullen heeft of juist heel weinig? En dan? Als iemand fijn of juist vervelend is in de omgang, wat heb je daar dan aan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand kan je een mooi verhaal vertellen maar juist dit soort zaken geven bepaalde dingen weer.
Niet geheel mee oneens (studenten laten zien dat dat best kan), maar dan wat? Als iemand niet goed in zijn vel zit, wat ga je daar dan mee doen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Qua oud of inrichting ed met je eens.
Maar vies of echt een rommel zegt wel degelijk iets over iemand.
Heel druk zijn en daarom even iets minder de boel aan kant hebben is mogelijk. Maar echt vies? Dan zit je niet goed in je vel, niemand wil in een smeerboel leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |