Doet Erik niet mee?quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Het moest trouwens Croquet zijn ipv Cricket...
En we hebben de worsten challenge vandaag....
Die gaat Wendy gewoon effe doen
Slaapmasker.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap echt niet hoe die luitjes kunnen slapen met dat licht... onderin het stapelbed wil nog wel maar daarboven..
Ik weet eigenijk helemaal niet wie er geoefend hebben, ik had gelezen dat Wendy het super had gedaan... Erik zou het ook goed kunnen, die duwt dat zo in z'n kanaaltje...quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet Erik niet mee?
Hij kan zich dan helemaal vol vreten.
Heel apart... dat gezicht ook.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit heeft dus echt niets met Yoga of meditatie te doen.....
[ afbeelding ]
Alles voor de show.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit heeft dus echt niets met Yoga of meditatie te doen.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt "geen gezicht" waarschijnlijk
Denk eerder dat ze in een kerker werkt als "leer"meesteresquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En ze noemt zichzelf yoga leermeester.
Erik zou te traag zijn, die likt na elke worstje zijn vingers schoon.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet eigenijk helemaal niet wie er geoefend hebben, ik had gelezen dat Wendy het super had gedaan... Erik zou het ook goed kunnen, die duwt dat zo in z'n kanaaltje...
Ik heb beeld nu,en dat is zeker niet prettig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze in een kerker werkt als "leer"meesteres
ja leermeester zelf benoemd door alles te lezen uit een buukquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En ze noemt zichzelf yoga leermeester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |