Veel meer als dat heeft ze ook niet bijgedragen die 9 maandenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou, met spijkers slaan had ze er ook meer dan JW
Breaking, hij heeft de aardappels geschild en ook 1 x iets gestamptquote:
Dát is dus al 8 maanden het meest bevreemde, alleen de slaplullen vertrekken continue, geen houden aan.. de "smaakmakers" gingen zelf of werden '"gecanceld" via dubieuze Regie actiesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben al mogelijkheden genoeg gehad ervoor: proef van Berend, duel Eunice/Leila, duel JW/Moraima.
Daarvoor hadden ze sterke spelers kunnen zetten. Hoeveel wilden Ice / Jeff er uit hebben, maar er geen gebruik van gemaakt.
maar ze is zo gezellig en zo leuk voor de streamers om naar te kijken.....en ze doet zo leuk met jeff rondjes lopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel meer als dat heeft ze ook niet bijgedragen die 9 maanden
Ijsbad, basketbal en veel bijgedragen aan de sfeer. Doe het haar maar naquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel meer als dat heeft ze ook niet bijgedragen die 9 maanden
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze is zo gezellig en zo leuk voor de streamers om naar te kijken.....en ze doet zo leuk met jeff rondjes lopen.
Dat toneelstukje hebben we nu ook wel gezienquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze is zo gezellig en zo leuk voor de streamers om naar te kijken.....en ze doet zo leuk met jeff rondjes lopen.
Het was niets, het is niets, het wordt nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ijsbad, basketbal en veel bijgedragen aan de sfeer. Doe het haar maar na
haha, dat weet ik welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had erbij moeten zetten dat ik dit sarcastisch bedoelde
Ze doet mssn niet veel, maar wel meer dan Bernquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was niets, het is niets, het wordt niets
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Opaatje moet oppassen op de kleine meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |