Waardeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
De behoefte was: meer invloed.
En die wordt juist minder door de (goede) organisatorische veranderingen.
Dus ja dan kiezen sommigen voor wat anders.
Nou ik ga daar dus heen en ik heb een excursiegidsje in elkaar gesleuteldquote:
Ooooh ik snap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga daar dus heen en ik heb een excursiegidsje in elkaar gesleuteld
Normaal gesproken ja. En nu dus voor mezelfquote:
Maar waarom zoveel boekjes van 1 bestemming?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal gesproken ja. En nu dus voor mezelf
1 voor mezelfquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel boekjes van 1 bestemming?
Ik heb dat ook altijd, en hoe vaak het ook meevalt, het wordt nooit eens minderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
Ik snap nooit waarom ik zo’n angst heb voor de tandarts, ik heb een super aardige en zorgvuldige![]()
Maar goed, de zenuwen zijn weer gezakt. En maar één gaatje na 3 jaar niet te zijn geweest. Ik had erger verwacht
![]()
Nu lamp ophalen. Auto’s eens uitmesten. Genieten van de zon
Ik heb een praktijk met veel verloop dus ik had vanochtend weer eens een nieuwe. Wel een hele leuke, vrolijke vent met een uitgebreide controle (inclusief tong, kaaklijn en binnenkant mond/kaakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
Ik snap nooit waarom ik zo’n angst heb voor de tandarts, ik heb een super aardige en zorgvuldige![]()
Maar goed, de zenuwen zijn weer gezakt. En maar één gaatje na 3 jaar niet te zijn geweest. Ik had erger verwacht
![]()
Nu lamp ophalen. Auto’s eens uitmesten. Genieten van de zon
Afgezien van een foto van de winnaar(s) (m/v/d) heb ik ook niets gezien. En op die foto was geen vlag zichtbaar, dus geen idee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat knap dat je nog niets weet. Have fun!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
In hitlijsten staan wat minder slechte muzikantenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef fietsie het volgende:
Ik snap niet dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan iets waar commerciële hitlijsten voor bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |