Ooh ik geloof je hoor maar ik vind het zo apart dat Babette daarvoor naar K5 moet.quote:
Benieuwd wat Eunice vandaag allemaal weer gaat doen om aandacht te creëeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:56 schreef 5thencounter het volgende:
De AandachtShow is verplaatst naar de Kas, met kacheltje, het is toch effe te koud buiten voor haar stoere "Mind over Body act"
[ afbeelding ]
Uit het boekje Kronkelbody, misschien hoe ze haar grote teen in haar eigen reet probeert te stekenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Eunice vandaag allemaal weer gaat doen om aandacht te creëeren.
Gisteren vertelde Sas dat ze nog op gesprek moest Achter en wel een ideetje had over nominaties, ook zo'n rare uitspraak die gemute moest wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik geloof je hoor maar ik vind het zo apart dat Babette daarvoor naar K5 moet.
Waar zouden ze het over moeten hebben?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik geloof je hoor maar ik vind het zo apart dat Babette daarvoor naar K5 moet.
Ja daar heb ik ook iets over gelezen maar dat was toch nog voor de eliminatieproef?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Sas dat ze nog op gesprek moest Achter en wel een ideetje had over nominaties, ook zo'n rare uitspraak die gemute moest worden
weet ik niet , zijn wel boodschappen binnengekomen gisterenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Tot wanneer hebben ze nog geld voor eten eigenijk...
Maar net voor de eli zei een van de oempa loempa's: als er geen tweede kandidaat gekozen kan worden doordat ie allemaal gelijke stemmen hebben gekregen dan volgt er een ....( toen werd er gemute)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Sas dat ze nog op gesprek moest Achte en wel een ideetje had over nominaties, ook zo'n rare uitspraak die gemute moest worden
Ik vind Zoe soms schokkend genoeg...dat geclaim en gezeur... en dat getrut met Isaac.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waar zouden ze het over moeten hebben?
Zoë doet toch niets schokkends?
Zoë being Zoë.
en dat ze info doorspelt van het ene naar het andere kamp , zoe speelt duubelspelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Zoe soms schokkend genoeg...dat geclaim en gezeur... en dat getrut met Isaac.
Nog 68 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet , zijn wel boodschappen binnengekomen gisteren
Even daarvoor ja, haar gesprek ging daarom ook niet doorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook iets over gelezen maar dat was toch nog voor de eliminatieproef?
Oké, dus vandaag zeker nog eten, dan gaat de zoemer vandaag of morgen ook wel weer af.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet , zijn wel boodschappen binnengekomen gisteren
was mi al naar k5 geweest maar had nog geen antwoord gekregen, eliminatie kwam heel onverwachts gisterenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar net voor de eli zei een van de oempa loempa's: als er geen tweede kandidaat gekozen kan worden doordat ie allemaal gelijke stemmen hebben gekregen dan volgt er een ....( toen werd er gemute)
ze denken verdienopdracht met die hoepelsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dus vandaag zeker nog eten, dan gaat de zoemer vandaag of morgen ook wel weer af.
Dat moet wel, ik meende te horen dat ZooWie nog ¤50 had, er waren nog wel wat boodschappen binnengekomen. Ze mogen hun eigen ¤500 niet voor eten gebruiken dacht ikquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dus vandaag zeker nog eten, dan gaat de zoemer vandaag of morgen ook wel weer af.
oh eunice met haar dagelijkse schow moet ik ook niet zien ze is al te veel op stream aanwezigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
En we zijn weer gezellie in de slaapvertrekken de FEBO vindt ook dat we genoeg geEUNICEd hebben...
Ja d'r moet nog wel iets gebeuren met die hoepels.. wordt tijd dat Moraima en beetje gaat oefenen..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze denken verdienopdracht met die hoepels
Dat is verwachten dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja d'r moet nog wel iets gebeuren met die hoepels.. wordt tijd dat Moraima en beetje gaat oefenen..
Ze heeft een paar keer een poging gedaan maar ze geeft zo snel op en dan de geijkte uitspraak, ik kan dat niet hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is verwachten dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen...
Die zie ik nog niet gaan oefenen.
daarom had ik liever morrie zien vertrekken , ok lief mens alhoewel ze ook raar uit de hoek kan komen , ze bregt amper geld binnen maar is ook een hebbert oa met haar pruikengedoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer een poging gedaan maar ze geeft zo snel op en dan de geijkte uitspraak, ik kan dat niet hoor
Ooh dan gaat die zoemer misschien wel vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet wel, ik meende te horen dat ZooWie nog ¤50 had, er waren nog wel wat boodschappen binnengekomen. Ze mogen hun eigen ¤500 niet voor eten gebruiken dacht ik
Ik moet vaak lachen om Moraima en haar uitspraken, het is wel een vrouw met humor.. maar ik vind haar de laatste tijd een beetje inhalig en gewoon nalatig in het spel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarom had ik liever morrie zien vertrekken , ok lief mens alhoewel ze ook raar uit de hoek kan komen , ze bregt amper geld binnen maar is ook een hebbert oa met haar pruikengedoe
Hmmm ook weer vage shit...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
ice heeft ook weer dingen besteld niet via zoe zal dan wel via achter gegaan zijn en dacht iemand
Dat zei Eunice gisteren ook, dat zij en JW ook dingen besteld hadden maar niet via Zoe maar via hun.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
ice heeft ook weer dingen besteld niet via zoe zal dan wel via achter gegaan zijn en dacht nog iemand
Gisteren wel een eliminatie gewonnen,maar snap je punt wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet vaak lachen om Moraima en haar uitspraken, het is wel een vrouw met humor.. maar ik vind haar de laatste tijd een beetje inhalig en gewoon nalatig in het spel.
ik denk dat het over hun geld gaat wat ze teruggeven hebben, ze wilden toch voor 1000 euro aan rookwaar bestellenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei Eunice gisteren ook, dat zij en JW ook dingen besteld hadden maar niet via Zoe maar via hun.
Vreemd allemaal
Vind haar ook niet meer zo tof als ze was. Ze trekt ook zo vaak de aandacht naar zich toe met haar actquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet vaak lachen om Moraima en haar uitspraken, het is wel een vrouw met humor.. maar ik vind haar de laatste tijd een beetje inhalig en gewoon nalatig in het spel.
Dat doet hij wel eens vaker, neemt z'n koffie mee en gaat weer slapen...quote:
Geen idee ze heeft het er niet bij gezegd, wel dat er iets besteld was en binnen zou komen maar we kregen een SL toen ze het vertelde.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik denk dat het over hun geld gaat wat ze teruggeven hebben, ze wilden toch voor 1000 euro aan rookwaar bestellen
Ik denk dat ze echt zo is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar ook niet meer zo tof als ze was. Ze trekt ook zo vaak de aandacht naar zich toe met haar act
Van dat soort mensen hou ik dus niet. Maar goed andere weer welquote:
Ik ben blij dat JW weg is.Kirmeisje zit nu in die kas.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat soort mensen hou ik dus niet. Maar goed andere weer wel
Ik vond het jammer dat ze niet weg is gegaan gisteren.
Dat vond ik ook gaaf voor Moraima... maar ze geeft voor de rest heel snel op, net als met de hoepels, dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wel een eliminatie gewonnen,maar snap je punt wel.
ze mochten van mij beide weg zijn gegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat soort mensen hou ik dus niet. Maar goed andere weer wel
Ik vond het jammer dat ze niet weg is gegaan gisteren.
bij fysieke proef miept morrie al , ik kan dit niet , soms met wandelen met jef is het , ik wil het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook gaaf voor Moraima... maar ze geeft voor de rest heel snel op, net als met de hoepels, dat vind ik jammer.
Ik kan daar nog wel de humor van inzien maar het moet wel leuk blijven, overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar ook niet meer zo tof als ze was. Ze trekt ook zo vaak de aandacht naar zich toe met haar act
De laatste tijd vraagt ze steeds vaker Jeff.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij fysieke proef miept morrie al , ik kan dit niet , soms met wandelen met jef is het , ik wil het niet
Ja dat klopt, ze is liever lui dan moe..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij fysieke proef miept morrie al , ik kan dit niet , soms met wandelen met jef is het , ik wil het niet
Ik had niets tegen hem, vond het altijd wel leuk om naar hem te luisteren had soms best wel wijze dingenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat JW weg is.Kirmeisje zit nu in die kas.
Fritsie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
She-Devil d'r zelf weer een poot uit draaien![]()
Goedemorgen Cos
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Morguh Fritsie, _quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Ja ddww...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie, _Je kan zeggen wat je wil maar lenig is ze wel.
En over 2 jaar heeft ze nieuwe heupen/knieen nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie, _Je kan zeggen wat je wil maar lenig is ze wel.
de rokers gebruikten de stelling van 500 euro en de pruik van morrie om hun zin door te drijven, die 1000 euro is geld van eunice en jw dat ze niet wildenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:11 schreef wolffie het volgende:
Ik heb respect voor Morrie, ze doet het toch maar wel. Ze is al wat afgevallen en vergeet niet dat het ook moeilijk is om je er toe te zetten. Ik vind haar leuk, die rokers moeten eens goed gestraft worden. Die doe helemaal geen moeite om te stoppen. Lees ik hier voor 1000 euro aan rook waar? Die zijn gek, wordt tijd dat eens die vertrekken. Dat groepje doorbreken. Anders gast zo'n paffer er met de winst vandoor.
Ja ik vind het ook jammer dat ze het roken en ook het drinken zo promotenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:11 schreef wolffie het volgende:
Ik heb respect voor Morrie, ze doet het toch maar wel. Ze is al wat afgevallen en vergeet niet dat het ook moeilijk is om je er toe te zetten. Ik vind haar leuk, die rokers moeten eens goed gestraft worden. Die doe helemaal geen moeite om te stoppen. Lees ik hier voor 1000 euro aan rook waar? Die zijn gek, wordt tijd dat eens die vertrekken. Dat groepje doorbreken. Anders gaat zo'n paffer er met de winst vandoor.
Die rookwaar is niet door de rokers besteld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:11 schreef wolffie het volgende:
Ik heb respect voor Morrie, ze doet het toch maar wel. Ze is al wat afgevallen en vergeet niet dat het ook moeilijk is om je er toe te zetten. Ik vind haar leuk, die rokers moeten eens goed gestraft worden. Die doe helemaal geen moeite om te stoppen. Lees ik hier voor 1000 euro aan rook waar? Die zijn gek, wordt tijd dat eens die vertrekken. Dat groepje doorbreken. Anders gaat zo'n paffer er met de winst vandoor.
nee dat wilden jw en eunce doen van het geld dat ze teruggavenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die rookwaar is niet door de rokers besteld.
morrie is liever lui dan moe , je ziet haar merendeels in eistoel hangen of zitten , kaarten of op haar bedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat ze het roken en ook het drinken zo promoten
Babette heeft van haar 500 ook weer drank gekocht.
Dat afvallen gaat Moraima niet helpen ze heeft ook al aan een programma mee gedaan om af te vallen
Toen dat afgelopen was kwam ze weer aan ze heeft geen wilskracht dat zien we nu ook al wel een beetje.
Nee, die doen het iedere maand wel van de prijzenpot rechtsom of linksom het komt erquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die rookwaar is niet door de rokers besteld.
LEO?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Ooh daar hebben we onze LEO... die is weer mooi bezig met de was...
Tongetje eruit.quote:
heb grondige hekel aan dronken mensen , komt door mijn verledenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hadden dat roken gewoon vanaf het begin niet toe moeten staan, had je er ook geen gezeik over gehad... ik heb geen moeite verder met roken en drank, ik vind het alleen jammer dat sommige geen grens hebben een gewoon maar door tanken en dan gewoon helemaal de weg kwijt zijn... een beetje aangeschoten is leuk, reuring enzo...
Lomp en onbenullig... koosnaampje omdat ze van alles sloopt in de keuken.quote:
Is met roken ook zo,als het er niet is mis je het ook (bijna) niet.Nu wordt er flink doorgepaft.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hadden dat roken gewoon vanaf het begin niet toe moeten staan, had je er ook geen gezeik over gehad... ik heb geen moeite verder met roken en drank, ik vind het alleen jammer dat sommige geen grens hebben een gewoon maar door tanken en dan gewoon helemaal de weg kwijt zijn... een beetje aangeschoten is leuk, reuring enzo...
en gezopen want o wee als er geen drank is gaan er paar miepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is met roken ook zo,als het er niet is mis je het ook (bijna) niet.Nu wordt er flink doorgepaft.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lomp en onbenullig... koosnaampje omdat ze van alles sloopt in de keuken.
die muts area wil janet claimenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
Ik drink zelf niet nooit
Maar laat ze lekker hun ding doen
Dronken mensen is vaak goede stream
En het rokershoekje is vaak waar het enorm gezellig is
Mensen moeten wat te zeiken hebben..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Zolang mensen geen kwade dronk hebben vind ik het prima.
Zelfs dat kan je doorbreken.Geen excuus hoor maar het is ook verveling.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
en gezopen want o wee als er geen drank is gaan er paar miepen
ook een optiequote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaat janet maar lekker naar huis
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je doorbreken.Geen excuus hoor maar het is ook verveling.
Ze zit nu over aardig gekraste pannen te zeurenquote:
Ja, omdat ze een extra pauzemomentje en genotmomentje hebben met mede rokers waar ze een aparte groep mee vormen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
Ik drink zelf niet nooit
Maar laat ze lekker hun ding doen
Dronken mensen is vaak goede stream
En het rokershoekje is vaak waar het enorm gezellig is
keuken word zo weer puinhoop , american pancakes gaan ze makenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zit nu over aardig gekraste pannen te zeuren
Dat heeft voornamelijk zij gedaan
Het zijn in dit geval wel (voor mij) de leukste mensen. Die daar dan zitten en lol hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een extra pauzemomentje en genotmomentje hebben met mede rokers waar ze een aparte groep mee vormen.
Ik vond pauze op mijn werk ook geen klap meer aan toen ik was gestopt met roken.
Dat wilde ik net posten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zit nu over aardig gekraste pannen te zeuren
Dat heeft voornamelijk zij gedaan
Ik zou helemaal kriegel worden van een janet in de keukenquote:
Bij ons in de kantine was een afgescheiden rookhokje.Daar zat iedereen en de hele kantine was verder leeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een extra pauzemomentje en genotmomentje hebben met mede rokers waar ze een aparte groep mee vormen.
Ik vond pauze op mijn werk ook geen klap meer aan toen ik was gestopt met roken.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons in de kantine was een afgescheiden rookhokje.Daar zat iedereen en de hele kantine was verder leeg.
Moet er niet aan denken Smorgens vroegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Jappie en Janet pannenkoeken aan het bakken... ik krijg er wel trek van...
Maar waar komt LEO dan vandaan. ?quote:
O oké. Kom het niet zo plaatsen vandaar 🤣quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lomp en onbenullig... koosnaampje omdat ze van alles sloopt in de keuken.
In Den Haag wordt dat vaak gezegd... als iemand lomp is en dan ben je gelijk onbenullig...quote:
Hier ook hoor ( Veluwe )quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In Den Haag wordt dat vaak gezegd... als iemand lomp is en dan ben je gelijk onbenullig...
Ik word er niet vrolijk van als ik haar zie kokenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Echt he, je zal pannenkoeken moeten eten die Janet heeft gemaakt.
Als in: Ik sla wel over?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van als ik haar zie koken
Zelfs de boter van Jappie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
Gewoon knap
Janet weet elke pannekoek/pancake te bevingeren
Oog,splinter,balk.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Janet
Ze komen toch pas om 11 uur hun nest uit
Volgens mij is janet zelf de laatste tijd ook steeds later
Niet alleen de messen en de pannen helpt ze omzeep, ook apparatuurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Janet zeikt over de messen, pannen en weet ik veel wat al niet meer maar ze vergeet inderdaad dat zij degene is die alles naar de klooie helpt... onvoorstelbaar die vrouw..
Had het nog nooit gehoord, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In Den Haag wordt dat vaak gezegd... als iemand lomp is en dan ben je gelijk onbenullig...
Dit schijnt ze iedere morgen thuis ook al te doen vertelde ze laatst aan JW dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
Eunice was al om 6.30 in de kas aan het yoga-en.
Altijd alles zo in het extreme haar lach,haar vele praten, sportlessen etc etc
#doserenkunjeleren
denk wierrookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het nog nooit gehoord, weer wat geleerd
Eunice nog steeds met haar oefeningen bezig, er staat iets in de kas wat rook? Heeft ze wierook aan gedaan of zo?
Ze hebben ook zo’n aromatherapie ding staanquote:
Ooh ja die houdt wel van wierook..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het nog nooit gehoord, weer wat geleerd
Eunice nog steeds met haar oefeningen bezig, er staat iets in de kas wat rook? Heeft ze wierook aan gedaan of zo?
Die komt nietquote:
Zou wel mooi zijn als er nu een achteraan komt. Zonder dat ze kunnen overleggen en zonder dat ze weten wat ze doen moetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Straks gaat hij zijn neus weer leegetenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
De gekke bekken show in beeld. Erik scheert zich.
Die Zweedse kok is nog grappig en nooit boos, Janet daarintegen......quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
Als ik Janet zie koken moet ik altijd denken aan die Zweedse kok uit de muppet-show.. dat gefladder met die armen en dat drukke gedoe.
Als dat doekje kon praten...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:19 schreef pingu66 het volgende:
Janet weer bezig met haar 1000 en 1 dingen doekje.
Valt me mee dat Jappie nog geen uitbrander heeft gehad..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Zweedse kok is nog grappig en nooit boos, Janet daarintegen......
Ja die heeft haar ware aard al wel laten zienquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Zweedse kok is nog grappig en nooit boos, Janet daarintegen......
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Toevallig heb ik gisteren een heel stuk gelezen over het verspreiden van bacteriën.
Voornamelijk gebeurt dat met een vaatdoek. Daar zitten veel bacteriën in omdat dat ding altijd vochtig is.
Poep bacteriën zijn het gevaarlijkst.
Als je dan weet dat Janet een maand met een wc-rol doet, constant aan haar reet krabbelt en haar handen niet wast na toiletgebruik.
I rest my case
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Toevallig heb ik gisteren een heel stuk gelezen over het verspreiden van bacteriën.
Voornamelijk gebeurt dat met een vaatdoek. Daar zitten veel bacteriën in omdat dat ding altijd vochtig is.
Poep bacteriën zijn het gevaarlijkst.
Als je dan weet dat Janet een maand met een wc-rol doet, constant aan haar reet krabbelt en haar handen niet wast na toiletgebruik.
I rest my case
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Hoe zeg je bon appetit
Hoe zeg je dat in het Engels
Gewoon zo zegt Jappie
Ja hè zegt janet![]()
![]()
Enjoy your meal.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Hoe zeg je bon appetit
Hoe zeg je dat in het Engels
Gewoon zo zegt Jappie
Ja hè zegt janet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Valt me mee dat Jappie nog geen uitbrander heeft gehad..
ahh dat dus..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat bij Mirthe. Die heeft in sasha's bed geslapen.
Ik kan het niet helpen.
Erik is voor mij nu Erik engerd.
Nu pas? Waarom is hij een engerd?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat bij Mirthe. Die heeft in sasha's bed geslapen.
Ik kan het niet helpen.
Erik is voor mij nu Erik engerd.
En dat ze hem echt als vriend ziet en niet meer dan datquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Erik met Mirthe hoe ie tegen haar praat , ik denk dat Mirthe ook bij hem haar grenzen moet aangeven...
Erik denkt dat hij nu wel kans maaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Erik met Mirthe hoe ie tegen haar praat , ik denk dat Mirthe ook bij hem haar grenzen moet aangeven...
Ontsmetten doet ook wonderen, elke dag een vaatdoek weg gooien gaat ook een beetje ver.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
daarom zou je die iedere dag moeten weggooien of wassen ook..
maar in janets geval mag het vaker![]()
bij haar is het echt een 1000 dingen doekje
Ik gebruik nooit vaatdoekjesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ontsmetten doet ook wonderen, elke dag een vaatdoek weg gooien gaat ook een beetje ver.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mirthe is wat Erik betreft verkeerd bezig. Die heeft echt niet door dat Erik een beetje verliefd op haar is en denkt dat hij een kans bij haar maakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Ja maar hij denkt er meer vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat ze hem echt als vriend ziet en niet meer dan dat
gebruiken ze in JAA ook.. die gele wegwerpdingenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ontsmetten doet ook wonderen, elke dag een vaatdoek weg gooien gaat ook een beetje ver.
zowie gaf gisteravond bij wendie aan dat ze altijd zo vroeg op is als manager maar dat dat helemaal geen afpspraak/ regel is..quote:
Mirthe weet dat hij haar leuk vindt , heeft ze ook vaker gezegdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mirthe is wat Erik betreft verkeerd bezig. Die heeft echt niet door dat Erik een beetje verliefd op haar is en denkt dat hij een kans bij haar maakt.
Ik gebruik beide en ik heb ontsmettingsspray voor het aanrecht ed, zouden zij ook eens aan moeten schaffen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit vaatdoekjes
Heb die wegwerp dingen
Ik voorzie een Berend Mirthe incident tussen die twee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe weet dat hij haar leuk vindt , heeft ze ook vaker gezegd
jaa en wie slaapt er / sliep er nu nog?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Zoe wtf ben je aan het doen
( 10 x mic check)
Bern ??quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa en wie slaapt er / sliep er nu nog?
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik voorzie een Berend Mirthe incident tussen die twee.
Ik heb hier die microvezeldoekjes, elke avond worden ze in de was gedaan en pak ik schone.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik beide een ik heb ontsmettingsspray voor het aanrecht ed, zouden zij ook eens aan moeten schaffen.
Ooh moet hij haar nu ook al elke dag een knuffel geven...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Ice gaf zoe geen knuffel
Dat wordt weer een dingetje
Hij gaf anderen een knuffel maar zoe nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh moet hij haar nu ook al elke dag een knuffel geven...
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaf anderen een knuffel maar zoe niet
Die ligt nog in Mirthes bedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou kunnen, die heb ik inderdaad nog niet gezien
Ooh dan kan Janet bij jou komen shoppen Fritsie...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier die microvezeldoekjes, elke avond worden ze in de was gedaan en pak ik schone.
Heb ook 'n flinke voorraad schoonmaakmiddel/wasmiddel/bleek/afwas etc. tic overgehouden
aan de corona, Vaatdoekjes heb ik iets van 120 in voorraad![]()
Wordt vervolgd...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaf anderen een knuffel maar zoe niet
Erg toch, je zal toch mis grijpenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan kan Janet bij jou komen shoppen Fritsie...
Als we nou eens een overvloed aan mails naar de Febo sturen met de klacht dat we Erik te vaak in beeld zien eten( van allerlei zaken) zouden ze er dan mee stoppen?quote:
Alsof hij dagen niks heeft gegeten en ze zijne willen afpakken.quote:
Ze lezen het hier ook af en toe welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als we nou eens een overvloed aan mails naar de Febo sturen met de klacht dat we Erik te vaak in beeld zien eten( van allerlei zaken) zouden ze er dan mee stoppen?
Gelukkig zijn ze geteld ppquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof hij dagen niks heeft gegeten en ze zijne willen afpakken.
Was het niet pp 2 pannenkoekjes? Of eet Erik ook die van JWquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof hij dagen niks heeft gegeten en ze zijne willen afpakken.
En dan met name die close ups hoeven van mij niet..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als we nou eens een overvloed aan mails naar de Febo sturen met de klacht dat we Erik te vaak in beeld zien eten( van allerlei zaken) zouden ze er dan mee stoppen?
Zit nog wel in het budget.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was het niet pp 2 pannenkoekjes? Of eet Erik ook die van JW
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was het niet pp 2 pannenkoekjes? Of eet Erik ook die van JW
Dan scroll je toch fijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan met name die close ups hoeven van mij niet..
Rustag..ik bedoel die van de streamsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan scroll je toch fijn.
Of zet een TR.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij het niet in zijn neus
Sorry.quote:
Exactquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht dat jij Erik fan wasquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ice kan ook eens gewoon doen en geen hagelslag voor hem zoals de andere , hij profiteert wel van zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
oh oh ice en zowie clash..
hij mag geen hagelslag op de pannenkoek doen want dat is voor morgen
ice: zowie.. je moet ook buiten de lijntjes kleuren (meen dat hij dat net zei, half wakker hiero)
zowie; nee nee dat kan niet, kan niet tegen jou zeggen doe maar en de rest niet
ice: jawel dat kan wel
Het feit dat het jullie enorm bezig houdt zorgt juist voor meer Erik op de streamsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij maakt zeer zeker gebruik van haar..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice kan ook eens gewoon doen en geen hagelslag voor hem zoals de andere , hij profiteert wel van zoe
ze heeft gister wel pruiken staan wassenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jammer niet gezien dat ze hem wisselde
Ahhh ook gemistquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft gister wel pruiken staan wassen
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat het jullie enorm bezig houdt zorgt juist voor meer Erik op de streams
In het begin wel. Ook vond ik zijn manier van doen interessant om naar te kijken. Hoe hij dingen zo precies en langzaam doet. Ook als je weet dat iemand autist is kan je wat meer hebben van zo een mens. ( ik wel iig)quote:
Is dat bij hem officieel vastgesteld of zegt hij dat zelf?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In het begin wel. Ook vond ik zijn manier van doen interessant om naar te kijken. Hoe hij dingen zo precies en langzaam doet. Ook als je weet dat iemand autist is kan je wat meer hebben van zo een mens. ( ik wel iig)
Maar na al die maanden ga je meer van iemands persoonlijkheid zien.
En die van Erik vind ik niet fijn.
ja en wendie gaf aan dat het dan zo op is.. dat het ruim erin wordt geschudquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:56 schreef humpty het volgende:
Ieder een eurootje inleggen en dan korrels wasverzachter kopen van Lenor
vraagt Marciano ...Wendy en Janet vinden dat onzin
Ik ben het met Tiano eens.Doe een stellingquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
marciano wil graag lenor , zijn kleren ruiken niet fris
Zijn er ook mensen die je leuker bent gaan vinden?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In het begin wel. Ook vond ik zijn manier van doen interessant om naar te kijken. Hoe hij dingen zo precies en langzaam doet. Ook als je weet dat iemand autist is kan je wat meer hebben van zo een mens. ( ik wel iig)
Maar na al die maanden ga je meer van iemands persoonlijkheid zien.
En die van Erik vind ik niet fijn.
Hij heeft daar over verteld. Hij denkt zelf ook dat hij autist is. Het is hem ook wel vaker gevraagd/verteld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dat bij hem officieel vastgesteld of zegt hij dat zelf?
hoor hem daar eigenlijk niet over
Dit mag dus niet.quote:
neeee zie nu weer door een post van jou dat stream 2 hier heel erg achterloopt.. bij mij stond morrie nog met die tang te frutsen..quote:
Ah bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft daar over verteld. Hij denkt zelf ook dat hij autist is. Het is hem ook wel vaker gevraagd/verteld.
Hij wil zich echter niet laten diagnosticeren want hij functioneert prima.
Ga klaverjassenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die je leuker bent gaan vinden?
Ze moet wat vaker dansen. Is leuker dan wandelen en je valt er meer van af.quote:
Van een nachtje actief dansen val je idd goed afquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze moet wat vaker dansen. Is leuker dan wandelen en je valt er meer van af.
Nee van die 2x150¤quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:53 schreef Monique___ het volgende:
janet heeft nog maar 5 cent van de 500 euro?
Knipquote:
Waarom kregen ze gisteravon/éergisterenaovond een waarschuwing dat muziek draaien om te dansen niet mocht en nu mag het ineens wel.quote:
Hier gaat ze geen cent van uitgeven zegt ze want ze heeft niets nodig. Kleren lenen mort ze dan ook niet meer doen.quote:
wow ze gaat niks meer uitgeven..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier gaat ze geen cent van uitgeven zegt ze want ze heeft niets nodig. Kleren lenen mort ze dan ook niet meer doen.
Ik snap het ook niet maar ik vind dit wel leukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom kregen ze gisteravon/éergisterenaovond een waarschuwing dat muziek draaien om te dansen niet mocht en nu mag het ineens wel.
Ow was dat niet over het dansen met de box?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom kregen ze gisteravon/éergisterenaovond een waarschuwing dat muziek draaien om te dansen niet mocht en nu mag het ineens wel.
Daar erger ik me dood aan, dat " eten van je bord afkijken"quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat ze alles zelf opeten....? Erik zit tactisch dichbij![]()
[ afbeelding ]
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ze wel lekker wiggelen met de kont...
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ze wel lekker wiggelen met de kont...
Nee dj-setquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow was dat niet over het dansen met de box?
Geen idee. Ik weet niet wat de box is. Het was wel in kamer 4quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow was dat niet over het dansen met de box?
Het is op, Erik wegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar erger ik me dood aan, dat " eten van je bord afkijken"
ja ze hadden laatst die box waar eunice yoga mee deed.. daar hebben ze ook muziek mee gedraaid omdat het beter, lees meer.. geluid gaf..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat de box is. Het was wel in kamer 4
kan er een extra pannenkoekje inquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mori is gewoon lekker grammetjes aan het weg dansen/ sporten 💪
Waarom mag ze geen kleding meer lenen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier gaat ze geen cent van uitgeven zegt ze want ze heeft niets nodig. Kleren lenen mort ze dan ook niet meer doen.
Ik wilde het net typenquote:
Blijft in de prijzenpot.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow ze gaat niks meer uitgeven..
ja dat viel me ook al op, kleren lenen
Maaar krijgen ze die 500 of wat ze hebben aan persoonlijk geld dan mee naar huis als ze eruit moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |