https://www.theguardian.c(...)ocks-venezuelan-goldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
de rest van het goud ligt in (((new york)))
Zolang edelmetaal niet in jouw handen, huis of kluis ligt is het niet van jou.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ocks-venezuelan-gold
moet dan altijd hieraan denken
not your keys not your coinsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zolang edelmetaal niet in jouw handen, huis of kluis ligt is het niet van jou.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wrong key not your coins
(dit gaat over jou)
Wat.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
Stamppot zomerse zuurkool met rookworst en ananas
dat denken wij, maar is dat echt zo?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
de rest van het goud ligt in (((new york)))
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
Herman Kortekaas.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
zelf flink in de keuken gestaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me prima als zijn vriending er ook bij is. Iedereen blijquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ging waarschijnlijk van bil met de buuf
@Charz heeft duidelijk aangegeven niet meer blauw en wild te zijn, graag rekening houden met haar behoefte aan meer privacyquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt me prima als zijn vriending er ook bij is. Iedereen blij
@:charz graag mening
@vrijgevochtenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:charz heeft duidelijk aangegeven niet meer blauw en wild te zijn, graag rekening houden met haar behoefte aan meer privacy
Hoeft niet elke dag maar zo nu en dan helemaal goedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:vrijgevochten
Graag mening over trio met buuf
ja was met iets bezig voor mijzelf, maar vriendin zei we gaan naar bed. toen ben ik om 5 uur weer uit bed gestapt en heb het afgemaakt.quote:
Ben je bezig met een boek schrijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was met iets bezig voor mijzelf, maar vriendin zei we gaan naar bed. toen ben ik om 5 uur weer uit bed gestapt en heb het afgemaakt.
nee mijn pa gaat over paar jaar met pensioen. dus dacht dan kan hij beetje fietsen of scootertjes opknappen en door verkopenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben je bezig met een boek schrijven
Zal allemaal wel meevallen, ga maar gewoon weer rustig slapen aankomende nachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:29 schreef Tjacka het volgende:
en aangezien ik volgende week weer ga werken kom ik er niet aan toe en stel ik hem teleur
Bedanktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevallen, ga maar gewoon weer rustig slapen aankomende nacht
Hoe ging het met mijn tip w.b. de thermometer?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was met iets bezig voor mijzelf, maar vriendin zei we gaan naar bed. toen ben ik om 5 uur weer uit bed gestapt en heb het afgemaakt.
Nog niet opgepaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe ging het met mijn tip w.b. de thermometer?
Magnetront via Uitgekookt!quote:
Het werd een treurbuis. Zeer onaangenaam. Alsof Patricia Paaij wraak kwam nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe beviel de camerastaaf in je plasbuis?
Lekker nieuw project van drummer Nomeansno.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Drizzt_DoUrden
Enorm veel plezier gewenst!quote:Op woensdag 17 mei 2023 02:26 schreef Charz het volgende:
Ook goedenacht, ik duik weer mn nest in.
Morgen lekker de hele dag naar een Welness resort.
Zeker. nog tot 15.00quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo User @:Oriente
Bijna weekend genot.
Erg mooiquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
200k gepasseerd allen.
Ging bitcoin maar zo snel
@:atypisch
@:wereldgozer
@:onlogisch
Goeiemiddag.quote:
Lekker maatquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Bami met ham, satésaus en roerei.
Dat het maar mag smaken makkerquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Bami met ham, satésaus en roerei.
Komt wel goed pietertjequote:Op woensdag 17 mei 2023 13:52 schreef Tjacka het volgende:
ik word belachelijk gemaakt in het fc Utrecht topic
@:zoekeenleven
Ik vind het wel eng dat je blijkbaar zo tegen mij op kijkt. Zo stoer doe ik nu ook weer niet op dit forumquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:50 schreef Bezsen het volgende:
Ik zet nu even een plaatje van the Smiths op als jullie het niet erg vinden.
Ja. Jammer.quote:
techdemo's van de autowereld kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een flikkertjes hé
als het beetje regent rijden ze niet
Kom je aan Utrecht dan kom je aan mij ja, blijf uit mijn buurt!!!quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng dat je blijkbaar zo tegen mij op kijkt. Zo stoer doe ik nu ook weer niet op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |