zelf flink in de keuken gestaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
Stamppot zomerse zuurkool met rookworst en ananas
Lijkt me prima als zijn vriending er ook bij is. Iedereen blijquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ging waarschijnlijk van bil met de buuf
@Charz heeft duidelijk aangegeven niet meer blauw en wild te zijn, graag rekening houden met haar behoefte aan meer privacyquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt me prima als zijn vriending er ook bij is. Iedereen blij
@:charz graag mening
@vrijgevochtenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:charz heeft duidelijk aangegeven niet meer blauw en wild te zijn, graag rekening houden met haar behoefte aan meer privacy
Hoeft niet elke dag maar zo nu en dan helemaal goedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:vrijgevochten
Graag mening over trio met buuf
ja was met iets bezig voor mijzelf, maar vriendin zei we gaan naar bed. toen ben ik om 5 uur weer uit bed gestapt en heb het afgemaakt.quote:
Ben je bezig met een boek schrijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was met iets bezig voor mijzelf, maar vriendin zei we gaan naar bed. toen ben ik om 5 uur weer uit bed gestapt en heb het afgemaakt.
nee mijn pa gaat over paar jaar met pensioen. dus dacht dan kan hij beetje fietsen of scootertjes opknappen en door verkopenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben je bezig met een boek schrijven
Zal allemaal wel meevallen, ga maar gewoon weer rustig slapen aankomende nachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:29 schreef Tjacka het volgende:
en aangezien ik volgende week weer ga werken kom ik er niet aan toe en stel ik hem teleur
Bedanktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevallen, ga maar gewoon weer rustig slapen aankomende nacht
Hoe ging het met mijn tip w.b. de thermometer?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was met iets bezig voor mijzelf, maar vriendin zei we gaan naar bed. toen ben ik om 5 uur weer uit bed gestapt en heb het afgemaakt.
Nog niet opgepaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe ging het met mijn tip w.b. de thermometer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |