Donderdag moet ik wel gewoon werken.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:41 schreef Coco het volgende:
Ik zou het donderdag doen @:dombohetolifantje1
Ter ere van here jezus.
@:KingRoland
Ik heb woensdag 15.00 weekend.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Donderdag moet ik wel gewoon werken.
Maar goed. Zal wel weer niet normaal zijn.
Waar blijven die foto's?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:44 schreef Oriente het volgende:
Lekker 5 dagen knuffelen met KatGod. Die me vannacht wakker hield met z'n gemauw.
Hij is echt heel lief. Lekker ondeugend en knuffelig. Bedankt maatquote:Op maandag 15 mei 2023 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een hele lieve kat.
Veel plezier ervan maat
Heb je 1 kat?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is echt heel lief. Lekker ondeugend en knuffelig. Bedankt maat
Ja, een kitten, 11 weekjes oud. Komt misschien nog een tweede bij (z'n broertje) maar dat is even afwachten.quote:
Dat is een feestdag, raar.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Donderdag moet ik wel gewoon werken.
Maar goed. Zal wel weer niet normaal zijn.
Die draaien er een wokkel van.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair wijffie
-Sigaretje
-Plaknageltjes
-Tongen met ander vrouwmens
-Piercing boven de lip
-Kettingkje met naam
-Wenkbrauwen geepileerd
-Meerdere oorbellen.
Ik hou ervan.
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair wijffie
Ik hou ervan.
Was gewoon gezellig in de stad.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat vind jij van volwassen mannen die naar een huldiging van een voetbalclub gaan?
Iedereen weet dat Leen net is geopereerd aan een gebroken heup. Volgend seizoen springt hij daar weer vrolijk rond (mocht Ajax weer falen).quote:Op maandag 15 mei 2023 15:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ome Leen op het lijstje van 2024? @:onlogisch
Zal voor hem biddenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte met je pols @:sked
Hopelijk is een operatie niet nodig.
quote:Op maandag 15 mei 2023 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Leen net is geopereerd aan een gebroken heup. Volgend seizoen springt hij daar weer vrolijk rond (mocht Ajax weer falen).
Ik denk eerlijk gezegd dat God @Sked gestraft heeft voor teveel masturberen. Vandaar deze blessure.quote:
Ben jij een christian nympho? @KingRolandquote:According to the bible, the sin of Onan in Genesis 38 is about masturbation. https://christiannymphos.org
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |