'je moet echt zeggen dat mensen voor ze erin gaan goed afdouzen (op zijn jw's) en 1 chloorblokje is echt te weinig'quote:
Sas is dan pinky tochquote:Op maandag 15 mei 2023 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Sas als hoofd eliminaties krijg ik Pinky and the Brain vibes van
Das niet helemaal waarquote:Op maandag 15 mei 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'je moet echt zeggen dat mensen voor ze erin gaan goed afdouzen (op zijn jw's) en 1 chloorblokje is echt te weinig'
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:16 schreef Silves het volgende:
En nog blijft Erik volhouden dat hij tin heeft besteld..meneer ik weet het zeker.
Nee, das the brain, Bern is dan Pinkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Anyways, wat is nu de oplossing voor de föhn?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Irritant mannelijkquote:Op maandag 15 mei 2023 11:16 schreef Silves het volgende:
En nog blijft Erik volhouden dat hij tin heeft besteld..meneer ik weet het zeker.
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, das the brain, Bern is dan Pinky
Gee, Brain, what do you want to do tonight?" "The same thing we do every night, Pinky, Try to take over the loods!Dat vind ik dan nog teveel eer voor SasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Anyways, wat is nu de oplossing voor de föhn?Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja ik snap niet goed dat hij het nu al flink opstookt terwijl er zo weinig water in zitquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen is Jappie de hottub aan het slopen
Kachel al aan voor de hottub vol zit
Ze hebben volgen mij het idee dat als het stuk kan, moet het stukquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, das the brain, Bern is dan Pinky
Gee, Brain, what do you want to do tonight?" "The same thing we do every night, Pinky, Try to take over the loods!Denk dat Erik beslist dat ze dit van haar eigen geld wel mag kopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Anyways, wat is nu de oplossing voor de föhn?
Af en toe denk ik echt bij sommigequote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |