Ik ben benieuwd of daar iets tussen zit waarmee de Duitsers zomaar voor de tweede keer in tien jaar de Top 24 zouden kunnen halen.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:32 schreef Cee het volgende:
De Duitsers gaan weer voor een nationale finale, die op 16 februari wordt gehouden:
https://www.eurovision.de(...)orentscheid1090.html
Suf idd he. Eén iemand had daar een tweet over gemaakt, maar de meeste ophef was verdedigen van anderen en 'dat we het daar nou nog over hebben' (inderdaad).quote:Op donderdag 7 september 2023 12:48 schreef Nexum het volgende:
Drama in Twitterland omdat Loreen blijkbaar geen vrienden had gemaakt in Liverpool en daarom niemand haar wilde knuffelen toen ze het podium opliep na haar winstdit is echt al 3 maanden terug waar HEBBEN we het nou over
Ik vind haar sowieso niet echt uitstralen dat ze graag geknuffeld wil worden. Of dat ze die neiging bij anderen oproept.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:48 schreef Nexum het volgende:
Drama in Twitterland omdat Loreen blijkbaar geen vrienden had gemaakt in Liverpool en daarom niemand haar wilde knuffelen toen ze het podium opliep na haar winstdit is echt al 3 maanden terug waar HEBBEN we het nou over
Bij Kazachstan vraag ik af waarom ze niet meer meedoen met JESF. Stoppen ze er helemaal mee gezien ze niet met ESF mogen doen lijkt het, ze proberen nu al een paar jaar. Of bereiden ze zich juist extra voor voor het grote ESF en skippen ze daarom JESF?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef molloot200 het volgende:
Misschien is een keer een landenupdateje wel leuk:
28 landen hebben deelname al bevestigd:
Albanië, Azerbeidzjan, België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Ierland, IJsland, Israël, Italië, Litouwen, Luxemburg, Malta, Moldavië, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Servië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland
10 landen waren er vorig jaar wel bij, maar hebben nu nog niet bevestigd:
Armenië, Australië, Georgië, Griekenland, Kroatië, Letland, Polen, Roemenië, Slovenië, Tsjechië
2 landen deden vorig jaar niet mee vanwege financiële problemen maar zonden de uitzendingen wel uit, nog steeds wel interesse dus:
Noord-Macedonië, Montenegro
1 land heeft interesse om terug te keren, en dat moment lijkt wel steeds dichterbij te komen:
Monaco
En we kunnen dromen, maar deze landen zijn er waarschijnlijk niet bij:
Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Hongarije, Marokko, Slowakije, Turkije
En deze landen mogen niet dus zijn er sowieso niet:
Rusland, Wit-Rusland
Is er al nieuws over het contract van Australië? Martin Österdahl kennende teken ze vast wel 5 jaar bij maar ik heb er nog niets over gelezen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef molloot200 het volgende:
Misschien is een keer een landenupdateje wel leuk:
10 landen waren er vorig jaar wel bij, maar hebben nu nog niet bevestigd:
Armenië, Australië, Georgië, Griekenland, Kroatië, Letland, Polen, Roemenië, Slovenië, Tsjechië
Wel zonde dat een land dat tot 2017 zich altijd kwalificeerde de laatste jaren zo vreselijk de grond is ingeduwdquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tja kan er niet verdrietig over zijn als het geld van de staging in de zakken van bobo's terecht komt.
Blijkbaar zit SBS met een budget probleem, er is weinig interesse vanuit de omroep en Kate Miller Heidke moest haar deelname ook voor een deel crowdfunden. Dit jaar gingen ze intern want dat scheelde onder andere ook kosten voor een national final, dat niet heel hoge ogen gooide qua kijkers. Dus de EBU zal misschien wel willen, als het budget er niet is dan houdt het op voor de Aussies. We zullen zien.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is er al nieuws over het contract van Australië? Martin Österdahl kennende teken ze vast wel 5 jaar bij maar ik heb er nog niets over gelezen.
Als ze niet terugkomen zijn ze met Voyager met een knaller eruit gegaan.
Het is een beetje wishful thinking, maar hopelijk stuurt Australië volgend jaar Jaguar Jonze en dan ben je keihard fanquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:10 schreef Nexum het volgende:
Ik zal Australie niet missen mochten ze niet terug komen. Van de 9 inzendingen vind ik er maar 1 echt heel goed, de rest is totaal niet mijn cup of tea
Weer 6 nummers van Thörnfeldt, 5 nummers van G:son en 6 nummers van Linnea Debquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weer een jaar met zoveel keuze, zal wel veel variatie in de nummers zitten.
Met zoveel nieuwe artiestenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weer een jaar met zoveel keuze, zal wel veel variatie in de nummers zitten.
Na het vreselijk nieuws van Danny vandaag nog een update vanuit Australiëquote:Eurovision is a cherished part of the SBS family. Australia’s future participation in the song contest is currently in discussion. We understand Eurovision fans are eager for an update and appreciate their patience as we work through these next steps. We’ll confirm details as soon as we are able.
Lijkt mij gewoon dat Australië wel wil maar ze gewoon formeel een uitnodiging van de EBU moeten krijgen.quote:
quote:“My dream is to win for Germany again. I’m working hard on that, standing in the studio day and night.”
Ok boomer.quote:
Kijkcijfers, inkomsten, geld. Dat is denk ik de reden om dat niet te doen. En nooit meer Duitsland in de finale...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Big five in de halve finale zou ik niet eens zo gek idee vinden
Aan de andere kant, misschien geeft dat ook weer wat extra motivatie om de kwaliteit van de inzendingen te verhogen, natuurlijk met name in Duitsland maar ook in de UK en Spanje.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijkcijfers, inkomsten, geld. Dat is denk ik de reden om dat niet te doen. En nooit meer Duitsland in de finale...
Het is eigenlijk altijd in hun nadeel dat ze niet meedoen met de halve finales. Je hebt big five + organisator ...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijkcijfers, inkomsten, geld. Dat is denk ik de reden om dat niet te doen. En nooit meer Duitsland in de finale...
Ik denk niet dat op willekeurige plekken in de show inzendingen die buiten mededinging meedoen neerzetten echt leuk is voor de kijker. Wat dat betreft is de huidige methode met een minuutje in de intervalact wel een goed compromis.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk altijd in hun nadeel dat ze niet meedoen met de halve finales. Je hebt big five + organisator ...
Opener, ergens als 9e/10e en als afsluiter bij iedere halve finale, zonder dat ze hoeven te strijden voor een finale plek. Krijgt iedereen ze ook twee keer te zien en leeft het meer.
Als ze wel moeten meevechten voor een plek zou het misschien juist goed kunnen uitpakken dat ze eindelijk wat meer moeite in alles gaan steken.
Fans werden al vies mad maar dit hangt dus aan de linkerkantquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:58 schreef Nashipeer het volgende:
Yle heeft dit laten ophangen in Malmö schijnbaar
[ twitter ]
Dan valt die 600 van ons ineens weer een beetje tegenquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:48 schreef Nashipeer het volgende:
Edit, foto doet het niet. Dan maar zo:
Luxemburg heeft 459 inzendingen binnengekregen. Veel meer dan ik had verwacht;
https://facebook.com/stor(...)fbid=158566047313611
Veel gelukszoekers denk ik zomaar, types gordon.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:48 schreef Nashipeer het volgende:
Edit, foto doet het niet. Dan maar zo:
Luxemburg heeft 459 inzendingen binnengekregen. Veel meer dan ik had verwacht;
https://facebook.com/stor(...)fbid=158566047313611
ESF / [2024] Eurovision in Concert 13 april 2024quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Een ander klein nieuwtje: de kaartjes voor Eurovision in Concert 2024 gaan binnenkort in de verkoop
Dit zou wat mij betreft wel echt waardeloos zijn en veel verpesten. Die achtergrondzang oké, maar dat elke gek ineens zou kunnen zingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |